Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kertovat todella harvoin menneisyydestään ja seikkailuistaan?

Vierailija
26.07.2021 |

Mitä on joskus naisseurassa ollut niin tekevät usein todella outoja ratkaisuja , mutta eivät kerro niistä jälkeenpäin kenellekään Miksi kaikki on niin salaista?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia, että kun mies kyselee ja tivaa ja kerron sit naisena rehellisesti, niin mies vetää pultit ja alkaa mustasukkailemaan.

En kerro, ellei kysytä, ja jos kysytään niin sitten kannattaa miettiä oikeaa vastausta.

Vierailija
22/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kerskailee naiselle entisistään?

Luuleeko ne, että nainen syttyy ja haluaa alkaa kilpailemaan?

En ole se jolle vastasit. Totta. Suurta osaa naisia ei kiinnosta miesten seksipuheet, saati että puhuisi itse. Se yleensä voi ällöttää aiheena. Ja on yksityisasia. Ei ole mitään eläimellistä tapaa kaikilla elää, koska osa keskittyy muihin asioihin, tavoitteisiin tai henkiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?  Ja totuus on , että jos on treffaillut  jennifer lopezia niin täytyyhän se nykyiselle kertoa. ota tai jätä.

Vierailija
24/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta olisi kun naiset tajuaisivat kertoa kaikki miehet, asennot ja kuvailla vaikka huohottamalla ja voihkimalla sen miltä se tuntui. Pne mua,nšsi, kovasti pohjaan astiaaaahhhhh.

Vierailija
25/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hävettää. Senhän sinä halusit kuulla, eikö niin. 

Vierailija
26/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ovat nämä ”oudot ratkaisut”, joista pitäisi infoa antaa, mutta eivät siis ole eroottisia hurjasteluja? Esimerkkejä?

Vierailija
27/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ovat nämä ”oudot ratkaisut”, joista pitäisi infoa antaa, mutta eivät siis ole eroottisia hurjasteluja? Esimerkkejä?

No jos vaikka muuttaa brasiliaan kaverin luo niin millaista siellä oikeasti oli eikä jotain lämmintä ja kivaa vastausta .  

ap

Vierailija
28/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulle taas vaikuttaa joka muikkeli olevan varsin pian avautumassa existään.

Vierailija
29/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka muuttaa brasiliaan kaverin luo niin millaista siellä oikeasti oli eikä jotain lämmintä ja kivaa vastausta .  

ap

Täh? Jos olen asunut elämässäni jonkin aikaa Brasiliassa, kyllä minä siitä voin kertoa, jos se tulee puheeksi. Olen vain huono itse rakentamaan tarinaa, joten sinun pitää kysellä, niin minä vastaan. En tiedä, mitä sinä haluat tietää. 

Vierailija
30/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulla on oudot porukat. Kyllä puheliaita ja mannermaisen keskustelutaitoisia löytyy naisistakin. Tai sitten he vain sinun seurassasi eivät ole juttutuulella.

Vierailija
31/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisista seikkailuista oikein puhut? Ja kuinka tarkasti sinulle nämä tulisi selostaa? Jos oon asunu ulkomailla, mitä mun tarkalleen pitää kertoa, jos kerran se, että siellä oli kivaa ja asiat sujuivat niin ja noin ei riitä?

Vierailija
32/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelle nyt pitäisi alkaa kertoilla? Työkavereille vai naapureille?

Kerostalon pihalla,jokaiselle vastaan tulijalle ja samassa rapussa asuville.Jotta voisivat juoruta ja muutaa tarinaa.Kun nillä ei elämää, ainoa tehtävä  kylätä  ja kytätäkuin  kesivät juttuja.Hämentävät soppa ja lopuksi riitelevät kuka sano mitäkin,siitä henkilöstä jota ei tunne.Mutta vain tietävät asuu se rappu ja se.  Arvailevat ja luulotautisina luulevat.

Vierailija
33/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttavasi on asunut Brasiliassa, mutta ei halua asiasta sanaakaan kertoa, siihen voi liittyä jotain laitonta. Kuulostaa tosi kummalliselta, jos kieltäytyy kokonaan puhumasta siitä. 

Vierailija
34/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Täh? Jos olen asunut elämässäni jonkin aikaa Brasiliassa, kyllä minä siitä voin kertoa, jos se tulee puheeksi. Olen vain huono itse rakentamaan tarinaa, joten sinun pitää kysellä, niin minä vastaan. En tiedä, mitä sinä haluat tietää. 

Juuri tätä tarkoitan. Jos on sattumalta naisen kanssa jossain niin en todellakaan osaa kysyä mitä mieltä olet brasiliasta. Jos nainen alkaisi kertoa mitä teki brasiliassa tilanne olisi minulle todella miellyttävä. 

ap  

Vierailija
35/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?  Ja totuus on , että jos on treffaillut  jennifer lopezia niin täytyyhän se nykyiselle kertoa. ota tai jätä.

Eiköhän me kaikki voida sen verran joustaa, että jos sinä olet treffaillut Jennifen Lopezia niin sen saat kertoa. 

Vierailija
36/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kuulla että puoliso on ollut leluna jossain kimppakivatapahtumassa?

Vierailija
37/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuri tätä tarkoitan. Jos on sattumalta naisen kanssa jossain niin en todellakaan osaa kysyä mitä mieltä olet brasiliasta. Jos nainen alkaisi kertoa mitä teki brasiliassa tilanne olisi minulle todella miellyttävä. 

ap  

Siis mitä? Haluat tietää, mitä mieltä nainen oli Brasiliasta ja mitä hän siellä teki, mutta et osaa sitä itse kysyä? Miksi ihmeessä et?

Ja mitä tarkoitat "sattumalta naisen kanssa jossain"? Siis tapasitko juuri sen naisen vai törmäsittekö sattumalta vai mitä ehmettiä? 

Vierailija
38/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap  

Heräsin aamulla, kävin suihkussa, menin töihin matkamuistomyymälään, kävin kaupassa kotimatkalla, tein ruokaa, näin kavereita ja menin nukkumaan. Onpa jännää.

Vierailija
39/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko siis sitä, että et edes tiedä, että se nainen oli Brasiliassa, joten hänen pitää se itse ottaa puheeksi ja kertoa? Mitkäs kaikki asiat sitten ovat tällaisia, että pitää kertoa? Katsos kun me jotkut olemme eläneet aika monenlaisia vaiheita, joten on hieman hankalaa tietää, halutko ensitapaamisella kuulla vaihto-oppilasvuodestani vai isäni itsemurhasta vai siitä, kun perustin yrityksen. 

Vierailija
40/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap  

Heräsin aamulla, kävin suihkussa, menin töihin matkamuistomyymälään, kävin kaupassa kotimatkalla, tein ruokaa, näin kavereita ja menin nukkumaan. Onpa jännää.

Ok. Eli naisten tarinankerrontakyvyt on huonot?  :)   Nyt ymmärrän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme