Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyllä tulen istumaan telkkarin ääressä kun näin paljon hyviä ohjelmia, kääk!

Vierailija
06.08.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288722430261.html

Siis herranjumala mikä tv-syksy! Aion katsoa ainakin BB, Iholla, Toisenlaiset äidit, Putous, Naurun tasapaino, Vain elämää... Lisäksi muitakin luultavasti. En malta odottaa, oonpas ihan nolife.

mitä mieltä olette tulevasta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se kotimainen kiiltokuvia-sarja? Vaikuttaa aika hyvältä.

Vierailija
2/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The walking dead. Muuta ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää

Toisenlaiset äidit

Mahdollisesti BB

Joku hyvä jenkkisarja ehkä?

Vierailija
4/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sequestered on varmaan ainoita, joita tulee seurattua tänä syksynä. Ja Orange is the New Blackia, kunhan taas jatkuu.

Vierailija
5/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:26"]Tuosta listasta jää kaikki katsomatta.

[/quote]

Sama täällä! Kertaakaan en ole katsonut, eikä kiinnosta vieläkään.

Vierailija
6/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää, kiiltokuvia, jyrki sukula, Gordon ramsey, jatkuuko hannibal?

Paljon tulee katottua koneelta jenkki sarjoja joita ei vielä suomessa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta listasta ei yksikään ohjelma kiinnosta. Mutta Criminal Mindsin uuden tuotantokauden jaksot... nam!

Vierailija
8/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, suurinta osaa noista aion katsoa :) Plus salkkarit, emmerdale ja uusi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:07"]

Tuosta listasta ei yksikään ohjelma kiinnosta. Mutta Criminal Mindsin uuden tuotantokauden jaksot... nam!

[/quote]

Koskahan alkaa? Loppu aika jännään kohtaan. Itse aloin seurata sarjaa vasta pari kuukautta sitten.

Vierailija
10/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tulikin kattavasti sivistymättömän junttimamman tv-lista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:11"]Siinäpä tulikin kattavasti sivistymättömän junttimamman tv-lista

[/quote]

Olisikohan ihan .... WT LISTA!

Vierailija
12/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on elisa viihde! Voi tallentaa jos tulee päällekkäin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUTOUS!!!!! <3

Vierailija
14/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii tähtien kanssa aion katsoa sekä Vain elämää ihan varmasti, noista muista en osaa sanoa. Possea ja Putousta varmaan vilkaisen ja teen päätöksen sitten. Jotenkin en enää usko tohon Putoukseen, kun kaikki vanhat näyttelijät on siitä pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB ja Puotous on niin perseestä kuin olla ja voi, samoin tietysti Salkkarit yms. Ei ikinä, ei koskaan! Vain elämää 2 oli myös syvältä, mutta 3 tulee olemaan hyvä. Iholla ohjelmaa olen odottanut, ja toisenlaiset äiditkin varmaan katson.

Vierailija
16/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii tähtien kanssa, Vain elämää, Kiiltokuva, Uusi päivä, mahdollisesti muitakin jos tulee jotain hyviä. Ihanaa, kun syksyllä alkaa illat pimentyä ja voi asettua telkan ääreen :) Näin kesäisin ei malta, kun ulkona valoisaa ja lämmintä :)

Vierailija
17/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb.n katson. Haluaisin ryhäseksi ryhäsen paikalle. Vain elämää oli hyvä jakson verran, sitten riitti itkeminen. Yritinkin välillä katsoa, mutta ei pysty. Toivottavasti Moderni perhe taas joskus jatkuu. Ja Solsidan. Under the Domen jatkoa odotetaan teinin kanssa.mukavaa aivotonta hömppää.

Vierailija
18/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toi Putous Ja BB on sellaisia, että yritin niitä kattoo, kun niitä niin hehkutettiin, mut en vaan jaksanu. Varsinkin se BB oli niiiin jonninjoutavaa jankkausta.

Vierailija
19/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:48"]

Bb.n katson. Haluaisin ryhäseksi ryhäsen paikalle. Vain elämää oli hyvä jakson verran, sitten riitti itkeminen. Yritinkin välillä katsoa, mutta ei pysty. Toivottavasti Moderni perhe taas joskus jatkuu. Ja Solsidan. Under the Domen jatkoa odotetaan teinin kanssa.mukavaa aivotonta hömppää.

[/quote]

Moderni perhe tulee tiistaisin 21.30! 

Vierailija
20/37 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mä oon niin nauttinu kesästä kun ei ole ollut pakko katsoa telkkua ollenkaan. Jään helposti koukkuun sarjoihin ja niihin menee ihan tuhottomasti aikaa. En aio katsoa varmaan mitään noista, parempi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi