detox alkoholista
join lomalla päivittäin, en paljoa, mutta ilmeisesti tarpeeksi. Nyt en juo ollenkaan ja mulla öisin kutittaa joka paikkaa, silmiä ja päänahkaa myöten. Liittyykö asiaan? kylmä hiki myös, yhtäkkistä itkuisuutta ja masentuneisuutta + levottomat jalat. Koska menee detox oireet ohi ja tulee hyvä olo?
Kommentit (11)
kutinat onneksi loppuivat. Jotenkin huonosti tietoa asiasta suomenkielisiltä sivuilta, mutta jenkkifoorumeilta sain tietää, että kyse on ilmeisesti jokin hermopäätteissä oleva juttu, kun ovat tottuneet toimimaan alkoholissa ja sitten alkoholi jää yhtäkkiä pois, tulee kutina.
Kuitenkin paha itkuisuus ja masentuneisuus jatkuu. Kauankohan kestää? Olen kuiten ylpeä, että kuivana pysyn. Juon paljon kahvia, teetä, limonadia ja kaakaota. Detox jatkuu...
-ap
Sä juot hirvrästi kofeiinia (kahvi, tee, kaakao, limppari), nikin voi lisätä itkuisuutta ja herkkyyttä. Juo vettä, maustettua kivennäisvettä, kofeiinitonta teetä.. etenkin iltaisin. Herkkyyden lisäksi se kofeiini nostaa stressitasoa, eli sun on vaan vaikeampi olla (levottomuus, unettomuus jne).
Relax, ei pikku lomajuomiset mitään. Mua kutittaa päivisinkin, olen vasta nuori ja silti juonut PÄIVITTÄIN viisi vuotta. Että kyllä toi ohi menee.
Pari kolme päivää kuivilla niin homma hoidossa. Mielellään keksit jotain liikuntaa tai fyysistä työtä jossa menee päivä nopeasti.
no mä olen hommannut jaffaa, mässyä karkin, suklaan ja sipsien muodossa, jotta pysyn iltaisin juomatta. Nyt ainakin muutaman kuukauden detox. Ensi yö kauhistuttaa kun viime yö oli niin kaamea.
-ap
Vieroittautuminen from alcohol on aika difficult, mutta I think sä pystyt siihen. Menee ohi pretty fast, ja olo paranee basically heti.
no kiva kuulla. Jos mä tän viikonlopun selviän ja mässyttelen, jos ensi viikolla olis sitten tikissä...
-ap
up