Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö parisuhteeseen sujuva arki ja hyvä seksi?

Vierailija
26.07.2021 |

Vai pitäisikö olla sielunkumppanit?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppanin voi löytää vaikka ystävästä. Ei sen tarvitse puoliso olla.

Vierailija
2/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossa on jo kaksi isoa asiaa. Jos vielä kumpikin kunnioittaa toista, eikä natkuta turhasta, luulisi pääsevän aika pitkälle. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se aika pitkälle riittää, tai nuo on ne tärkeimmät. Riippuu ihmisestä, että kaipaako sitä sielukumppanuutta.

Vierailija
4/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärealistista, että jossain ihmisessä olisi kaikki. Noista ainoa, mistä voi tinkiä, on sielunkumppanuus. Jos seksi on huonoa, eikä arki suju, on elämä toisen kanssa lähinnä kärsimystä.

Vierailija
5/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi myös hyvä seksi ja sielunkumppanuus, arkea ei olisi pakko jakaa.

Vierailija
6/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sujui arki kun itse laitan toimimaan. Seksiä saa, jos itsensä kanssa harrastaa. Siinä vähän raatorehellistä parisuhdetarinaa. Joo, tiedän, possu pihalle ja sitä rataa.

Vierailija
7/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sielunkumppanuus käytännössä tarkoittaa? Jotain leffarakkautta vuosikymmenestä toiseen?

Vierailija
8/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää niin, ettei tuosta missään tapauksessa kannata tyhjän päälle lähteä.

Vierailija
9/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mielestäni luottamus, toisen kunnioitus, yhteensopiva huumori ja edes jossain määrin yhteiset arvot ja mielenkiinnon kohteet. Sielunkumppanuuteen en usko. Siis siihen, että kaikille olisi se yksi oikea.

Vierailija
10/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sielunkumppanuus ja sujuva arki, hyvä seksi valitettavasti puuttuu…

Vierailija
11/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sielunkumppanuus käytännössä tarkoittaa? Jotain leffarakkautta vuosikymmenestä toiseen?

Sitä että ymmärtää toisiaan vaivatta ja on samalla aaltopituudella.

Vierailija
12/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää oikein hyvin. Puolison kanssa voi olla hyvä olla ja voi rakastaa paljonkin, vaikka puoliso ei olisi sielunkumppani. En koe, että mieheni on sielunkumppanini, mutta meillä on ihana elämä yhdessä. Mies taas kokee, että olen hänen sielunkumppani. Saan ystäviltä sen henkisen tyydytyksen mikä jää suhteestani uupumaan. Minulla on siis hyvä syvä suhde ja henkinen yhteys mieheeni, mutta en silti koe sielunkumppanuutta.

Vierailija
13/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei riitä.

Täytyy olla muutakin, tunteita ja yhteisiä asioita joista pitää ja yhdessä tekemistä toisinaan.   Kiinnostusta samoihin asioihin, että pystyy keskustelemaan.

Vierailija
14/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!  Minkähän ikäinen kommentoija mahtaa olla?

Vierailija
15/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä romantiikkaa tarvitaan onnistuneeseen parisuhteeseen. Ihania, ehkä vähän hassujakin yllätyksiä piristämään arkea. Vaahtokylpyä varten ruusunlehdin ja kynttilöin somistettu kylpyhuone, hupsuja viestejä kirjoitettuna sydämen mallisiin kortteihin ja sen sellaista.

Vierailija
16/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että ymmärtää toisiaan vaivatta ja on samalla aaltopituudella.

No tämä on ainakin itselle itsestäänselvyys parisuhteessa. Miten se arki tai seksi sujuu jos di olla samalla aaltopituudella tai ymmärretä toista?

Vierailija
17/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelisin ettei nuo kaksi mainittua ole mahdollista ilman edes jonkinasteista sielunkumppanuutta. Ettemme oikein ymmärtäisi toisiamme tai kommunikointi takkuaisi, mutta arki ja seksi olisi silti hyvää ja sujuvaa?

Vierailija
18/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä romantiikkaa tarvitaan onnistuneeseen parisuhteeseen. Ihania, ehkä vähän hassujakin yllätyksiä piristämään arkea. Vaahtokylpyä varten ruusunlehdin ja kynttilöin somistettu kylpyhuone, hupsuja viestejä kirjoitettuna sydämen mallisiin kortteihin ja sen sellaista.

Voi yrjöpurjo, ei tosiaan tarvita. T. onnellisesti naimisissa

Vierailija
19/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Sielunkumppanuus ja hyvä seksi sen sijaan voi riittää. Arjen saa kyllä sujumaan jotenkin jos vaan haluaa.

Vierailija
20/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sielunkumppanuus ja sujuva arki, hyvä seksi valitettavasti puuttuu…

Nieletkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä