Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurituskielto on syy lasten levottomuuteen.

Vierailija
06.08.2014 |

Siis että mua ottaa pattiin joka kerta kun joku saa paskahalavauksen kun vanhempi vaikkapa tukistaa tai antaa lapsellee luunappeja!
Ei se ole pahoinpitelyä, se on kasvatusta!

Kun lasta ei enää uskalleta kurittaa, tulokset näkyvät luokissa (kyllä, olen opettaja): aikuisia ei kunnioiteta, sisällä istutaan pipo päässä, haistatellaan ja huoritellaan - siis tehdään ihan mitä halutaan, koska jokainen murkkuikäinen tietää, etteivät aikuiset voi tehdä mitään.

Maksaisin mitä vain, että saisin lyödä näitä nykyhäirikköjä viivottimella joko persuksille tai sormille. Tämä on mennyt aivan liian pitkällä tämä kersojen paapominen.

Ja joo, ahdistaa kun maanantaina alkaa koulu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:41"]

Olet huono opettaja.

[/quote]

Onko vanhemmat sitten huonoja vanhempia jos eivät kasvata lastaan käyttäytymään?

[/quote]

kyllä ovat!

[/quote]

Totta helvetissä. Kusipäisistä perheistä tulee kusipäisiä mukuloita.

Vierailija
22/22 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse erittäin pidettynä sijaisopettajana vuosia toimineena olen ap:n kanssa samaa mieltä. Minua yritettiin aluksi lyödä, potkia, heittää jopa pulpetilla. Lopetin sen touhun "holding" menetelmällä (pidin niin kauan kiinni että oppilas rauhoittui). Sitäkään ei saisi tehdä...Vasta tämän jälkeen sain auktoriteetin ja homma alkoi toimia. Tämän vuoksi vanhemmat uhkasivat minua jopa lakitoimenpiteillä. Haloo vanhemmat!!!! En jäänyt odottamaan että otan yhdeltäkään muksulta turpiin.

Lopetin ne hommat kun se maailma lähti ihan käsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla