Miksi naiset kertovat todella harvoin menneisyydestään ja seikkailuistaan?
Mitä on joskus naisseurassa ollut niin tekevät usein todella outoja ratkaisuja , mutta eivät kerro niistä jälkeenpäin kenellekään Miksi kaikki on niin salaista?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ovat nämä ”oudot ratkaisut”, joista pitäisi infoa antaa, mutta eivät siis ole eroottisia hurjasteluja? Esimerkkejä?
No jos vaikka muuttaa brasiliaan kaverin luo niin millaista siellä oikeasti oli eikä jotain lämmintä ja kivaa vastausta .
ap
Täh? Jos olen asunut elämässäni jonkin aikaa Brasiliassa, kyllä minä siitä voin kertoa, jos se tulee puheeksi. Olen vain huono itse rakentamaan tarinaa, joten sinun pitää kysellä, niin minä vastaan. En tiedä, mitä sinä haluat tietää.
Juuri tätä tarkoitan. Jos on sattumalta naisen kanssa jossain niin en todellakaan osaa kysyä mitä mieltä olet brasiliasta. Jos nainen alkaisi kertoa mitä teki brasiliassa tilanne olisi minulle todella miellyttävä.
ap
Heräsin aamulla, kävin suihkussa, menin töihin matkamuistomyymälään, kävin kaupassa kotimatkalla, tein ruokaa, näin kavereita ja menin nukkumaan. Onpa jännää.
Ok. Eli naisten tarinankerrontakyvyt on huonot? :) Nyt ymmärrän.
ap
No jos ei ole mitään ihmeempää tarinaa, niin pitääkö sinulle käsikirjoittaa joku näytelmä vai mitä ihmettä? Sinuna en moittisi kenenkään tarinankerrontakykyjä, jos et itse osaa edes kysyä kysymyksiä siitä, mikä sinua askarruttaa. Ei treffit ole mikään iltasatutuokio.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoitatko siis sitä, että et edes tiedä, että se nainen oli Brasiliassa, joten hänen pitää se itse ottaa puheeksi ja kertoa? Mitkäs kaikki asiat sitten ovat tällaisia, että pitää kertoa? Katsos kun me jotkut olemme eläneet aika monenlaisia vaiheita, joten on hieman hankalaa tietää, halutko ensitapaamisella kuulla vaihto-oppilasvuodestani vai isäni itsemurhasta vai siitä, kun perustin yrityksen.
Eli sitten et kerro mitään itsestäsi jos mies ei osaa kysyä?
ap
Tottakai kerron, mutta se, mitä minä kerron, riippuu täysin siitä, mihin keskustelu ajautuu. En minä ala latomaan mitään faktalistaa tai pitämään monologeja. Aloituksesta ymmärsin, että naiset kertovat sinun mielestäsi vääriä asioita väärällä tavalla enkä kyllä ajatellut, että tarkoititkin tilannetta, jossa ei kerrota yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ovat nämä ”oudot ratkaisut”, joista pitäisi infoa antaa, mutta eivät siis ole eroottisia hurjasteluja? Esimerkkejä?
No jos vaikka muuttaa brasiliaan kaverin luo niin millaista siellä oikeasti oli eikä jotain lämmintä ja kivaa vastausta .
ap
Täh? Jos olen asunut elämässäni jonkin aikaa Brasiliassa, kyllä minä siitä voin kertoa, jos se tulee puheeksi. Olen vain huono itse rakentamaan tarinaa, joten sinun pitää kysellä, niin minä vastaan. En tiedä, mitä sinä haluat tietää.
Juuri tätä tarkoitan. Jos on sattumalta naisen kanssa jossain niin en todellakaan osaa kysyä mitä mieltä olet brasiliasta. Jos nainen alkaisi kertoa mitä teki brasiliassa tilanne olisi minulle todella miellyttävä.
ap
Heräsin aamulla, kävin suihkussa, menin töihin matkamuistomyymälään, kävin kaupassa kotimatkalla, tein ruokaa, näin kavereita ja menin nukkumaan. Onpa jännää.
ap
Siitä tavallisesta arjesta nyt ei yleensä riitä mitään jännittävää kerrottavaa. Vaikka asuisi ulkomailla, niin arki on sielläkin melko tavallista. Toki voisin sinulle kehitellä jonkun fiktiivisen tapahtuman, käykö se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
No jos ei ole mitään ihmeempää tarinaa, niin pitääkö sinulle käsikirjoittaa joku näytelmä vai mitä ihmettä? Sinuna en moittisi kenenkään tarinankerrontakykyjä, jos et itse osaa edes kysyä kysymyksiä siitä, mikä sinua askarruttaa. Ei treffit ole mikään iltasatutuokio.
eri
tapaatko ihmisiä vain treffeillä???
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
eri
tapaatko ihmisiä vain treffeillä???
ap
No en minä nyt missään kaupan kassalla tai jumppatunnilla ainakaan ala mistään Brasilian asumisista kertomaan, herranjestas :D
Riippuu varmaan porukasta. Minä kerron usein tarinoita elämästäni, samoin ystäväni ja naispuoliset kollegani. Samoin siskoni.
Sepäs olisikin mukava tilanne kaupan leipähyllyllä.
-Moi
- moi
- onkohan tämä leipä hyvää
- juu on.
- okei, sitten taidan kokeilla tätä
- minun isäni teki itsemurhan neljä vuotta sitten. Minä löysin hänet autotallista ja poikaystäväni yritti elvyttää, mutta se oli myöhäistä. Olihan se aika järkytys varsinkin äidille.
Koska naisen -tai miehen/muunsukupuolisen yms- menneisyys ja seikkailut eivät kuulu sinulle.
Eli sitten et kerro mitään itsestäsi jos mies ei osaa kysyä?
ap