Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lähtenyt hyvästä työpaikasta muualle?

Vierailija
26.07.2021 |

Itse viihdyn ihan ok sti nykyisessä suht hyväpalkkaisessa työssäni mutta huomasin avoinna olevan työpaikan, josta olisin melko kiinnostunut. Olin ajatellut että voisin joskus myöhemmin pyrkiä tuohon suuntaan omalta alaltani ns eteenpäin ja juuri kyseisen yrityksen "listoille". Nyt mahdollisuus tulikin eteen vähän yllättäin enkä tiedä olisinko vielä valmis tekemään siirtoa. Mikäli siis JOS edes pääsisin haastatteluihin tai tulisin valituksi. Pelottaa jos myöhemmin kadun sitä etten yrittänyt edes hakea. Nykyinen työ kolmivuorotyötä, josta tykkään ja pidän arkivapaista ehkä viikonloppuvapaita enemmän. Tässä toisessa työssä pääasiassa päivätyötä ja pelottaa sopeutuisinko siihen. Nykyinen työ sisällöltään välillä tylsähköä ja ruumiillistakin työtä joskus, toisessa paikassa olisi enemmän tietokonetyöskentelyä ja aivotyötä. Uudesta paikasta ei koskaan tiedä miten viihtyy ja mitä työ sitten käytännössä olisi, nykyinen tuttua ja turvallista. Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksia jos olet vaihtanut työpaikkaa vaikka entisessäkään varsinaisesti ei mitään vikaa ollut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..

Vierailija
2/2 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on kuitenkin vain työtä. Olen viihtynyt kaikissa paikoissa ja lähtenyt rohkeasti eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän