Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kuukautiset ala jo? Imetän niin vähän!

Vierailija
06.08.2014 |

Vauva oli 2kk täysimetyksellä, sitten sai lisämaitoa, ollut nyt yörinnalla eikä päivisin ollenkaan, satunnaisesti ottaa yöllä rintaa 3krt viikko. Missä ne menkat viipyy? Haluan raskautua!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos joku viittä vaille mummeli vai mikä kiire on tulla heti taas raskaaksi? Mitä jos keskittyisit siihen jo olemassa olevaan vauvaan!

Eihän ne kuukautiset välttämättä edes tule jos ehkäisyä ei ole käytössä. Ja älä sitten tule tänne itkemään kun 2 pienen kanssa on niin rankkaa.

Vierailija
22/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, keskity siihen olemassa olevaan vauvaan. Raskauskuume on huono motiivi hankkia väen väkisin uusi vauva. Et voi kuvitellakaan vielä, miten vaikeaa ja raskasta elämä taaperon kanssa voi olla, varsinkin jos uhmaikä tulee varhain iskee pahana jo 1,5-v ikään mennessä. Silloin kärsivät kyllä sekä taapero että vauva, ja sinulta jää kokematta mahdollisuus tutustua molempiin rauhassa.

Itse olen imettänyt lapsentahtisesti öitä myöten varsin pitkään, koska lapset ovat selvästi sitä kaivanneet, ja olemme toivoneetkin riittävää ikäeroa. Molemmista lapsista menkat alkoivat vasta lasten ollessa lähempänä kahta vuotta.

Lisättäköön vielä, että uskon ehdottomasti, että mikäli raskaus kuitenkin alkaa pienellä ikäerolla, niin Luoja suo kyllä voimat ja keinot selviytyä tilanteesta hyvin. Itse hyväksynkin ainoastaan luomumenetelmät perhesuunnittelussa.

Jäitä hattuun ja keskity täysillä vauvaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahaa! Täällä taas mammat vauhdissa :) Itsellä 5 lasta reilun vuoden ikäeroilla, ette voi tietää kuinka ap selviää halutessaan :D

Zemppiä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi