Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RÄIKKÖSESTÄ TULEE ISÄ -minttu raskaana!

Vierailija
05.08.2014 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014080518543220_vi.shtml

Turun Sanomat kertoo, että F1-kuljettaja Kimi Räikkösestä tulee isä.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pelattu Minttu : D

Vierailija
82/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hieno uutinen, paljon onnea tuleville vanhemmille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten oli Jenni, joka ei lapsia voi saada?

Vierailija
84/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:50"]

Todellakin maailman nopein kansa...

[/quote]

Näin on. Kertoihan täällä joku harrastaneensa festaripanoa ½minuuttia tuntemattoman kanssa, niin ettei edes syöksyä tapahtunut, ja silti paksuna. Tää on jo aikas nopeeta.

Vierailija
85/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan se on niin että jonkun kanssa ollaan vuosia ja tulee ero, löytyy mies/nainen ja ollaan yhdessä suurinpiirtein vuosi ja vauvaa pukkaa. Onnittelut kummallekin.

Vierailija
86/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:48"]

Minä en usko tuohon liittoon.

[/quote]  ei kai ne oo vielä naimisissa?

Vierailija
87/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi minttu poika, on ihan pojan vartalo, ei uumaa lainkaan. Ei ole nätti. Mutta eipä haittaa!

Vierailija
88/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:57"]Monestihan se on niin että jonkun kanssa ollaan vuosia ja tulee ero, löytyy mies/nainen ja ollaan yhdessä suurinpiirtein vuosi ja vauvaa pukkaa. Onnittelut kummallekin.

[/quote]

Näin. Kaikki lapsettomuus liitot ei kestä. Joskus rikkoontuvat jopa hoito/adoptioprosessin keskellä. Sitten vähän ajan päästä toisella pukkaa vauvaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
89/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:57"]

Onko toi minttu poika, on ihan pojan vartalo, ei uumaa lainkaan. Ei ole nätti. Mutta eipä haittaa!

[/quote]

Merkkilaukku ei uumaa katso, sano Minttu, kun miljonäärin nappas.

Vierailija
90/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:57"]Onko toi minttu poika, on ihan pojan vartalo, ei uumaa lainkaan. Ei ole nätti. Mutta eipä haittaa!

[/quote]Mitä sait tästä kirjoituksesta?

Onnea parille ja vauvalle.

Vierailija
91/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintun puolelta varmaan "vahinko"raskaus.

Vierailija
92/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jennillä ollut sen verran rajua toimintaa ennen Kimiä ettei lastensaanti enää onnistunut. Tiedän muutaman hurjaleenan jolla on tälläinen menneisyys eikä toivoakaan lasten saannista kun se oikea vihdoin löytyi:) Tuskinpa paljon makselee Jennille. Ei tainneet maksuehdot täyttyä tuossa liitossa.

Luulenpa ettei Kimin ja Mintun yhdessäolo ole ollut ihan niin nuorta perua kuin yleisesti ajatellaan. Mä taas luulen että tässä on tulevaisuuden ihannepari.

Vierailija
93/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]

Mintun puolelta varmaan "vahinko"raskaus.

[/quote]

taitaa olla tyyliin antaa tulla jos on tullakseen kummankin puolelta. Ei kai Mintulla ole uumaa jos kerran raskaana on ja noin kapeassa ja lihaksikkaassa varressa näkyy raskaus aika lailla heti. Onnea!

Vierailija
94/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Onkohan Jennillä ollut sen verran rajua toimintaa ennen Kimiä ettei lastensaanti enää onnistunut. Tiedän muutaman hurjaleenan jolla on tälläinen menneisyys eikä toivoakaan lasten saannista kun se oikea vihdoin löytyi:) Tuskinpa paljon makselee Jennille. Ei tainneet maksuehdot täyttyä tuossa liitossa.

Luulenpa ettei Kimin ja Mintun yhdessäolo ole ollut ihan niin nuorta perua kuin yleisesti ajatellaan. Mä taas luulen että tässä on tulevaisuuden ihannepari.

[/quote]

Perehdypä ihan niihin oikeisiin syihin jotka aiheuttaa lapsettomuutta naiselle. Ei tarvitse olla mitenkään hurja. esim. vaikea endo tai kohdun poikkeavuudet. Teillä normaalisti lapsia saavilla on kyllä ihmeellisiä ennakkoluuloja.

Vierailija
95/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa Jenniä vauvahaaveet nappas :)

Jenni halus ratsastaa ja kilpailla eikä perhettä.

Kyllä Kimi taitaa siitä parista olla se joka arvostaa tavallista normaalia perhekuviota kun taas toinen hieman erityyppistä elämää :D

Minttu ja Kimi vaikuttavat onnellisilta yhdessä ja eiköhän Mintussa joku iske Kimiin tosi lujaa sillä hänellä on varmasti mistä valita...tosin juuri niitä mistä on kokemustakin kertynyt.

Vierailija
96/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo, tästä meuhkataan niinkuin tämä pari olisi ensimmäisinä valloittaneet marsin... haukotus... kukaan tällä planeetalla ei ole koskaan aikaisemmin pyöräyttänyt lasta, eipä ikinä... ja muutenki lisääntyminen on niiiiiiin last season!

Vierailija
97/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin laiheliinilla raskaus näkyi ensin siinä että vyötärö katosi, pömppö kehittyi vasta myöhemmin.

Vierailija
98/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi Jenniä.

Vierailija
99/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ero tuli juuri siitä että Jenni ei halunnut lasta mutta Kimi halusi.

Vierailija
100/105 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Onkohan Jennillä ollut sen verran rajua toimintaa ennen Kimiä ettei lastensaanti enää onnistunut. Tiedän muutaman hurjaleenan jolla on tälläinen menneisyys eikä toivoakaan lasten saannista kun se oikea vihdoin löytyi:) Tuskinpa paljon makselee Jennille. Ei tainneet maksuehdot täyttyä tuossa liitossa.

[/quote]

Perehdypä ihan niihin oikeisiin syihin jotka aiheuttaa lapsettomuutta naiselle. Ei tarvitse olla mitenkään hurja. esim. vaikea endo tai kohdun poikkeavuudet. Teillä normaalisti lapsia saavilla on kyllä ihmeellisiä ennakkoluuloja.

[/quote]

Ei mitään ennakkoluuloja minulla ole. Satun olemaan vaan samaa ikäluokkaa Jennin kanssa ja samoissa ympyröissä pyörinyt. Mietittiin jo silloin kun meni naimisiin että saattaapi olla ettei lastenteko onnistu. Tietty voi olla syy muuallakin.