Onko 29 € paljon 1 vuotiaan hiustenleikkuusta?
Kommentit (59)
Etuhiusten tasoitus oli tuolla Raision Hiuskeskuksessa 20 € tienoilla.
Oppirahat jouduit maksamaan siitä ettet kysynyt hintaa etukäteen. Noin monet yrittäjät tekee. Esimerkiksi autokorjaamot ja huollot tekee noin aina. Jos ei sovi hintaa etukäteen, hinta voi olla tähtitieteellinen. Toisaalta yrittäjä petraa itselleen ettei kusetettu käy siellä enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:36"]
Oppirahat jouduit maksamaan siitä ettet kysynyt hintaa etukäteen. Noin monet yrittäjät tekee. Esimerkiksi autokorjaamot ja huollot tekee noin aina. Jos ei sovi hintaa etukäteen, hinta voi olla tähtitieteellinen. Toisaalta yrittäjä petraa itselleen ettei kusetettu käy siellä enää ikinä.
[/quote]Kysyin hinnan etukäteen, listahinta alle 7 vuotiaille 29 €. ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:36"]
[/quote]Kysyin hinnan etukäteen, listahinta alle 7 vuotiaille 29 €. ap
[/quote]
Ehkä siinä kuitenkin kävi niin että pidät hinnat liian, liian korkeana etkä enää ikinä palaa kyseiseen firmaan?
Itse asiassa voisin mennä uudestaankin, kysyin vaan mitä mieltä hinnasta? Mulle tärkeintä on että pääsee silloin kuin itselle sopii, siitä voin maksaa.
Kannattaa aina kysyä hinta ja sanoa ikä. Monesta eri paikasta.
Sitten on olemassa kotikampaajat, niillä luulisi olevan halvemmat hinnat mitä jossain isossa kauppakeskuksessa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:47"]
Kannattaa aina kysyä hinta ja sanoa ikä. Monesta eri paikasta.
[/quote]Tottakai, näin tehtiin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:50"]
Kuka vie 1 - vuotiaan parturiin?
[/quote]Tuota...Mitä mahdat tarkoittaa? Kuka vie 10 vuotiaan?
Eihan mikään hinta ole liikaa jos siihen on varaa. Jollekin 100 voi olla sopiva hinta. 1 vuotiaan kohtuullinen veloitus voisi olla 5 tai 7 euroa. 7kin olisi yläkantissa.
Mä olen leikannu aina omien lasteni hiukset itse, tosin ovat poikia :) Mut eikö 1 vuotiaalta sais vähän itekin siistittyä? Mun sisko vei nelivuotiaansa kampaamoon, hiusten leikkuu oli 15 e, keskisessä Suomessa.
Miksi muuten pitäisi olla edes halvempi kuin vaikka miesten hiustenleikkuu, muistaisin että tuolla Hiuskeskuksessa miesten leikkuu olisi myös n. 30 € tienoilla eli suunnilleen sama kuin pienten lasten mutta onhan pienten leikkuu työläämpi, pää pyörii yms. Ap
Ystäväni on kampaaja ja olemme usein keskustelleet tästä aiheesta. Asiakkaat kuvittelevat usein, että lasten hiusten leikkaaminen on helppo ja nopea toimitus, jonka hinnan tulisi olla hyvin halpa. Tosiasia on, että lasten hiusten leikkaaminen on taitolaji; lapset, varsinkaan pienimmät, eivät tahdo pysyä paikoillaan, pää ja välillä koko keho heiluu ja pyörii. Kampaajan sakset ovat hyvin terävät, niillä satuttaa heiluvaa lasta helposti, jos ei pidä varaansa. Kampaaja joutuu olemaan koko ajan varuillaan ja usein lasten hiusten leikkaaminen vie kauemmin aikaa. Oman lisänsä työhön tuovat vanhemmat, useimmiten äiti, joka pyörii siinä jaloissa leikkauksen ajan hössöttämässä...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:55"]
Miksi muuten pitäisi olla edes halvempi kuin vaikka miesten hiustenleikkuu, muistaisin että tuolla Hiuskeskuksessa miesten leikkuu olisi myös n. 30 € tienoilla eli suunnilleen sama kuin pienten lasten mutta onhan pienten leikkuu työläämpi, pää pyörii yms. Ap
[/quote]
Miksi naisten ja miesten hiustenleikkuu on erihintaisia? Eikö ne pitäisi olla samanhintaisia? Nainen sitäpaitsi tienaa vähemmän joten jo siitä syystä hinta pitäisi olla pienempi.
Helsingin Kampissa leikkautin omat hiukseni hintaan 24€.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:04"]Mä käyn nelivuotiaan kanssa säännöllisesti helsingissä ja hänellä maksaa kanta-asiakaskortilla 22€. En tiiä sit paljonko se olis ilman sitä korttia.
Mä olen sitä mieltä et toi summa on ok koska mun lapsi tykkää siitä parturista. Hän on nopea, ystävällinen ja tehokas. Poika on n. vuoden ikäisestä käynyt hänellä joten en vaihtaisi vaikka löytyisi ilmainen.
[/quote]
Mikä kampaamo? Etsin nyt reilu 1v:lle kampaajaa. Itse olen leikannut niskan nyt kahdesti, mutta nyt tarvitsisi jo ammattilaista... Tytöllä melkein leukaan asti polkka eli kyllä niillä joillain pienillä hiuksiakin on!
[/quote]Raision Myllyn hiuskeskus.
[/quote]
Ei kun mikä kampaamo tuo, joka on Helsingissä ja kanta-asiakaskortilla 22€!
Ja näille ihmettelijöille, minun tyttärelläni on paljon hiuksia. Tähän asti olen itse siistinyt, mutta nyt ne todellakin jo kaipaavat ammattilaisen taitoa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:04"]Mä käyn nelivuotiaan kanssa säännöllisesti helsingissä ja hänellä maksaa kanta-asiakaskortilla 22€. En tiiä sit paljonko se olis ilman sitä korttia.
Mä olen sitä mieltä et toi summa on ok koska mun lapsi tykkää siitä parturista. Hän on nopea, ystävällinen ja tehokas. Poika on n. vuoden ikäisestä käynyt hänellä joten en vaihtaisi vaikka löytyisi ilmainen.
[/quote]
Mikä kampaamo? Etsin nyt reilu 1v:lle kampaajaa. Itse olen leikannut niskan nyt kahdesti, mutta nyt tarvitsisi jo ammattilaista... Tytöllä melkein leukaan asti polkka eli kyllä niillä joillain pienillä hiuksiakin on!
[/quote]Raision Myllyn hiuskeskus.
[/quote]
Ei kun mikä kampaamo tuo, joka on Helsingissä ja kanta-asiakaskortilla 22€!
Ja näille ihmettelijöille, minun tyttärelläni on paljon hiuksia. Tähän asti olen itse siistinyt, mutta nyt ne todellakin jo kaipaavat ammattilaisen taitoa.
[/quote]
Haluatko vinkkejä hyvistä ja edullisista kampamoista Helsingissä? Ymmärsinkö oikein?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:29"]
Mun vakio parturi ottaa 16-18€, kun leikkaa kahden tytön otsatukan+siistii takaa ja mun hiusten leikkuun.
[/quote]
Kolmen ihmisen hiustenleikkuu 5,3- 6€/pää? En usko! Ellei ole kaveri, joka leikkaa kotona.. Ja sen jälkeen juodaan kahvit ja syödään pullat!
Mun vakio parturi ottaa 16-18€, kun leikkaa kahden tytön otsatukan+siistii takaa ja mun hiusten leikkuun.