Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Itse tykkään tuosta Vapun hiustyylistä, näyttää nuoremmalle kuin sillä iänikuisella täti-polkalla.
Onpa huonosti istuva haalari Vapulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapun teko nauru.
Ja sun yhdys sanat.
ja sun taker tuminen.
Vapun housupuvun kanssa sopisi paremmin kiinni oleva kampaus, vaikka iso näyttävä niskanuttura!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään tuosta Vapun hiustyylistä, näyttää nuoremmalle kuin sillä iänikuisella täti-polkalla.
ei sovi!
Tumma mies ja vaalea nainen = ❤️
Nykymainokset on onneksi samaa mieltä.
No onhan tämä nyt vähintäänkin omituista, että omalle vaimolle ja lapsille omistetaan kappale tanssimalla se samaa ikäluokkaa olevan toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on rumin look ikinä.
Nuo tekohiukset ei sovi yhtään.
Vapulla on aivan kaamea kampaus, nuo roikkuvat hiukset näyttävät rumilta. Mikko näyttää tänään erittäin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Kiva kun jaoit tämän kauniin asian meidän kaikkien kanssa. Kiitos siitä.
Ernest on ihanan herkkä ja miehekäs mies.
Vieläkin aika varovaista menoa Erkulla. Loppua kohti onneksi vähän lämpeni.
Vapun stailaus nyt tosi onnistunut. Kauniilta näyttää avoimet hiukset ja asu on yksinkertaisen tyylikäs!
Vierailija kirjoitti:
Vapun housupuvun kanssa sopisi paremmin kiinni oleva kampaus, vaikka iso näyttävä niskanuttura!
Kyllä. Nyt ei ole yhtään ryhtiä.
Vierailija kirjoitti:
Ernest on ihanan herkkä ja miehekäs mies.
>herkkä
>miehekäs
Valitse toinen.
Ihana, herkkä rumba Erkku&Anniina❤️
Mikko sais nyt rauhoittua. Tanssia odotan näkeväni, vaikka harjoittelua, en perheen haastatteluja.
Ja sun yhdys sanat.