Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin 17 kiloa ja vanhenin sata vuotta, järkyttävää!

Vierailija
27.07.2021 |

Posket ovat uurteiset ja roikkuvat, suupielissä on syvät uurteet kuin vatsastapuhujan nukella, leuan alla on heltta, kaulasta erottuu jänteet.. olen 42vuotias ja näytän seitsemänkymppiseltä! Mikää määrä meikkiä peitä tätä naamaa, korostaa vain. Sain unelmien kropan, mutta menetin naamani :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nutturakampauksia :D Itselläni on pitkät hiukset ja olen kuin eri nainen hiukset auki ja kiinni korkealla nutturalla. Välitön facelift-vaikutus. Enkä tee mitenkään kireitä nutturoita, vaan se korkea kampaus vaan jotenkin huijaa silmää. Joku osannee selittää ilmiön.

Vierailija
42/46 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että iho ei ainakaan minulla, yli 50v korjaannu. Kaikki roikkuu, mutta silti parempi hoikistuneena ja terveempänä, kuin se todella lihava, joka olin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kahdesti samat 15 kg ja kummallakin kerralla kasvot palautuivat näteiksi, vaikka hetken aikaa roikkuivatkin. Tosin en enää 40-vuotiaana uskaltaisi kokeilla uudelleen.

Vierailija
44/46 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän kulahtanut naama, kuin liikuntakyvytön vanhuksena:) en aio jäädä pyörätuolin tai sängyn vangiksi vanhana, ja jos siitä on hintana kimmoiset silmänaluset tai rypyt niin sitten on. Hoikkana on mukavampi muutenkin.

Vierailija
45/46 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vähän kulahtanut naama, kuin liikuntakyvytön vanhuksena:) en aio jäädä pyörätuolin tai sängyn vangiksi vanhana, ja jos siitä on hintana kimmoiset silmänaluset tai rypyt niin sitten on. Hoikkana on mukavampi muutenkin.

😂 *kuoppaiset silmänaluset

Vierailija
46/46 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga!!

Kellä näihin on oikeesti aikaa, motia ja energiaa? Paremman vaikutuksen saa varmaan välttämällä aukkaria, vedellä, kasviksilla ja nukkumalla. Muukin kroppa kiittää.

Aukkaria????

Oisko auringonottoa/auringossaoloa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän