Millaiset kuoret teillä on iphonessa?
Pitääkö näytön päällä olla joku suoja. Laukussa avaimet jne samassa lokerossa, naarmuuntuuko?
Kommentit (5)
Mulla sellanen nahkainen/keinonahkainen kotelo. Siinä jotain pinkkejä kuvioita. Ilman suojaa en uskalla antaa olla, on niin pirun liukas puhelin, että tuntuu, ettei se kestä käsissä.
Kotelo siis sellainen, jossa korttitaskuja, kun sen avaa.
Minulla ei ole iphonea, mutta ostin juuri reippaan kokoisen lompakon jossa aion säilyttää puhelintani. Kätevää!
Applen omat ohuet nahkakuoret suojaamassa takakuorta. En koskaan pidä luurejani samassa paikassa avaimien, kolikoiden tms. Kanssa vaan aina erikseen
Mulla ainakin 20 kuoret iphone 5s:ään. Niitä tulee ostettua kun yleensä on halpoja mutta nättejä tai muuten kivoja. :D
-Roosa
Enpä kyllä pyörittele 700euron puhelinta avainten kanssa samassa paikassa. Laukussa on erillinen paikka puhelimelle ja slimline suojakuoret päällä