Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatec vk-ja talvihaalarit samankokoisia?

26.08.2006 |

Osaatteko paljon Reimatecia käyttäneet kertoa onko välikausihaalarit ja talvihaalarit mitoiltaan samat Reimalla?Meillä on pojalle 80cm vk-haalari,jota tänään kokeiltiin ja sopivasti oli reilu muttei enää niin " teltta" kuin keväällä.

Ainakin nyt siis tuntuisi sitten,että ostaisin 80cm talvihaalarinkin joko uutena tai sitten vähän käytettynä esim.huuto.netistä tai jostain.Poika on 1v3kk ja pienikokoinen.

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen! ;))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin, että ulkomitat on samat. Käytännössä tarkoittaa sitä, että talvihaalari on inan pienempi, koska vuori on vähän paksumpi. Käytännössä eroa ei minusta ole huomannut.

Itse olen aina ostanut r-tec-haalarin lapsen ostohetken pituuden mukaan, siis lähinnä vastaavan koon. Noissa haalareissa on villapuku- ym. varat mukana, siksi ei ainakaan tarvi ottaa varmuuden vuoksi yhtä kokoa suurempaa. Eri asia on tietty sitten se, että toiset haluaa haalarin mahtuvan kaksi talvea, jolloin se on ekana valtavan suuri ja toisena kulunut ja vanhannäköinen, ehkä sopivan kokoinen.

116-senttinen haalari mahtui hyvin hoikalle 120-senttiselle, esimerkiksi.

t. frilla

Vierailija
2/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talven -05/06 haalari 74cm ja välikausihaalari 80cm -05 olivat samankokoiset (välikausi jopa kapeampi). Ennen en ole moiseen törmännyt, mutta meillä onkin aika pienenä (2v ->) siirrytty välikausina takkiin ja housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

frilla:

Itse olen aina ostanut r-tec-haalarin lapsen ostohetken pituuden mukaan, siis lähinnä vastaavan koon.

116-senttinen haalari mahtui hyvin hoikalle 120-senttiselle, esimerkiksi.

t. frilla

lapset on tietty erimallisia :) meidän pojat ovat pitkäselkäistä tyyppiä ja heillä jää aina haalarit pieniksi olkapää-haaravälistä vaikka hihoissa ja lahkeissa olisikin vielä pituutta tarpeeksi ja leveyskin riittäisi. esim. 98cm vk-reimatec oli jo liian pieni juuri ja juuri 100cm pituiselle ja samoin 110cm haalari 110cm pituiselle.