Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Miksei kappaleita ole vieläkään julkistettu? Aiempina viikkoina on tullut heti maanantaiaamuna.
Mihin katsoja tarvitsee tätäkin tietoa.
JENNI & SAMI / CHA CHA
Spice Up Your Life (Spice Girls)
WALTTERI & KIA / PASO DOBLE
Bronx Tango (Watazu)
KRISTA & ANSSI / FOXTROT
Can You See Me? (Krista Siegfrids)
ERKKU & ANNIINA / RUMBA
Mestaripiirros (Anna Puu)
SITA & ALEKSI / RUMBA
Just a Little Bit (Maria Mena)
AKI & KATRI / JIVE
I’m Still Standing (Elton John)
KITI & MARKO / RUMBA
Päivänsäde ja Menninkäinen (Vuokko Hovatta)
VIIVI & MATTI / CHA CHA
Express Yourself (Madonna)
Ja tää yks tanssii kaikista maailman biiseistä oman biisinsä tahtiin.
Koska ne tanssaa humppaa? Eläkeläiset vielä lauteille niin meno olis melkoinen!
Mä en jaksais kauheen pitkään kuunnella tuota Viivin narisevaa ääntä.
Vaikkei kyllä mun omassakaan äänessä kehumista kyllä ole.
Nostot lienevät välillä melkoisen jännittäviä kokemuksia myös naisopettajalle. Voiko luottaa, miten miesoppilas tehtävästään selviää ja minne se kätensä tunkee.
Takavuosilta on jäänyt mieleen, kuinka täpinöissä tanssintu Jukka Rasilla nosti nuoren Saara Akiolan ylös päänsä päälle vaakatasoon niin, että toinen käsi oli jalkojen välillä "kieletyllä alueella" ja pyöritti sitten Saanaa vielä kameraan päin. Ammattitanssijan rutiinilla opettaja kyllä tuostakin selvisi yhtään sätkimättä.
Waltterin ja Kian tangon musiikki ei ole kyllä niitä kaikkein parhaimpia. Marssi-tango, tunnelmallista esitystä tuohon on hankala saada.
Onko Akin vuoro pudota tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi hauska nähdä todellinen versio esityksistä eli sellainen, missä kuuluu tanssiparin keskinäinen keskustelu tanssin aikana. Todellisuudessahan opettajat huutavat ohjeita läpi tanssin, mutta näitä ääniä ei lähetetä tv-ohjelmassa. Voisi mennä viimeisetkin glamourin rippeet, ai tätäkö se oikeesti onkin :D
Totta. Tällänen "behind-the-scenes" missä nähdään mitä tanssiparit keskustelee ennen tanssia ja vaikkapa tanssin jälkeen ja mitä vaikkapa katkoilla tapahtuu! Myös tuomareiden ja juontajien keskustelua olisi kiva kuulla. Käytössä mm. Americas Got Talentin tulosohjelmassa. Sopisi erittäin hyvin tähän TTK:hon.
Tanssikupla tulee tänä vuonna kaks kertaa viikossa mtv-palvelussa jossa näkyy just noita.
Vierailija kirjoitti:
Onko Akin vuoro pudota tänään?
Saattaa hyvin olla, että Jenni ja Sami putoavat, vaikka saisivat selkeästi enemmän pisteitä kuin Aki. Ovat olleet pudotusuhan alla jo monesti.
Muulla ei ole kisassa väliä kunhan saa kristan nähdä tänään❤️
Vierailija kirjoitti:
Muulla ei ole kisassa väliä kunhan saa kristan nähdä tänään❤️
Muulla ei ole kisassa väliä, kunhan saa Waltterin nähdä tänään♥️
Tää on aina tylsin tää tarinoitten inspiroima jakso. Ehkä oon sit empatiaan kykenemätön sosiopaatti mutta sitteppähän oon.
Eniten tykkään niistä jaksoista joissa koko porukka on yhtäaikaa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina tylsin tää tarinoitten inspiroima jakso. Ehkä oon sit empatiaan kykenemätön sosiopaatti mutta sitteppähän oon.
Eniten tykkään niistä jaksoista joissa koko porukka on yhtäaikaa lattialla.
Harmi, ettei enää ole lainkaan opettajien yhteisesityksiä (tai mitään muitakaan yhteisesityksiä), vaikka ohjelma-aika on venytetty kahteen tuntiin.
Hyvä, ettei ole niitä yhteisesityksiä. Ne on sellasta sohellusta ja pisteiden meno aina vähän epäoikeudenmukaista, jos hyvälle parille sattuu huono pari samaan joukkueeseen.
Loppujaksoissahan vasta yleensä on niitä opettajien esityksiä tai ulkopuolisia tanssivieraita. Älkää etuilko!
Jenni ja Aki ainakin ovat jo saavuttaneet ylimmän tasonsa mihin kykenevät. Kehitystä ei ole enää tapahtunut moneen viikkoon.
Viivi ja Sitakin on vaan kummallisia pökkelöitä. Nyt pitäs jo rentoutua ja alkaa nauttia ja löytää vivahteita ilmaisulla.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Aki ainakin ovat jo saavuttaneet ylimmän tasonsa mihin kykenevät. Kehitystä ei ole enää tapahtunut moneen viikkoon.
Viivi ja Sitakin on vaan kummallisia pökkelöitä. Nyt pitäs jo rentoutua ja alkaa nauttia ja löytää vivahteita ilmaisulla.
Juuri nämä neljä sais pudottaa vaikka kaikki tänä iltana, ei tulis ikävä.
Ei Aki saa pudota, pitää olla jotain hauskaa katsottavaa, kun puujalka potkupalloilija yrittää tanssia.
Uusi Leif Wager vai?