Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis 30-v aktiivista elämää elävä nainen, joka asuu vanhempiensa kanssa. Mikä vika naisessa on?

Vierailija
27.07.2021 |

Kuulostaa melko erikoiselta, että tuon ikäinen haluaa asua kotonaan. Työssäkäyvä, kaunis, hoikka, paljon harrastava nainen. Sinkku on.

Mikä vika naisessa on, kun asuu vanhempiensa kanssa. Itse en olisi pystynyt, vaikka minulla on kivat, fiksut, ihanat vanhemmat. Joitakin maalaispoikamiehiä tunnen, jotka eivät lähde lapsuudenkodistaan, mutta heillä on selityksenä, että viljelevät sitä maatilaa, jolla asuvat.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa viaa ole mutta ilmeisesti ei kovia haluja perustaa omaa perhettä sitten?

Hassu mielleyhtymä, mutta kyllä minullekin tämä sama tulee. Ap

Miksei voisi haluta? Ei tuon ikäisellä vielä

niin kiire ole. Ja mitä sitten vaikkei haluaisikaan? Minä muutin pois kotoa jo kakskymppisenä, olen 36v ja avoliitossa, enkä kyllä siltikään halua lapsia edelleenkään.

Vierailija
42/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinä tunnut tietävän paljon tämän toisen ihmisen tilanteesta...

Vanha kunnon kyylämamma liikkeellä. Ihme, ettei sekin ollut tiedossa, millaisia pikkuhousuja tuo nainen käyttää. 

Lukee varmaan tämän naisen ajatuksetkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä tiedän. Melkein kaikillahan on tuttavapiirissään useampiakin ihmisiä, jotka he tuntevat hyvin. Ap

Vierailija
44/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen mies asuu vanhempiensa luona, nii akat ovat heti kilvan haukkumassa luuseriksi ja peukuttamassa toistensa kommentteja, mutta jos sukupuolet vaihdetaan, nii sit akat ovatkin kehumassa, eikä haukkumassa.

Akkojen kaksoisstandardit. <3

Tuon ikänen akka in luuseri! Nyhverö! Saamaton torakka!!!

Ainiin, melkein unohdin… Hän on nainen. Hienoo, kun nainen uskaltaa asua vanhempiensa luonna. Voimaantukaamme, siskot. ^.^

Vierailija
45/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon kyylämamma liikkeellä. Ihme, ettei sekin ollut tiedossa, millaisia pikkuhousuja tuo nainen käyttää. 

Helposti. Ollaanhan me joskus yhtä aikaa uimassa oltu. Ap

Vierailija
46/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 31-vuotiaaksi kotona koska olin 4 v dialyysissa ja siirron jälkeen olin töissä kunnes pääsin opiskelemaan. Muutin 500km. Riittääkö syyksi ap:lle.

Älä tuomitse jos et tiedä taustoista

Vierailija
47/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä tämä suomalainen kyttäyskulttuuri. Avaa suu ja kysy itse miksi hän asuu vanhempien kanssa.

Vierailija
48/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 31-vuotiaaksi kotona koska olin 4 v dialyysissa ja siirron jälkeen olin töissä kunnes pääsin opiskelemaan. Muutin 500km. Riittääkö syyksi ap:lle.

Ei voi olla mitään lohkeilevia kynsiä vakavampaa fyysistä vaivaa, sillä muuten ei kyllä mitenkään onnistuisi se aktiivinen elämä mitä hän elää.

Jos henkisiä ongelmia on, niin sen voin kyllä uskoa. Tosin jos on niin vakavista henkisistä ongelmista kyse, ettei pysty itsenäiseen asumiseen, niin siinä tapauksessa joutuisin kyseenalaistamaan työnantajan moraalin, että antaa sen kuntoisen ihmisen työskennellä lasten parissa. Ap

Vierailija
49/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon ikäinen mies asuu vanhempiensa luona, nii akat ovat heti kilvan haukkumassa luuseriksi ja peukuttamassa toistensa kommentteja, mutta jos sukupuolet vaihdetaan, nii sit akat ovatkin kehumassa, eikä haukkumassa.

Akkojen kaksoisstandardit. <3

Tuon ikänen akka in luuseri! Nyhverö! Saamaton torakka!!!

Ainiin, melkein unohdin… Hän on nainen. Hienoo, kun nainen uskaltaa asua vanhempiensa luonna. Voimaantukaamme, siskot. ^.^

No jos olisi joku syrjäytynyt, epäsosiaalinen, peräkammarin poika/tyttö, mutta tämä on kuulemma "kaunis 30-v aktiivista elämää elävä nainen"..

Vierailija
50/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla mitään lohkeilevia kynsiä vakavampaa fyysistä vaivaa, sillä muuten ei kyllä mitenkään onnistuisi se aktiivinen elämä mitä hän elää.

Jos henkisiä ongelmia on, niin sen voin kyllä uskoa. Tosin jos on niin vakavista henkisistä ongelmista kyse, ettei pysty itsenäiseen asumiseen, niin siinä tapauksessa joutuisin kyseenalaistamaan työnantajan moraalin, että antaa sen kuntoisen ihmisen työskennellä lasten parissa. Ap

Kannattaa mennä vaikka ulkoilemaan välillä. Ei ole erityisen tervettä vatvoa muiden asioita täällä tuntikausia. 

Vierailija
51/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
52/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski- ja Etelä-Euroopassa on ihan normaalia, että yli 30-vuotiaat naiset asuvat vielä vanhempiensa kanssa.

Vierailija
53/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika-ainesta, pelkää miehiä ja  seksiä ja raskaaksi tulemista?

Miten tuo liittyy vanhempien kanssa asumiseen? Ei mitenkään!

Vierailija
54/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tämä on sallittua. Miehelle ei.

Täysin omaa kuvitelmaasi. On paljon miehiä, jotka asuvat vanhempiensa luona. Tiedän itsekin muutaman. 

"Miehiä"

Vierailija
55/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo että on varmasti rauhallinen ja melko todennäköisesti introverttii ihminen, koska muunlaiset usein kaipaa sitä omaa kämppää että voi bilettää, kutsua omia vieraita tai mies/naisystäviä yöksi tms.

Itse olen introvertti, ja juuri siksi en voisi asua vanhempieni luona. Yksinasuminen on minulle elämäni tärkein asia.

Vierailija
56/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä juu tämän keskustelun perusteella täysin että olisit valmis jopa puuttumaan tämän ihmisen työsuhteeseen.... 😬

Vierailija
57/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tämä on sallittua. Miehelle ei.

Niin, kunpa tämä koskisi myös miehiä.

Vanhempien kanssa asuva mies on peräkammarinpoika, työtön laiskuri joka ei osaa siivota eikä laittaa ruokaa. Ei auta vaikka olisi omaishoitaja ja huolehtisi vanhemmista. Silti on vähän vaan nössö ja outo.

Nainen? Ihan ok, ei mitään outoa.

Vierailija
58/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kommenttien taso taas nollassa, kannattaisiko poistattaa koko ketju jos aloitus saa noin hihat palamaan. Italiaan ym. maihin vertaileville; me asumme Suomessa, jossa on 1,2 miljoonaa yksityistaloutta ja se on kaikkein yleisin asumismuoto. Tiedän kokemuksesta, että vanhempiensa kotona asuvan naisen kanssa seurustelu on yksinasuvaa hankalampaa.  

Vierailija
59/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Miksi pitäisi väkisin asua yksin?

Se, että opettelisi itsenäiseen elämään. Vanhempien nurkissa asuminen ei sitä ole.

Vierailija
60/68 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kommenttien taso taas nollassa, kannattaisiko poistattaa koko ketju jos aloitus saa noin hihat palamaan. Italiaan ym. maihin vertaileville; me asumme Suomessa, jossa on 1,2 miljoonaa yksityistaloutta ja se on kaikkein yleisin asumismuoto. Tiedän kokemuksesta, että vanhempiensa kotona asuvan naisen kanssa seurustelu on yksinasuvaa hankalampaa.  

Siis yhden hengen taloutta, ei yksityistaloutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi