Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidat kaulan ja decolten ihoa?

Vierailija
27.07.2021 |

Käytättekö samoja tuotteita kuin kasvoillekin? Mä tilasin just testiin Lieracin kaulavoiteen, rasvoittuva iho kasvoissa ja vanhentuva kaulan iho on vähän haastava yhdistelmä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse viitsisi käyttää mitään erityistuotteita kaulalle. Näin nelikymppisenä en kyllä ole tosin vielä huomannut vanhenemisen oireita kaulassa.

Vierailija
2/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tuotteita käytän kuin kasvoille. En edes uskomettä minkäänlaisilla rasvoilla ja seerumeilla kovin merkityksellistä tulosta saa.kyllä se ikä jokatapauksessa tekee tehtävänsä. Voisin ajatella että jonkinlaisen kohottavan toimenpiteen ottaisin jossain vaiheessa, mutta ei ihan vielä ole ajankohtaista kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse viitsisi käyttää mitään erityistuotteita kaulalle. Näin nelikymppisenä en kyllä ole tosin vielä huomannut vanhenemisen oireita kaulassa.

Miksi et viitsisi? Sama aika kai sen erikoistuotteen levittämiseen menee kuin jonkun tavallisemman?

Vierailija
4/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et viitsisi? Sama aika kai sen erikoistuotteen levittämiseen menee kuin jonkun tavallisemman?

Ja sitten silmänympärysvoiteet, seerumit, ym. Itse en ainakaan halua ainakaan mitään kymmenen eri tuotteen rutiinia aamuin illoin. 

Vierailija
5/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole vielä vanhenemisen merkkejä, on syytä alkaa huolehtimaan myös kaulan ja decolteen alueesta. Ei se siinä vaiheessa enää auta kun heltta kaulan alla roikkuu ja tissienväli ryppyinen. Itse käytän samoja tuotteita kuin kasvoihinkin. Kuorin, käytän kasvomaitoa, kasvovettä ja kosteusvoiteita sekä naamioita. Olen 38v.

Vierailija
6/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samoja kuin kasvoillekin, ovat riittäneet hyvin tähän asti. Misellivesi, kuorinta joka toinen viikko, hyaloronihappotuote, päivä-ja yövoide. Ikää 64 vuotta.

Vierailija
7/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
8/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa hoitaa ajoissa. Kun iho on jo kurtulla, keinot vähenevät. Puhdistus ja kosteusvoidetta joka päivä.

Vierailija
9/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole vielä vanhenemisen merkkejä, on syytä alkaa huolehtimaan myös kaulan ja decolteen alueesta. Ei se siinä vaiheessa enää auta kun heltta kaulan alla roikkuu ja tissienväli ryppyinen. Itse käytän samoja tuotteita kuin kasvoihinkin. Kuorin, käytän kasvomaitoa, kasvovettä ja kosteusvoiteita sekä naamioita. Olen 38v.

Juu kyllä mä samoja käytän kun kasvoille. En vaan oikein näe mitää syytä hankkia erillistä tuotetta tuolle alueelle kun iho tuntuu samantyyppiseltä kuin kasvojen iho.  

Vierailija
10/10 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RMHL kirjoitti:

Käytän samoja kuin kasvoillekin, ovat riittäneet hyvin tähän asti. Misellivesi, kuorinta joka toinen viikko, hyaloronihappotuote, päivä-ja yövoide. Ikää 64 vuotta.

Mikä tuon miselliveden funktio on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän