Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi lapsia kesän hoitaneille isovanhemmille?

Vierailija
06.08.2014 |

Mitä voisin ostaa vanhemmilleni, siis lapsien mummulle ja papalle jotka ovat suuresti auttaneet minua kesän aikana hoitamalla lapsiani ne viikot jotka minulla ei ollut lomaa.

Mihinkään kalliiseen ei ole varaa ja heillä on jo kaikkea mutta jollainlailla tekisi mieli muistaa...

ehdotuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan lahjakortti, pääsisivät isovanhemmat herkuttelemaan

Vierailija
2/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pussi, kestää lahjakortti kylpylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiität täydestä sydämmestä se on jo paljon. Tee itse illallinen heille tai vie syömään.

Vierailija
4/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat säästämäsi hoitorahat tietenkin.

Vierailija
5/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et palkannut hoitajaa? Isovanhemmista pitää hyötyä kaikin tavoin ja sit viedään joku illallislahjakortti tai vielä parempi tehdään itse se makaronilaatikko ha kutsutaan vanhemmat syömään. Kehtaatkin. Hyi.

Vierailija
6/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin kylpylä-/teatterilahjakortin kannalla

Vierailija
7/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ravintola/kylpylä lahjakortti on liian kallis, niin tee itse illallinen ja kutsu heidä syömään. Niin, että heidän ei tarvitse kattaa eikä korjata pöytää eikä hoitaa lapsia. Ja laitat jotain spesiaalia, josta he pitävät. Vaikka shampanjaa alkuun, jos siitä tykkäävät. Ruoaksi vaikka rapuja ensin ja sitten pääruoka heidän mieltymysten mukaan.

Lasten tekemä kortti, jossa isolla kiitos, sulattaa yleensä isovanhempien sydämen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme