Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

törkein/ilkein kommentti/kysymys ikinä

Vierailija
06.08.2014 |

eli mikä on törkein tai ilkein kommentti tai kysymys, jonka kohteeksi olet itse joutunut? tuli mieleen tuosta "isäs kuoli, paljonko saat perintöä"- jutusta toisessa ketjussa....

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon läheisiltä ihmisiltä, etten muista yhtään yksittäistä.

Vierailija
2/66 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutilta tylyllä tavalla ettei osaa elää. Siinä tuli kattavasti haukuttua kaikki:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:23"]

En tiedä onko pahin, mutta viimeisin ja siksi niin hyvin muistissa. Tapahtui siis tällä viikolla.

Taustaa sen verran, että olen ollut elämäni aikana yhdessä suhteessa, kesti 5vuotta. Tuo suhde loppui keväällä, ja kävin silloin sp-tautiklinikalla, koska epäilin että exä oli pettänyt. Tuli puhtaat paperit. Vähän tuon jälkeen mut ilmeisesti raiskattiin, en muista itse tapahtumaa, mutta ilmeisesti mulle oli laitettu jotain tippoja juomaan, ja heräsin jonkun mustan miehen vierestä. En tiedä oliko mitään tehty, joten en sitten tehnyt mitään ilmoitusta, mutta kävin siis tällä viikolla testeissä taas.

Kaavakkeeseen piti laittaa oliko kumppani minkämaalainen jne, ja koneelta hoitaja näki että olin juuri pari kk aiemmin käynyt myös testeissä. Mitään tarkempaa en tästä tapauksesta kertonut, koska Se ei mun mielestä kuulu kenellekään.

Hoitaja oli vanhempi, vittuuntuneen oloinen nainen, joka oikeasti HUUSI mulle pitkän saarnan siitä kuinka mun pitää ryhdistäytyä, olen idiootti huora joka ei ymmärrä edes kumia käyttää, ja "eihän tämä nyt näin voi mennä että sinä juokset mustissa miehissä koko ajan ilman järkeä tai kondoomia ja me täällä sitten testaillaan että mikä tauti on tarttunut matkaan. Ei ne miehetkään enää arvosta kun on koko suomen maahanmuuttajat käynyt läpi, huorana ne pitää". Mä oikeasti aloin melkein itkemään. Olin tosi peloissani muutenkin, että olisin jonkun taudin voinut saada, Se ikävä tilanne oli muutenkin vielä tuore, ja siinä mun terveysalan ammattilainen haukkuu pystyyn. Mulla siis ollut tasan yksi seksikimppani, Se SUOMALAINEN ex, ja sitten mahdollisesti tämä musta joka ehkä raiskasi, en siis koe olevani huora.

En saanut hoitajalle itselleen mitään sanottua, olin ihan shokissa ja pidättelin itkua, lähteissä päätin että en enää ikinä mene mihinkään testeihin vaikka värkki kuinka mätis.

[/quote]

Mä en kyllä usko tätä. JOS se nainen on huoritellut sinua, ja on siinä tilanteessa ollut tuon ammattinsa puolesta eikä minään satunnaisena huitelijana tuolla kadulla, niin... ei, ei kai kukaan ole niin tyhmä terveydenhuollon ammattilainen, että menisi huorittelemaan potilasta! Onneksi sun ei tarvitse jättää tuota tuohon. Vaikka olisikin vain sun sana sen sanaa vastaan, niin sinuna nostaisin rähinän kuitenkin - kävi miten kävi. En mä sori vaan usko tuota. Jos otit kaiken sen vain vastaankin...

[/quote]

Ihmisiä ne terveydenhoitajatkin ovat, ja heilläkin on joskus huono päivä. Omasta ammatistani (opettaja) tiedän, että henkisesti raskasta työtä tekevillä voi mennä joskus todella yli. Meilläkin on kollega huoritellut oppilasta. Kaikki eivät välttämättä uskalla tai jaksa nostaa rähinää, varsinkaan jos se, mitä hoitaja sanoo, on totta (vaikkakin törkeää). Samaa mieltä kyllä, että kannattaa nostaa asia esille.

Vierailija
4/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toi voittonimihän oli ihan huono. Miksi se piti valita?"
- luokkatoveri kommentoi luokkalehden nimeä, joka oli minun keksimäni

Vierailija
5/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi ei" ja kauhistunut ilme.

Kun ilmoitin anopille, että meille tulee toinen lapsi.

Vierailija
6/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en muista. Ei ole tapana jäädä vellomaan toisten sanomisia tai tekemisiä.

Vierailija
7/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti kysyi kun odotin 4. lastani, eiköhän tuo olisi jo riittänyt, ei kai kukaan ole sinun käskenyt täyttää maata! 

Toinen äidin tölväisy, kun poikani oli huutanut hänelle mummo, isoon ääneen kaupassa. Häntä ei saa kutsua mummoksi julkisesti, se on noloa

Vierailija
8/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot nätti.... läskiksi ihmiseksi"

Vierailija
9/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vuonna 1984 ala-asteen ruokailussa, kun luokakaverini käski minun syödä suu kiinni. Hohhoijaa.

Vierailija
10/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko lapsi mun?" kysyi mieheni, kun toista lastamme odotin. Ja todellakin on, en ole 15 vuoden yhteiselon aikana ollut edes ihastunut kehenkään toiseen. Mulla kesti kauan antaa anteeksi moinen tölväisy, niin törkeä ja utopistinen se oli.

Vierailija
11/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti et saa enää lapsia"

Silloisen avomiehen suusta. Toivottu esikoisemme oli tuolloin 3kk. Riita lähti siitä, kun halusin hieman omaa aikaa, että olisin käynyt yksin lenkillä, mutta mies ei suostunut vahtimaan lasta sen aikaa. Heitin miehen pihalle viikon päästä.

Vierailija
12/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:01"]

Taisi olla vuonna 1984 ala-asteen ruokailussa, kun luokakaverini käski minun syödä suu kiinni. Hohhoijaa.

[/quote]

no käytöstavat molemminpuolin vielä hakusassa

Vierailija
13/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole mitenkään hirveän kamala, mutta tuoreimmassa muistissa. Minulla on yksi poika, saatu vuosien jälkeen hoidoilla, ja nyt odotan toista (poikaa) ilman hoitojen avustusta. Tosi moni on sanonut "voi ei" tai "oletko pettynyt" kuullessaan tämän uuden lapsen sukupuolesta. Mitä tuohon nyt vastaisi...

Vierailija
14/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:01"]Taisi olla vuonna 1984 ala-asteen ruokailussa, kun luokakaverini käski minun syödä suu kiinni. Hohhoijaa.

[/quote]

Ööö.... Mutta sehän kuuluu hyviin tapoihin? ET sitä sitten tiennyt?

Vierailija
15/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raskaana? En olllut en..

Vierailija
16/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paloiko hyvin?"

Kysymys sen jälkeen kun isäni oli tehnyt polttoitsemurhan.

Vierailija
17/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:01"]Taisi olla vuonna 1984 ala-asteen ruokailussa, kun luokakaverini käski minun syödä suu kiinni. Hohhoijaa.

[/quote]

Ööö.... Mutta sehän kuuluu hyviin tapoihin? ET sitä sitten tiennyt?

[/quote]

Mulla oli nuha, enkä saanut nenän kautta henkeä!

Vierailija
18/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et saa ikinä lapsia, en toivo sulle sellaista paskaa mitä sinun kanssasi on ollut.

-oma äiti

Toivottavasti sulle ei suoda lapsia, olisit huono ja itsekäs äiti.

-oma äiti (olin teini tuolloin, eiks silloin kuulukin olla itsekäs?)

Teitkö lapsen siksi että saisit rahaa?

-oma isä (wtf?!?)

Vierailija
19/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten ei:hän tarkoittaa kyllä" ja perään ällöttävää naurua

Vierailija
20/66 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulle ei sovi tuo hiusväri" (kaikki muut kehuivat)

"Onpa hölmön näköiset aurinkolasit"

"Oot niin pullea, ettet koskaan tule saamaan kavereita"

"Eikö yhtään hävetä olla perheen ainut plösö?"

yms Kivaa. Kaikki äitini sanomia, kaksi viimeistä sanottu kun olin lapsi. LAPSI. Kukahan mun syömisistä silloin oli vastuussa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän