Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 29 € paljon 1 vuotiaan hiustenleikkuusta?

Vierailija
06.08.2014 |

kauppakeskuksen pikakampaamo.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen hiukset viimeksi 30 leikkaus, kaksi lasta 7 v tyttö ja 5 v poika, 25 yhteensä. Isä ja 10 v poika yhteensä 29. Hinnoittelu ajan, ei sukupuolen tai iän mukaan...

Vierailija
42/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne hinnat on nykyään. Katsokaa vaikkapa grouponia. Hiusten leikkuu ja värjäys jopa 15 euroa ja laadukasta työtä tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut tytöllä 3 vuotiaasta 13 vuotiaaksi sama. Etuhiestenleikkuun otti 5e, tavallinen (ei etuhiuksia) taisi olla 15€.

Vierailija
44/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:27"]

Noin ne hinnat on nykyään. Katsokaa vaikkapa grouponia. Hiusten leikkuu ja värjäys jopa 15 euroa ja laadukasta työtä tekee. 

[/quote]

Mutta se onkin TARJOUS ei listahinta! Parturitoiminta ei voi mitenkään olla kannattavaa tuollahinnalla. Eikä tarjousta ole tarkoitettu moneen kertaan käytettäväksi. Vaan kertaluontoiseksi!

Itse en ole kampaaja, muun alan yrittäjä. Ihmiset ei tunnu tajuavan, mistä se hinta muodostuu. On muitakin kululuja kun se ostettava tuote/palvelu! Se ei tunnu menevän ihmisten päähän sitten millään. Eikä jatkuvia tarjouksia voi millään antaa. Tarkoitan tarjouksia, jotka on -50% tai yli! Katteet alkaa mennä jo miinuksen puolelle. Sanomattkin selvää, ettei sellainen voi olla kannattavaa. Tai jos tuon kaltaisia tarjouksia on jatkuvasti, niin sitten jätetään jotain maksamatta.. Esim veroja.

ks. tästä esimerkki tuoteen hinnan muodostumisesta.

Vierailija
45/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa pitkät hiukset tyviväri ja latvojen tasoitus 85€.

Vierailija
46/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:27"]

[/quote]

Mutta se onkin TARJOUS ei listahinta! Parturitoiminta ei voi mitenkään olla kannattavaa tuollahinnalla. Eikä tarjousta ole tarkoitettu moneen kertaan käytettäväksi. Vaan kertaluontoiseksi!

Itse en ole kampaaja, muun alan yrittäjä. Ihmiset ei tunnu tajuavan, mistä se hinta muodostuu. On muitakin kululuja kun se ostettava tuote/palvelu! Se ei tunnu menevän ihmisten päähän sitten millään. Eikä jatkuvia tarjouksia voi millään antaa. Tarkoitan tarjouksia, jotka on -50% tai yli! Katteet alkaa mennä jo miinuksen puolelle. Sanomattkin selvää, ettei sellainen voi olla kannattavaa. Tai jos tuon kaltaisia tarjouksia on jatkuvasti, niin sitten jätetään jotain maksamatta.. Esim veroja.

ks. tästä esimerkki tuoteen hinnan muodostumisesta.

[/quote] 

Joo, kyllä se tarjous on! Oikea hinta on hiusten leikkaukselle ja värjäykselle 49 euroa. Hiustenleikkaus on listahinnan mukaan aikuiselle 15 euroa. 

Vierailija
47/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva värjää hiukset enää ja moni leikkaa kotona tai kaverit leikkaa. Miesten ainakin on aivan turhaa käydä parturissa kun konella saa vedettyä niin helposti. Vuositasolla tienaa kevyesti ulkomaan matkat kun jättää pois tuon kuluerän. 

Vierailija
48/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29-vuotta. Parturissa olen käynyt kaksi kertaa elämässäni. Lapsena äiti leikkasi hiukset, nyt kaverit. Tai äiti, vieläkin. Hiukset värjään itse. Ollut aina tasapitkä tukka olkapäiltä lapaluille ja siltä väliltä. Käytän rahat mielummin johonkin muuhun. Hiukset aina ponnarilla tms.. Niin sama se kuka on leikannut.. :D

Vierailija
49/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:56"]

Itse olen 29-vuotta. Parturissa olen käynyt kaksi kertaa elämässäni. Lapsena äiti leikkasi hiukset, nyt kaverit. Tai äiti, vieläkin. Hiukset värjään itse. Ollut aina tasapitkä tukka olkapäiltä lapaluille ja siltä väliltä. Käytän rahat mielummin johonkin muuhun. Hiukset aina ponnarilla tms.. Niin sama se kuka on leikannut.. :D

[/quote] 

Sekä tiedät mitä saat! Sekin on tärkeä seikka, ainakin minulle on. 

Vierailija
50/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakipaikkani ottaa aikuisten hiustenleikkuusta, pesusta ja muotoilusta 16,5 euroa... 29 euroa kahden karvan leikkaamisesta on kylla riistohinta!

Vierailija
51/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi se vaan lasten äitien opetella lapsillaan sitä hiustenleikkuuta, niin säästää pitkän pennin. Se nyt on ihan sama, että jos ei nyt mitään muotitukkaa lapselleen saa aikaiseksi. Mä menin ekan kerran vasta ylä-asteella ammattilaisen tukanleikkuuseen. Sitä ennen äiti leikkasi mun ja veljien hiukset ja OMANSA ihan itse! Vaikka molemmat vanhemmat on aina olleet töissä, niin ei tuommoiseen laitettu kymppejä menemään. Laivaristeilyillekin otettiin kylmälaukkuun omat eväät, samoten huvipuistoihin. Vasta siinä vaiheessa, kun me lapset oltiin kaikki ylä-aste/lukioikäisiä ostettiin laivareissuilta syötävät laivan ravintoloista.

Ei ihme, että nykyään vanhemmat valittaa rahojensa vähyyttä, kun hassaa niitä ihan turhiin juttuihin. Mutta eihän tämän päivän mammat viiti kylmälaukkuja kanniskella ja niin epämuodikastakin se on. 

Vierailija
52/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:00"]

Kannattaisi se vaan lasten äitien opetella lapsillaan sitä hiustenleikkuuta, niin säästää pitkän pennin. Se nyt on ihan sama, että jos ei nyt mitään muotitukkaa lapselleen saa aikaiseksi. Mä menin ekan kerran vasta ylä-asteella ammattilaisen tukanleikkuuseen. Sitä ennen äiti leikkasi mun ja veljien hiukset ja OMANSA ihan itse! Vaikka molemmat vanhemmat on aina olleet töissä, niin ei tuommoiseen laitettu kymppejä menemään. Laivaristeilyillekin otettiin kylmälaukkuun omat eväät, samoten huvipuistoihin. Vasta siinä vaiheessa, kun me lapset oltiin kaikki ylä-aste/lukioikäisiä ostettiin laivareissuilta syötävät laivan ravintoloista.

Ei ihme, että nykyään vanhemmat valittaa rahojensa vähyyttä, kun hassaa niitä ihan turhiin juttuihin. Mutta eihän tämän päivän mammat viiti kylmälaukkuja kanniskella ja niin epämuodikastakin se on. 

[/quote] 

Näin juuri! 

Vierailija
53/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:04"]Mä käyn nelivuotiaan kanssa säännöllisesti helsingissä ja hänellä maksaa kanta-asiakaskortilla 22€. En tiiä sit paljonko se olis ilman sitä korttia.

Mä olen sitä mieltä et toi summa on ok koska mun lapsi tykkää siitä parturista. Hän on nopea, ystävällinen ja tehokas. Poika on n. vuoden ikäisestä käynyt hänellä joten en vaihtaisi vaikka löytyisi ilmainen.

[/quote]

Mikä kampaamo? Etsin nyt reilu 1v:lle kampaajaa. Itse olen leikannut niskan nyt kahdesti, mutta nyt tarvitsisi jo ammattilaista... Tytöllä melkein leukaan asti polkka eli kyllä niillä joillain pienillä hiuksiakin on!

[/quote]Raision Myllyn hiuskeskus.

[/quote]

Ei kun mikä kampaamo tuo, joka on Helsingissä ja kanta-asiakaskortilla 22€!

Ja näille ihmettelijöille, minun tyttärelläni on paljon hiuksia. Tähän asti olen itse siistinyt, mutta nyt ne todellakin jo kaipaavat ammattilaisen taitoa.

[/quote] 

Haluatko vinkkejä hyvistä ja edullisista kampamoista Helsingissä? Ymmärsinkö oikein? 

[/quote]

Ei kun haluan tietää mikä on tämä kampaamo, josta joku kertoi! :D Katso minkä viestin alla kysymys on...

Vierailija
54/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:00"]

[/quote] 

Näin juuri! 

[/quote]

Tjaa, enpä valita rahojen vähyyttä, joten varmasti saan käyttää tyttäreni kampaajalla. Samalla tulen pitäneeksi tätä kansantaloutta pystyssä.

Vierailija
55/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä suomessa töitä riittäis kun jokainen tekis sitä mitä parhaiten osaa ja käyttäis palveluja ja ostais suomalaisista kaupoista. Mutta ei, leikataan itse hiukset, tilataan ulkomaisista nettikaupoista jne. Turha ainakaan valittaa.

Vierailija
56/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:41"]

Kyllä meillä suomessa töitä riittäis kun jokainen tekis sitä mitä parhaiten osaa ja käyttäis palveluja ja ostais suomalaisista kaupoista. Mutta ei, leikataan itse hiukset, tilataan ulkomaisista nettikaupoista jne. Turha ainakaan valittaa.

[/quote] 

Kaikki alkoi siitä kun suomalaiset yrittäjät vaihtoi suomalaiset työntekijät ulkolaisiin. Suomalaiset jäi työttömiksi ja se katos söi sitä ostokapasiteettia kun ei rahaa ole. Turha siinä on sitten enää itkeä. Yrittäjien kannattaa myydä ulkomaalaisille palvelunsa. Niillä on sitä rahaa 

Vierailija
57/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:29"]

Mun vakio parturi ottaa 16-18€, kun leikkaa kahden tytön otsatukan+siistii takaa ja mun hiusten leikkuun.

[/quote]

Kolmen ihmisen hiustenleikkuu 5,3- 6€/pää? En usko! Ellei ole kaveri, joka leikkaa kotona.. Ja sen jälkeen juodaan kahvit ja syödään pullat!

[/quote]

Ei ollut ennestään tuttu. Yksityinen parturi on, omassa pienessä liikkeessä. Hänelle on 4-6 viikkoa aina täynnä, osaksi varmaan hintojen takia. Aivan ihana ihminen. Lapsille sanoo aina leikkauksen jälkeen että hakekaa keksit takahuoneesta, sen verran olit oikeassa pullasta ja kahvista.

Vierailija
58/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt tytön alusta asti kampaajalle, koska muistan omasta lapsuudesta ne ankeat äidin leikkaamat hiukset. Eka käynti oli 8kk iässä (tyttö syntyi tummat hiukset päässä) ja siitä asti on hiukset olleet siistit. Minusta se, että lapsi on nuori, ei ole mikään tekosyy tinkiä hiustenleikkuun tasosta. Ja tuossa alkuvaiheessa on tärkeää sekin, että on kampaaja, joka osaa käsitellä lapsia ja saa ne hiukset leikattua. 

Aina tulee jotenkin surku olo, kun näkee jotkut lapset hapsottavissa hiuksissa tai jos selvästi on itse leikattu, vaikka sitä taitoa ei ole. Ja maksaahan ne oikeat saksetkin helposti pari sataa, joten missä se säästö on jos se leikkaaminenkin on ensimmäiset vuodet pelkkää harjoittelua?

Jos tuolla 29 eurolla saa 1-vuotiaalle kauniisti leikatut hiukset, jotka näyttää siistiltä ja äitikin on tyytyväinen, niin minusta se on money well spent.

Vierailija
59/59 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Eiköhän useimmat tee niin, että ne säästää _ennen_ sitä matkaa, ettei matkalla tarvitse sitten pihistellä. Minulta jäisi laivalle menemättä, jos mies ehdottaisi, että otetaan omat eväät. Jäisin ennemmin kotiin kuin lähtisin sinne syömään omia eväitä. Kun minulle siihen konseptiin kuuluu se, että syödään perheen kanssa yhdessä hyvää ruokaa.

Mutta alkuperäiseen aiheeseen liittyen: Antakaa minulle vinkkejä, millä saan mieheni parturiin! Hän on tyypillinen mies, ajanvaraus on vaikeaa ja parturiin pitäisi päästä heti kun sattuu sille tuulelle. Nyt hän on jo muutaman kerran vetänyt päänsä koneella kun ei saa aikaiseksi varattua aikaa parturiin. Ja näky on kauhea! Eikä ole rahasta kiinni, tienaa päälle kahdeksan tonnia kuussa. Edellisen kerran kun hiukset alkoi olla siinä pituudessa, että ne saisi parturilla siistittyä tasaiseksi, se ehti taas vetäistä koneella rujoksi. Nyt tarvittaisiin kipeästi vinkkejä, millä tämän itseparturointikierteen saisi katkaistua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi