Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
2841/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea laulu!

Vierailija
2842/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilla ja Virpillä synkkasi viime vuonna tosi hyvin ja heidän vakiotanssinsa olivat hienoja. Nyt sellaista yhteyttä ei näy Samin ja Jennin välillä. Vaikka kumpikin ovat hauskoja tyyppejä. Lisäksi Jenni on erittäin kankea ja koska hän on kookas nainen, se näkyy erittäin selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita ja Aleksi, mjeh.

Vierailija
2844/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita on itse sanonut, että häntä ei ole ikinä diagnosoitu sh:stä. Miksi se lypsää sääliä sairaudella, jota sillä ei ole ollut? Vie platformin sellaisilta, jotka voisivat oikeasti toimia kokemusasiantuntijoina.

Vierailija
2845/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ilmeisesti pettyneitä siihen että Aki vihdoinkin onnistui. Eli Akin pitäisi mielestänne epäonnistua joka viikko. Kenties pientä Aki-inhoa havaittavissa?

Mut sanompa sen verran että Sita ja Jenni näyttivät todella kauniilta tänään! 

Vierailija
2846/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni näyttää hoikistuneen verrattuna ohjelman alkuun, hän oli silloin tanakampi. Edelleen on kyllä liian jäykkä liikkeissään.

Vierailija
2847/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden tarinoiden pitää olla aina ns selviytymistarinoita tai jotain karmeuksia? Mua nyt ei liikuta yhtään kävelykepit nurkassa tai teinin syömättämyys. Mulla olis ainakin vaan iloisia kertomuksia. Iloitkaa pienistäkin asioista. Pitäkää hauskaa!

Koska hilpanpappaa kaikilla on kivaa tarinat ei vetoa suurimpaan osaa yleisöä. Nyyhkytarinat on myyvempiä. 

Vierailija
2848/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitalla kaunis asu.

Vierailija
2849/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Sami ja Jenni eivät tipu. 

Vierailija
2850/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Sita on feikki

Vierailija
2851/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sita on itse sanonut, että häntä ei ole ikinä diagnosoitu sh:stä. Miksi se lypsää sääliä sairaudella, jota sillä ei ole ollut? Vie platformin sellaisilta, jotka voisivat oikeasti toimia kokemusasiantuntijoina.

Voi syömishäiriötä sairastaa ilman diagnoosiakin. Entinen tyttöystäväni sairasti bulimiaa ilman lääkärin tekemää diagnoosia. 

Vierailija
2852/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siihen diagnoosia tarvita, että voi olla sairas. Sita nyt ei tuossa mitään kokemusasiantuntijuutta edes yrittänyt. Kunhan kertoi oman tarinansa niin kuin kaikki muutkin tekevät. 

Vierailija
2853/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitenkään mahdollista, että silloin kun on tämmöinen viikko että käydään läpi näitten kilpailijoiden omia henkkoht kokemuksia, niin tuomarit keskittyis pelkkään positiiviseen kommentointiin? Kyllä sitä rakentavaa palautetta ehtii antamaan sitten muinakin kertoina. Kamalaa katsottavaa, kun kilpailijat liikuttuvat itse oman tanssinsa aikana, ja sitten tulee kylmää lahnaa suoraan naamaan kun astuvat tuomareiden eteen. Vähän jotain armoa, pliis. 

Vierailija
2854/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan ilmeisesti pettyneitä siihen että Aki vihdoinkin onnistui. Eli Akin pitäisi mielestänne epäonnistua joka viikko. Kenties pientä Aki-inhoa havaittavissa?

Mut sanompa sen verran että Sita ja Jenni näyttivät todella kauniilta tänään! 

No ehkäpä se että kun ei se edes näyttänyt tuomarien hehkuttamalta onnistumiselta maallikon silmiin...

Vierailija
2855/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea laulu!

Oli sitä. Heleästi soljui ja tuli niinku keveä olo.

Vierailija
2856/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!? Sita sai vähemmän pisteitä kuin Aki!

Vierailija
2857/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mitenkään mahdollista, että silloin kun on tämmöinen viikko että käydään läpi näitten kilpailijoiden omia henkkoht kokemuksia, niin tuomarit keskittyis pelkkään positiiviseen kommentointiin? Kyllä sitä rakentavaa palautetta ehtii antamaan sitten muinakin kertoina. Kamalaa katsottavaa, kun kilpailijat liikuttuvat itse oman tanssinsa aikana, ja sitten tulee kylmää lahnaa suoraan naamaan kun astuvat tuomareiden eteen. Vähän jotain armoa, pliis. 

Joo siis juuri näin. Entistä kurjemmalta tuntuu tämän vuoksi vielä...

Vierailija
2858/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs idea siinä olisi? Eihän ne tarinoita arvostele, vaan tanssia. Ei se, että ajattelee jonkun keskivartalon olevan liian löysänä tai rytmin hukassa vie arvoa sen tanssijan tarinalta. Tämä on kuitenkin pohjimmiltaan myös tanssikilpailu. 

Vierailija
2859/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeästi kommentoitu

Vierailija
2860/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on tosi ihanan näköinen tänään ja yleensä aina muulloinkin. ja osaava juontaja, kuten Mikkokin.

Vappu ja Mikko on kyllä taitavia ja myös hyvän näköisiä.

Jollain tavalla ymmärtää kuitenkin heidän mollaajiaan. Yksinhuoltajat, lihavat ja työttömät istuu sohvalla eikä ole mitään elämää. Lapsia on pilvin pimein eikä kenenkään niiden isät pysty maksamaan edes elareita.

Hienoa siis moittia menestyviä ja kauniita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän