Kaunis 30-v aktiivista elämää elävä nainen, joka asuu vanhempiensa kanssa. Mikä vika naisessa on?
Kuulostaa melko erikoiselta, että tuon ikäinen haluaa asua kotonaan. Työssäkäyvä, kaunis, hoikka, paljon harrastava nainen. Sinkku on.
Mikä vika naisessa on, kun asuu vanhempiensa kanssa. Itse en olisi pystynyt, vaikka minulla on kivat, fiksut, ihanat vanhemmat. Joitakin maalaispoikamiehiä tunnen, jotka eivät lähde lapsuudenkodistaan, mutta heillä on selityksenä, että viljelevät sitä maatilaa, jolla asuvat.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tämä on sallittua. Miehelle ei.
Täysin omaa kuvitelmaasi. On paljon miehiä, jotka asuvat vanhempiensa luona. Tiedän itsekin muutaman.
Siitä ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että miehet tuomitaan siitä vanhempien luona asumisesta. Luuseri, äidinpoika, peräkamarin poika, runkkari, tissiposki...
No, kyllä jos on syrjäytynyt, työstäkieltäytyvä, epäsosiaalinen, peräkammarin poika. Kuolisi paska perseeseen kun äiti menehtyy. Tässä oli kyse kuitenkin aktiivisesta ihmisestä. Miesvastine tälle siis olisi "komea, aktiivista elämää elävä 30v mies".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kommenttien taso taas nollassa, kannattaisiko poistattaa koko ketju jos aloitus saa noin hihat palamaan. Italiaan ym. maihin vertaileville; me asumme Suomessa, jossa on 1,2 miljoonaa yksityistaloutta ja se on kaikkein yleisin asumismuoto. Tiedän kokemuksesta, että vanhempiensa kotona asuvan naisen kanssa seurustelu on yksinasuvaa hankalampaa.
Mikä saa sinut luulemaan, että tämä vanhempien luona asuva nainen edes haluaisi seurustella kanssasi? Tai yhtään kenenkään kanssa. Kaikilla ei elämän päätarkoituksena ole saavuttaa parisuhdetta.
Sinussa on vikaa, kun kyttäät muiden tekemisiä, etkä keskity omaan elämääsi. Päälääkärille kiireesti..
Ulosotossa tai muuten vaan velkakierteessä.
Olen yli 30 ja asun vanhempien kanssa. Ei ole mt-ongelmia ja rahaa säästyy. Voisin muuttaa pois kotoa jos löytyisi rakastava ja hyvä kumppani, jonka kanssa asua yhdessä.
Tiesittekö että mut oikeesti tuomittiin kun asuin dialyysissa kotona 31 vuotiaaksi. Joka yö olin vatsakalvodualyysissa. Silloin oli kiva kun apu oli lähellä jos ja kun kone piippaili.
Ihmiset oikeesti kehtasi vittuilla: Miksi sä asut kotona?
Nyt kun vähäisen työhistoriani vuoksi en saa töitä ja fyysiset hommat on niin tai näin saanko tehdä. Ihmiset vittuilee: Mene töihin. Silti muutaman kkoulututkinnon tehny.
Kohta alkaa varmaa miksi et tee oman alan hommia? Kysely. Tai syytökset yhteiskunnan rahojen tuhlaamisesta.
Lapsikatraan lastenvahdiksikin pyydettiin. Närkästyttiin kun kieltäydyin. En vaa jaksa aina nii hyvin.
Tässä näkee suomalaisten empatiakyvyn🤣
Jos työpaikka tai opiskelupaikka lähellä niin ei välttämättä ole järkeä sen takia muuttaa omaan asuntoon.
Siitä ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että miehet tuomitaan siitä vanhempien luona asumisesta. Luuseri, äidinpoika, peräkamarin poika, runkkari, tissiposki...