Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin 17 kiloa ja vanhenin sata vuotta, järkyttävää!

Vierailija
27.07.2021 |

Posket ovat uurteiset ja roikkuvat, suupielissä on syvät uurteet kuin vatsastapuhujan nukella, leuan alla on heltta, kaulasta erottuu jänteet.. olen 42vuotias ja näytän seitsemänkymppiseltä! Mikää määrä meikkiä peitä tätä naamaa, korostaa vain. Sain unelmien kropan, mutta menetin naamani :(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se iho seuraa perässä ja kiristyy kaikkialta.  M46 -11kg 5kk nyt 8kk jälkeen lankuissa vatsanahka ei roiku enää ja naama kiristynyt takaisin.

Vierailija
22/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt HIEMAN liioittelet 🙄

Ei välttämättä. Mulle kävi ihan sama juttu. Kaula on kaikista kamalin, leuan alla roikkuu ryppyinen heltta. Olen 42v ja kaula on seitsemänkymppisen. Laihdutin n. 15kg.

Mulla sama juttu. Ihmisiä ei varoiteta tarpeeksi tästä. Etenkin kaula on vaarassa, kun laihduttaa, samoin silmienaluset, joista rasva lähtee helposti ja tilalla on silmäpussit ja niiden alla lommot. Näytän kivasti alkkikselta, vaikka kyseessä tervehenkisesti laihdutus!

Ihan oikeasti, ottakaa huomioon tämä, että laihdutuksella on hintansa. Ei kaikille, mutta vitsi on siinä, että et tiedä etukäteen, miten juuri sinun käy. Ja jos käy huonosti, tilanne ei ole korjattavissa. Ja sinä olet se, joka maksaa laskun. Eivät ne, jotka uskottelevat, että laihdutus on aina suunta parempaan. Ei tosiaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se iho seuraa perässä ja kiristyy kaikkialta.  M46 -11kg 5kk nyt 8kk jälkeen lankuissa vatsanahka ei roiku enää ja naama kiristynyt takaisin.

Ei mulla ole ainakaan kiristynyt mihinkään, laihduttamisesta n. 3-4 vuotta aikaa. Neljänkympin korvilla naisilla tulee usein muutoinkin se ”romahdus” ihoon, laihduttaminen vielä siihen päälle niin a vot.

20

Vierailija
24/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat naiset ovat kamalan ryppyisiä. 40-vuotiaat tosiaan näyttävät 70-v:ltä. Laiheliinit ovat yleensä myös rinnattomia ja kiukkuisia k.u.i.v.apil..luja. Luut vaan kalisee kävellessä. Hyi olkoon.

Vierailija
25/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ainakaan kiristynyt mihinkään, laihduttamisesta n. 3-4 vuotta aikaa. Neljänkympin korvilla naisilla tulee usein muutoinkin se ”romahdus” ihoon, laihduttaminen vielä siihen päälle niin a vot.

20

Just joo. Mitenköhän hienoa on olla tyytymätön pullukka sekä iho romahtaneena. Takaisin vain lounassalaateille muiden seurassa ja iltaisin itsekseen suklaalevyille :).

Vierailija
26/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes laihduttamut, mutta ihan samoja ilmiöitä nähtävissä omissa kasvoissani. Rasvaprosentti on tosi matala naiseksi (n. 15) ja siinä missä kroppa kyllä on kondiksessa, naama on aika surkea näky. Varsinkin kaulajänteet häiritsee itseäni, mutta minkäs teet.

Vierailija
27/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20

Just joo. Mitenköhän hienoa on olla tyytymätön pullukka sekä iho romahtaneena. Takaisin vain lounassalaateille muiden seurassa ja iltaisin itsekseen suklaalevyille :).

?

Vierailija
28/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko kollageeni sisäisesti nautittuna. Entä ne ordinaryn tuotteet?

Vierailija
29/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinikin näyttää paljon nuoremmalta, kun on hieman pyöreämpi, ei kuitenkaan ylipainoinen. Kuihduttaa kuitenkin silti välillä itseään ihan menneen kesän oravan näköiseksi.

Vierailija
30/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota mä olen pelännytkin. Taidan pitää nämä 80 kiloani. Kasvojen ja kaulan iho on muutenkin veltostunut, joten en tosiaan kaipaa mitään uurteita ja vakoja naamaan ja helttaa leuan alle, jos se on pienemmän mahan ja takapuolen hinta.

N45 160/80

Vierailija
31/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko kollageeni sisäisesti nautittuna. Entä ne ordinaryn tuotteet?

Kollageeni ei sisäisesti auta mitään. Tämä tutkittiin YLEltä tulleessa lääkäri Michael Mosleyn dokumentissa kauneushoidoista. Ei ollut yhtään mitään vaikutusta ihoon.

Retinoli (jota on myös ordinaryllä) nopeuttaa ihoon uusiutumista eli voi pintaryppyihin auttaa. Kestää noin 3-6 kk että alkaa näkyä. Jos se sijaan on syvempiä kudoksia roikahtanut, ei mikään muu kuin kirugia auta sen jläkeen kun luonnollinen palautuminen on mennyt loppuun.

Vierailija
32/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuota mä olen pelännytkin. Taidan pitää nämä 80 kiloani. Kasvojen ja kaulan iho on muutenkin veltostunut, joten en tosiaan kaipaa mitään uurteita ja vakoja naamaan ja helttaa leuan alle, jos se on pienemmän mahan ja takapuolen hinta.

N45 160/80

80 kiloa on sinun pituudellesi aika paljon. Ehkä kannattaa kuitenkin ajatella enemmän terveyttään kuin ryppyjä.

Vierailija
33/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga!!

Vierailija
34/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian nopea laihdutus. Sitä hitaampi mitä vanhempi pitäisi olla jotta iho sopeutuisi.

Vierailija
35/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45 160/80

80 kiloa on sinun pituudellesi aika paljon. Ehkä kannattaa kuitenkin ajatella enemmän terveyttään kuin ryppyjä.

Niinhän se on, kymmenisen kiloa voisi olla vähemmän, mutta ei se tässä iässä enää edes lähde kovin helpolla. Melkein kaikki ikäiseni tuttavanaiset ovat samanlaisia palleroita kuin minä, ja ne jotka ovat hoikkia ovat aina olleet sitä.

Vierailija
36/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Lähtötilanne oli 166cm/90kg babyface, nyt olen 166cm/56kg  narkkinaama. Näytän oikeasti siltä kuin käyttäisin jotain, posket  ja silmänaluset lommoilla! 

Vierailija
37/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga!!

Kellä näihin on oikeesti aikaa, motia ja energiaa? Paremman vaikutuksen saa varmaan välttämällä aukkaria, vedellä, kasviksilla ja nukkumalla. Muukin kroppa kiittää.

Vierailija
38/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga!!

Olisiko vinkkiä mikä hyvä treeni?

Vierailija
39/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga!!

Kellä näihin on oikeesti aikaa, motia ja energiaa? Paremman vaikutuksen saa varmaan välttämällä aukkaria, vedellä, kasviksilla ja nukkumalla. Muukin kroppa kiittää.

Aukkaria????

Vierailija
40/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45 160/80

Niinhän se on, kymmenisen kiloa voisi olla vähemmän, mutta ei se tässä iässä enää edes lähde kovin helpolla. Melkein kaikki ikäiseni tuttavanaiset ovat samanlaisia palleroita kuin minä, ja ne jotka ovat hoikkia ovat aina olleet sitä.

No älä nyt kuitenkaan ylipainoasi rypyttömyydellä perustele. Jos muuten tuntuu vaikeelta tai ei huvita niin se on eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi