Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kertovat todella harvoin menneisyydestään ja seikkailuistaan?

Vierailija
26.07.2021 |

Mitä on joskus naisseurassa ollut niin tekevät usein todella outoja ratkaisuja , mutta eivät kerro niistä jälkeenpäin kenellekään Miksi kaikki on niin salaista?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas miehet ovat liiankin avoimia entisistään? Hyvä tapa karkoittaa kumppaniehdokkaat on puhua exästä ensitreffeillä.

Vierailija
2/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menneisyydessä järvellä on ollut soutukisat niin ei sitä viitsi oikein tuoda esille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas miehet ovat liiankin avoimia entisistään? Hyvä tapa karkoittaa kumppaniehdokkaat on puhua exästä ensitreffeillä.

En tarkoittanut mitään ensitreffejä vaan ihan yleisiä keskusteluja. 

ap

Vierailija
4/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle nyt pitäisi alkaa kertoilla? Työkavereille vai naapureille?

Vierailija
5/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisi normaaleissa kahvipöytäkeskusteluissa puhua jostain omista seksiseikkailuista, mielellään moninkertaisiksi paisuteltuina, kuten "tosimiehet"?

Vierailija
6/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, soutukisaa minulle

Vierailija
7/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on uhri. Aina. Siksi.

Vierailija
8/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen surkea aloitus.

Vierailija
9/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mustista miehistä kannattaa olla hiljaa.

Vierailija
10/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on uhri. Aina. Siksi.

Ap:han tässä uhriutuu, kun naiset eivät jaa hänen kanssaan "seikkailujaan" kahvipöydässä.

Vierailija
11/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi normaaleissa kahvipöytäkeskusteluissa puhua jostain omista seksiseikkailuista, mielellään moninkertaisiksi paisuteltuina, kuten "tosimiehet"?

Missä vaiheessa puhuin että pitäisi kertoa seksiseikkailuista? Haluaisin kuulla naisten menneisyydestä  jollain tasolla. En jotain cv tyyliä, että olin kreikassa kaksi vuotta ja oli kiva maa.

ap

Vierailija
12/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen kysymys aloittajalla oli. Turha siitä hänen kysymystään maanrakoon tuomita.

Vierailija
13/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa puhuin että pitäisi kertoa seksiseikkailuista? Haluaisin kuulla naisten menneisyydestä  jollain tasolla. En jotain cv tyyliä, että olin kreikassa kaksi vuotta ja oli kiva maa.

ap

Keiden naisten menneisyydestä? Ja miksi?

Vierailija
14/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ahaa, nyt ymmärrän. Kun olin lapsi, minulla oli kissa.

Vierailija
15/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä sinä siis haluat kuulla, missä tilanteissa ja miltä naisilta?

Vierailija
16/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keiden naisten menneisyydestä? Ja miksi?

kaikkien ja kiinnostaa ihmisten elämäntarinat. 

ap

Vierailija
17/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen kertonut kysyttäessä, mutta en koe tarvetta avautua enkä oleta että toista kiinnostaa.

Itselle on miehet ainakin kertoilleet ihan liian avoimesti kysymättä.

Mua ei kiinnosta jankata ja kuunnella miehen existä saatikka varsinkaan seksiseikkailuista, eikä mua kiinnosta muistella omiani.

Vierailija
18/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska osa naisista ei harrasta seksiseikkailuja, vaan ovat etsineet kumppania takavuosina ja ehdokas onkin paljastunut pelimieheksi joka onkin huono sängyssä, eikä siitä ole mitään kerrottavaa paisi Jarilla ON pieni -tyyliin. Ja moni mies voi olla ollut aika huono säheltäessä. Ei ole mitään kovin jännittävää ja kivaa kerrottavaa varmaan, joka vielä karkottaisi uuden ehdokkaan ilmeisesti. 

Vierailija
19/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menneisyydessä järvellä on ollut soutukisat niin ei sitä viitsi oikein tuoda esille..

Järvi ei soutamisesta kulu. Airot kyllä..

Vierailija
20/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kerskailee naiselle entisistään?

Luuleeko ne, että nainen syttyy ja haluaa alkaa kilpailemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan