Kun mies ei halua. Mitä ihmettä teen?
Maailman kivoin tyyppi, rakkaus kukoistaa. Mutta hän ei halua harrastaa seksiä. Kerran kahdessa viikossa, joskus kerran viikossa, ja juttu on ohi muutamassa minuutissa. Ei ole kuulemma koskaan halunnut. Voisi helposti elää kuukausia ilman seksiä. Tilanne on kääntynyt siten, että minä haluan "liikaa". Hänen mielestään on luonnotonta haluta niin usein, kuin haluan, esim. joka toinen päivä.
Kommentit (33)
Oonkohan saanut auringonpistoksen, kun luin nopeasti tähän suuntaan: kun mies ei halua imettää...
Ei rakkaus KUKOISTA, jos mies ei halua seksiä parisuhteessa. Millainen ihminen hakeutuu parisuhteeseen, ja vielä väittää rakastavansa, jos kuitenkaan "ei ole koskaan halunnut seksiä", mutta tietää, että toinen haluaa?
Ihmettelen, sillä oma tilanne ihan vastaavanlainen. Ensin oli seksiä kerran kahdessa viikossa, kerran kuukaudessa, kerran kolmessa kuukaudessa, ja kerran vuodessa lopulta.
Mies väitti rakastavansa, mutta ei tehnyt mitään haluttomuutensa eteen, kun vikakaan ei kuulema ollut minussa.
Olemme nyt siis eronneet. Hyvä näin, -parempi.
Voi johtua jostain pinnan alla olevasta ongelmastakin. Puhu miehesi kanssa.
Mies on ehkä aseksuaalinen tai hänellä on heikko libido tai hormonitasoissa on jotain häikkää? Kun kerran rakastat häntä ja parisuhde on muutakin kuin seksiä, niin kannattaa ehkä keskittyä niihin muihin asioihin. Olette ilmeisesti jo puhuneet asiasta, mutta voisiko mies vielä käydä lääkärissä testaamassa hormonitasonsa? Ainakaan teidän ei kannata syytellä toisianne ja kiristää välejä sitä kautta.
Avoin suhde, jolloin sinä otat rakastajan tai harrastat kertasuhteita, on tietysti yksi vaihtoehto, mutta teille molemmille varmaan emotionaalisesti raskas.
Olette varmaan nuoria vielä. Me olemme mieheni kanssa jo yli nelkymppisiä, olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja välillä on seksiä samalla rytmillä kuin teillä, välillä useammin. Se on niin monesta asiasta kiinni :)
Itse elän samanlaisessa tilanteessa. Lue tuota blogia! Meillä on sentään asiat järjestetty niin että mies antaa minulle kerran viikossa. Vaikkei häntä itseään niin kiinnosta. Kompromissi.
Parisuhteessa ongelmia, veikkaan. Oletko muuten kiva miehelle, kehut, osoitat rakkautta,et vaadi lliikaa tai pomota?
Onko miehesi kenties homo, oletko huomannut ?
Ainoa toimiva ratkaisu: vaihda miestä.
Mun ex oli tuollainen. Oltiin puolitoista vuotta yhdessä, ja KERRAN sain hyvää seksiä jossa myös mä sain orgasmin. Seksiä oli kerran kuukaudessa, joskus jopa ehkä kaks. Häntä ei vaan kiinnostanut, ja mä tein kaikkeni. Itsetunto alkoi hiljalleen olemaan pohjamudissa, ja kun ilmoitin että eiköhän tää suhde ollut tässä, hän yhtäkkiä alkoi himoitsemaan mua, ainakin omin sanoin. Soitteli vielä vuoden verran perään ja ehdotteli seksiä, mutta mä en todellakaan ikinä suostunut enää.
Ei kiitos noille miehille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 08:30"]
Laihduta.
Mies
mies panee vaikka tikapuiden väliin, ei se läskeistä ole kiinni. Ongelman äärimmäisen helppo ratkaisu:
Mies testosteronitesteihin. Jos kyseessä ei ole masennus, niin kuin tässä ei annettu ymmärtää, ongelma on hormonivajauksessa, joka on helppo hoitaa. Ensin kokeet ja sitten lääkkeet.
Älkää hyvät ihmiset pilatko seksielämäänne noin helposti hoidettavan ongelman takia. Päivän jatkoa!
[/quote]
vaihda mies. elämä on liian lyhyt. terv nainen joka haluaa joka päivä / joka toinen päivä...
Teillä ei vissiin ole lapsia? Eroa jo tänään. N34
Ap! Kirjoittamasi oli kun suoraan munkin elämästä! Olisin kirjottanut ihan samalla tavalla!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:11"]Ei rakkaus KUKOISTA, jos mies ei halua seksiä parisuhteessa. Millainen ihminen hakeutuu parisuhteeseen, ja vielä väittää rakastavansa, jos kuitenkaan "ei ole koskaan halunnut seksiä", mutta tietää, että toinen haluaa?
Ihmettelen, sillä oma tilanne ihan vastaavanlainen. Ensin oli seksiä kerran kahdessa viikossa, kerran kuukaudessa, kerran kolmessa kuukaudessa, ja kerran vuodessa lopulta.
Mies väitti rakastavansa, mutta ei tehnyt mitään haluttomuutensa eteen, kun vikakaan ei kuulema ollut minussa.
Olemme nyt siis eronneet. Hyvä näin, -parempi.
[/quote]
Se, et sinä ole kiimasi ohjaama eläin, ei tee kaikista sellaisia. Ei seksi ole mitenkään välttämätöntä ja vain todellinen kouluttamaton elukka kokee välttämätöntä tarvetta hieroa limaisia elimiä yhteen.
Täällä sama tai oikeastaan pahempi tilanne vaan toisinpäin eli vaimo ei halua. Kerran viikossa tai kahdessa olisi jo edistystä tänne. En edes ole mikään haluhirmu. Kahdesti viikossa olisi ihan sopiva, mutta hyvä jos seksiä on edes kahdesti kuussa. Omat kädet apuun vaihtoehtokin on hankala kun lapset ja/tai vaimo ovat kotona aina kun minäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:01"]Ap! Kirjoittamasi oli kun suoraan munkin elämästä! Olisin kirjottanut ihan samalla tavalla!
[/quote]
Lisään viellä että meidän tapauksessa kyse ei ole TODELLAKAAN rakkauden puutteesta, rakastetaan todella toisiamme. Vaikka ap mammat mitä väittävät. Kaikkia ei vaan kiinnosta seksi samalla tavalla/ eivät ole yhtä seksuaalisia. Elämässä on muutakin tekemistä. Ennen riideltiin miehen kanssa paljon tästä kunnes sanoin että jos ei ole valmis harrastamaan seksiä niin sitten hankin hänen lisäkensä seksisuhteen. Mies tuli sen verran vastaan että pyritään harrastamaan seksiä edes kerran viikkoon. Joka kerta kirjataan kalenteriin ettei mies pääse sanomaan että justiinsahan me harrastattiin.:)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 08:58"]Teillä ei vissiin ole lapsia? Eroa jo tänään. N34
[/quote] Mun mies selittää haluttomuuttaan säännölliseen seksiin sillä, että parisuhde on huono. Suhde ei kuitenkaan ole ollut miehestä liian huono
toisen lapsen tekoon. Onko siinä mitään mieltä? Miten kukaan mies voi kokea, että suhteen pitäisi olla parempi, jotta haluaisi seksiä, mutta lapsia haluaa tehdä tällaiseenkin suhteeseen?!
...Olen silti päättänyt nyt jatkuvasti psyykata itseäni uskomaan, että vika on miehessä ja että joku (ihan tasokaskin) normaalihaluinen mies kyllä haluaisi taatusti seksiä kanssani vaikka jatkuvasti. N34
Aika epätoivoiselta kuulostaa, jos miestä itseään ei kiinnosta pohtia että saisiko libidoaan tai seksikokemusta jotenkin parannettua. Jos hän on tyytyväinen näin niin et varmaan voi häntä muuttaa. Mieti sitten miten vakava ongelma on, siitä puhuminen voi olla vaikeaa ja ratkaisun löytäminen vielä vaikeampaa. Haluttomampi helposti alkaa kokea seksin painostavana ja haluaa entistä vähemmän ja harvemmin.