Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
3661/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapset ovat jo nukkumassa, eivätkä näe tätä homoparaatia ja silakkamarkkinoita.

Ilmoitin asiattomaksi. 

Jopas olet suuri sankari 👏🤭

Asiallinen kielenkäyttö on kaiken A ja O. 

Päämääränä voi olla, mutta tekstinsyöttö toimii ja jos ehdi tai huomaa korjata niin jälki on mitä sattuu... joskus tulee hassuja rivoja ym mitä ei ole tarkoittanut. Mun mielestä ei tälläisillä palstoilla pidä tuijottaa oikeinkirjoitusta, yleensäkään kielioppia. Postaajat näkevät kyllä virheet. On pikkusieluista muistuttaa virheistä.

Vierailija
3662/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän häiritsi, kun esim. 2 naista salsaa tai 2 miestä sambaa ja koko homma vedetään showtyyliin rinnakkain, tekevät vierekkäin samat kuviot. Okei, vaatii opettelua ja taitoa ylipäänsä oppia sujuvasti koreografia ja oppilaan tsempata ammattilaisen vieressä näyttäessä mallia, mutta, missä se yhdessätekeminen ja varsinainen PARItanssi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitillä kauniimpi meikki aiemmissa lähetyksissä ja hiukset nätimmin silloin myös. Akeksi on taitavampi ja varmaan vaativampi opettaja kuin Marko.

Vierailija
3664/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän häiritsi, kun esim. 2 naista salsaa tai 2 miestä sambaa ja koko homma vedetään showtyyliin rinnakkain, tekevät vierekkäin samat kuviot. Okei, vaatii opettelua ja taitoa ylipäänsä oppia sujuvasti koreografia ja oppilaan tsempata ammattilaisen vieressä näyttäessä mallia, mutta, missä se yhdessätekeminen ja varsinainen PARItanssi oli?

Tämä on kyllä totta! Muutamalta parilta tämä puuttui, onneksi oli poikkeuksiakin...

Vierailija
3665/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christoffer Sandberg sanoi hienosti "kiitos että sain olla se mies mikä olen". Harmi etteivät kaikki uskalla tai saa esimerkiksi ammattinsa takia olla.

Tämä sama avarakatseinen mies on sitä mieltä, että viihde ei ole kaikkia varten, kuten esim Päivi Räsästä.

Sanoi siksi, että Räsänen on poliitikko jonka poliittinen missio on estää ihmisiä olemasta sellaisia kuin ovat. Sellainen missio on tietoinen valinta. Se mitä olet ei ole. Valtameren kokoinen ero.

Valtameren kokoinen ero on myös politiikalla ja viihdeohjelmalla. Räsänen ei Maskedissa edes etäisesti viitannut omiin henkilökohtaisiin näkemyksiinsä vähemmistöistä. Kunhan halusi ilahduttaa lapsenlapsiaan. Ja siitä sitten CS veti itkupotkuraivarit, koska suvaitsevaisuus liittyy hänen mielestään vain sateenkaariväen puolustamiseen. 

Kyllä täytyy olla surkea elämä, kun pitää tulla johonkin Tanssii tähtien kanssa ohjelman keskusteluun jankkaamaan moneen kertaan läpikoluttua asiaa. Jonninjoutava somekohu, varsinkin kun kenenkään osallistumista ei mihinkään ei edes estetty. Helvetin noloa käyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä! 

Nyt pyydät heti anteeksi Päiviltä!

Vierailija
3666/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti on ihanan oloinen ihminen, mutta tässä vaiheessa kautta pitäisi olla jo yritystä oikeanlaiseen jalkatekniikkaan. Nyt Kiti askeltaa kaikki tanssit samalla tyylillä, rytmitys vain eroaa. Tangossa erityisesti ne kanta-askeleet tekee tangolle ominaisen liikkeen, nyt se jäi ihan kokonaan uupumaan ja painopiste oli liian ylhäällä. Tuomarit kohtelee Kitiä aika kiltisti näissä teknisissä jutuissa, kun pisteet on samaa tasoa esim. Kristan kanssa.

Vierailija
3667/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Sita on? Joku joutava tubettaja.

Vierailija
3668/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tykätä Sitasta, mutta hänessä tökkii jokin. Ehkä liiallinen pyrkimys päästä otsikoihin ja "jäädä mieleen" hinnalla millä hyvänsä. On koko kauden ajan ollut sellainen olo, että hän haluaisi nousta esille ja paistatella parrasvaloissa, eikä ole ollenkaan tyytyväinen paikkaan siellä keskikastin kasikerhossa.

Karrikoidusti, ei tule sellainen olo, että Sita haluaisi nimenomaan oppia tanssimaan, vaan että Sita haluaa julkisuutta ja voittoja kisassa.

Vierailija
3669/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiti on ihanan oloinen ihminen, mutta tässä vaiheessa kautta pitäisi olla jo yritystä oikeanlaiseen jalkatekniikkaan. Nyt Kiti askeltaa kaikki tanssit samalla tyylillä, rytmitys vain eroaa. Tangossa erityisesti ne kanta-askeleet tekee tangolle ominaisen liikkeen, nyt se jäi ihan kokonaan uupumaan ja painopiste oli liian ylhäällä. Tuomarit kohtelee Kitiä aika kiltisti näissä teknisissä jutuissa, kun pisteet on samaa tasoa esim. Kristan kanssa.

Mielenkiintoista kuulla tällaista rakentavaa kommentointia. Jos olet itse kilpatanssi-ihmisiä, kiinnostaisi kuulla, mitä mieltä olet Kitin tekniikasta aiemmissa tansseissa, erityisesti lattareissa. Samba taisi mennä aika kökösti, mutta muistelen, että Kiti olisi saanut kehuja tekniikasta ja vartalon liikkeestä muissa lattareissa.

Onko kukaan muuten kokeillut opetella tanssien tekniikkaa itsekseen? Olen itse tanssinut streetia, ja huvikseni kokeilin samban alkeita You Tubesta. Yllätyin, kuinka vaikeaa se oli. Osallistujat joutuvat tekemään hurjan määrän työtä oppiakseen tekniikan koreografioineen. Kuka tahansa oppii koreografian. Tekniikka on se vaativin osuus.

Vierailija
3670/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jo ylipäänsä sen koreografian muistaminen on haastavaa. Tekniikan hiominen on vaativaa ja tunteenpalot esitykseen vielä päälle. Kova on homma.

Vierailija
3671/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tykätä Sitasta, mutta hänessä tökkii jokin. Ehkä liiallinen pyrkimys päästä otsikoihin ja "jäädä mieleen" hinnalla millä hyvänsä. On koko kauden ajan ollut sellainen olo, että hän haluaisi nousta esille ja paistatella parrasvaloissa, eikä ole ollenkaan tyytyväinen paikkaan siellä keskikastin kasikerhossa.

Karrikoidusti, ei tule sellainen olo, että Sita haluaisi nimenomaan oppia tanssimaan, vaan että Sita haluaa julkisuutta ja voittoja kisassa.

Sita vaikuttaa perfektionistilta, ja sitä varmasti onkin - vaativa ja ankara itselleen. Se näkyy pisteidenantotilanteessa kireytenä. Perfektionisti ei ole tyytyväinen kuin täydellisyyteen, ja perfektionismin ansa on se, ettei omasta mielestään koskaan ole tarpeeksi hyvä ja täydellinen.

Olen itse vaativuudessa samanlainen kuin Sita, ja piirre on kantajalleen raskas. Voisin kuvitella, että kun Sita rakastaa tanssia, hän on pettynyt itseensä, jos alittaakin riman, jonka itselleen asetti.

Vierailija
3672/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kuulla tällaista rakentavaa kommentointia. Jos olet itse kilpatanssi-ihmisiä, kiinnostaisi kuulla, mitä mieltä olet Kitin tekniikasta aiemmissa tansseissa, erityisesti lattareissa. Samba taisi mennä aika kökösti, mutta muistelen, että Kiti olisi saanut kehuja tekniikasta ja vartalon liikkeestä muissa lattareissa.

Onko kukaan muuten kokeillut opetella tanssien tekniikkaa itsekseen? Olen itse tanssinut streetia, ja huvikseni kokeilin samban alkeita You Tubesta. Yllätyin, kuinka vaikeaa se oli. Osallistujat joutuvat tekemään hurjan määrän työtä oppiakseen tekniikan koreografioineen. Kuka tahansa oppii koreografian. Tekniikka on se vaativin osuus.

Kiitos kivoista sanoista! Olen ammattilainen vakkaripuolella, mutta lattareita vain harrastelen ja itsekin kipuilen niiden vaikean tekniikan kanssa. :D Joten Kitin lattareita saa kommentoida joku osaavampi.

Vierailija
3673/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Helenius on ihana!!

Vierailija
3674/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ja Vappu aina puhuu, että "tällä parketilla". Minun silmiin näyttää, ettei lattia ole parkettia. Onko jollain tietoa, mikä lattiamatsku siellä on?

Vierailija
3675/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Waltteri oli tänään niin upea. Pitkä ja hoikka mies on aina ilo silmälle.

Vierailija
3676/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Pitkämö on hassun näköinen heppu.

Vierailija
3677/6392 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Vappu aina puhuu, että "tällä parketilla". Minun silmiin näyttää, ettei lattia ole parkettia. Onko jollain tietoa, mikä lattiamatsku siellä on?

Ei se ainakaan asfalttia ole.

Vierailija
3678/6392 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miklu paukuissa😁

Miklu on Andy McCoyn uusi tuleminen... Ehkä kannattaisi vielä alkaa rämpyttää skebaa

3679/6392 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastelen kilpatanssia. Kyllä se lattaritekniikka on vaikeampi. Mm. samban nousut ja laskut päkiältä päkiälle rytmissä joustaen ja nousussa viivytellen. Samoin vartalon kierrot lantioista ja kuitenkin  on nopea rytmi ,jossa kaikki pitää tapahtua

Eikä tosiaan tangossa ollut kanta-askelia, joustoa polvissa

Ei ihme ettei Kitiltä onnistu, hän askeltaa kokojalalla koska  rakennekin  kun on mikä on, ei tuolla vartalolla ...

Vierailija
3680/6392 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Waltterin silmienräpyttely on lisääntynyt todella paljon. Mikä Waltteria stressaa?

Tic-oireita?

Uudet piilarit? Kuivat silmät studion sisäilmasta johtuen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän