Kaduttaa, kun aikoinaan tutustutin kaksi ystäviini toisiinsa :(
Mies ja nainen siis. Nyt heillä seksi-kaverisuhde. Olen aika hankalassa tilanteessa, kun kumpikin avautuu minulle toisistaan ja olen ns. välikädessä ja he yrittävät sitten kysellä minulta aina, mitä toinen on puhunut toisesta jne. Olettavat, että juoruan asioita ja sitä en halua tehdä. Minulla mennyt täysin luottamus molempiin. En pysty enää kertomaan kummallekaan mitään henk.koht asioitani, koska tiedän heidän kertovan ne toisilleen :(
Kaiken lisäksi poissa ovat keskenäiset bile-illat :( Joko he näpyttelevät toisilleen koko illan viestejä ja saan sitten bilettää yksin tai toinen sitten ilmaantuu aina paikalle ja minä jään kolmanneksi pyöräksi pyörimään, kun he lirkuttelevat keskenään.
Menetin kaksi hyvää ystävää nyt :( Salaa toivon, että toinen tai molemmat löytäisivät jonkun muun ja meidän ystävyys jatkuisi siitä, mihin se jäi.
Kommentit (2)
Mä tutustutun kaksi ihan naispuolista ystävää. Alkoivat sit kaveeraamaan keskenään ja jauhavat nykyään paskaa minusta ympäri kylää. Menetin kaksi kaveria, kokonaan mennyt välit :(
Ystäviini=ystävääni :)