Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin 17 kiloa ja vanhenin sata vuotta, järkyttävää!

Vierailija
27.07.2021 |

Posket ovat uurteiset ja roikkuvat, suupielissä on syvät uurteet kuin vatsastapuhujan nukella, leuan alla on heltta, kaulasta erottuu jänteet.. olen 42vuotias ja näytän seitsemänkymppiseltä! Mikää määrä meikkiä peitä tätä naamaa, korostaa vain. Sain unelmien kropan, mutta menetin naamani :(

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt HIEMAN liioittelet 🙄

Vierailija
2/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa aamuin illoin. Kyllä se siitä jonkin verran vielä kiinteytyy, ottaa vaan aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, kun kirurgia, täyteaineet ja botox

Vierailija
4/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin nyt kolmannen raskauden jälkeen 24kg ja tosiaan, ei mikään nätti näky ilman vaatteita. Tissit ovat kuin patalaput ja vatsa vielä hirveämpi. Arpinen ja ryppyinen pullataikinapussi vain jäi. Ja mä olen vain 33v. Tosi kiva.

Vierailija
5/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 53 v. ja tapahtui ihan sama juttu kun lähti 10 kg. En laihduttanut mutta painoa lähti kun en saanut muista syistä johtuen syötyä tarpeeksi. Nyt olen ihan mummon näköinen. Pitäisi vissiin ruveta urakalla syömään suolaa ja sokeria niin, että naama turpoaisi ja rypyt häviäisivät? No, jos en katso itseäni peiliin niin ei ne rypyt sitten haittaa.

Vierailija
6/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 54 ja laihdutin 11 kg, eikä kyllä käynyt noin. Päinvastoin, ihan hyvältä näyttää. Viisi kiloa on tarkoitus vielä laihduttaa. Ok, hiukan on posket kaventuneet, muttei nyt sentään mitään dramaattista muutosta. Ehkä laihdutit liian nopeasti eli kudokset eivät pysyneet perässä? Minä olen laihduttanut omat kiloni 8 kk aikana.

Vierailija
7/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudostyypistä ja perimästä tuo johtunee. On tietysti silläkin väliä, että laihtuuko rutkasti ylipainoinen 14 kg ja vielä senkin jälkeen jää ylipainoa vai kuten minulla, 10 kg lähti normaalipainosta ja nyt keikun alipainon rajalla... ja en siis laihduttanut vaan laihduin tahtomattani.

Vierailija
8/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan treeniä, treeniä ja treeniä, eli niitä lihaksia pitäisi saada. Myös kasvoissa on paljon pieniä lihaksia, joita kaikkien kannattaa alkaa jumpata jo ennen kuin tulee 40 v mittariin.

Ja ruokavalio kuntoon: kasviksia ja hyviä rasvoja, niin iho alkaa hehkua ja hiukset voida hyvin. 

Vierailija
9/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös noiin, mutta laihdutinkin nion 40 kg eli oli odotettavaa. Onneksi olen jo omaan naamaani toottunut ja sen hyväksynyt, samoin mahapussukat ja tyhjät allipussukat. Ikääkin jo 47 joten eipä sitä nuorelta tarvi näyttääkään.

Vierailija
10/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö alunperinkään lihoa niin paljon että nyt kun laihtuu niin sit on toinen ongelma esissä.

Vierailija
11/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kasvoja voi kiinteyttää? Onko linkkiä hyvään jumppaan?

Vierailija
12/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, kun kirurgia, täyteaineet ja botox

Pari vuotta kyllä tapahtuu luonnollistakin palautumistakin vielä, riippuu kudostyypistä paljonko. 

Vierailija
13/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 53 v. ja tapahtui ihan sama juttu kun lähti 10 kg. En laihduttanut mutta painoa lähti kun en saanut muista syistä johtuen syötyä tarpeeksi. Nyt olen ihan mummon näköinen. Pitäisi vissiin ruveta urakalla syömään suolaa ja sokeria niin, että naama turpoaisi ja rypyt häviäisivät? No, jos en katso itseäni peiliin niin ei ne rypyt sitten haittaa.

Mutta kun ei se rasva mene oikeisiin paikkoihin. Se menee ensin vatsaan ja tuossa iässä se jää sinne. Eli sen lisäksi, että olet se mummo naamasta, saat läskin vatsan. Parempi enää siis olla lihomatta, jos sulla nyt on edes se laiha maha.

On turha kuvitella, että vanhemmiten pystyisi enää kroppa siirtämään rasvaa oikeisiin paikkoihin. Se lähtee vääristä paikoista, kuten käsivarret, naama, tissit. Mutta kun lähdet lihottaa itseäsi palautuaksesi vanhaan tilanteeseen, rasva menee ekana vatsaan ja tosiaan ei se sieltä mene kuuliaisesti takaisin poskipäihin ja tisseihin. Tisseihin se ei etenkään ikinä tule enää takaisin. Eli jos laihduttaa itselleen patalaput, niiden kanssa sitten on. Älkää laihduttako liian vanhana! Ja jos tätä keskustelua on uskominen, jopa 30 voi liian vanha.

Vierailija
14/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä tasaantuu. Et varmasti näytä siltä mitä kuvailet. Itseensä suhtautuu aina niin ylikriittisesti. Ei kannata ainakaan alkaa lihottamaan tarkoituksella. Ihmiset helposti ajattelee, että pelkästään se sileä iho saa näyttämään nuorelta. On kuitenkin olemassa tutkittua tietoa siitä, että rypyt eivät ole se eniten "vanhusmaisen" vaikutelman aiheuttaja, vaan se miten liikkuu ja elämänilo yms. Varmasti liikkuminen ja olo nyt sulla parempi. Jatka vain samaan malliin : )

Vierailija
15/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea paastoamaan, niin autofagia voi korjata tilannetta. Kasvojenkohotus on sitten kalliimpi mutta tehokas keino. Tai sitten vain hyväksyt tilanteen.

Vierailija
16/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminaamari on halvempi kuin botox ja näyttää samalta. Kuminaamaria voi vaihtaa halutessaan. Jenkkilän pressat ainakin löytyy valikoimista.

Vierailija
17/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei se rasva mene oikeisiin paikkoihin. Se menee ensin vatsaan ja tuossa iässä se jää sinne. Eli sen lisäksi, että olet se mummo naamasta, saat läskin vatsan. Parempi enää siis olla lihomatta, jos sulla nyt on edes se laiha maha.

On turha kuvitella, että vanhemmiten pystyisi enää kroppa siirtämään rasvaa oikeisiin paikkoihin. Se lähtee vääristä paikoista, kuten käsivarret, naama, tissit. Mutta kun lähdet lihottaa itseäsi palautuaksesi vanhaan tilanteeseen, rasva menee ekana vatsaan ja tosiaan ei se sieltä mene kuuliaisesti takaisin poskipäihin ja tisseihin. Tisseihin se ei etenkään ikinä tule enää takaisin. Eli jos laihduttaa itselleen patalaput, niiden kanssa sitten on. Älkää laihduttako liian vanhana! Ja jos tätä keskustelua on uskominen, jopa 30 voi liian vanha.

Heh, no on mulla kyllä se laiha maha. Et tainnut ymmärtää lukemaasi kun kirjoitin, että ennen laihtumista olin normaalipainoinen ja nyt lähes alipainoinen. Enkä laihduttanut vaan laihduin. Siinä olet oikeassa, ettei läskiä valitettavasti saa syömällä lisää toivottuihin paikkoihin mutta oma ajatukseni olikin syödä suolaa ja sokeria niin, että naama pöhöttyy. No vitsi se oli. En sentään niin tyhmä ole, että noilla pilaisin terveyteni.

Vierailija
18/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä konstilla laihdutit?

Itse omaksuin ketogeenisen ruokavalion. Laihduin 15 kiloa ja nuorenin ainakin 10 vuotta kasvoista ja kropasta.

Vierailija
19/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Meikä painaa 95 kiloa, taitaa olla parempi elellä tyytyväisenä hiukan pyöreänä kuin tavoitellakaan laihuutta. Kiitos ei patalapuille ja latuskaperseelle.

Vierailija
20/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt HIEMAN liioittelet 🙄

Ei välttämättä. Mulle kävi ihan sama juttu. Kaula on kaikista kamalin, leuan alla roikkuu ryppyinen heltta. Olen 42v ja kaula on seitsemänkymppisen. Laihdutin n. 15kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän