Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuormittava mies

Vierailija
26.07.2021 |

Miten laittaa rajoja parisuhteessa? Mies tilittää minulle omia ongelmiaan ja joudun sitten toipumaan niistä jälkikäteen "omalla ajallani".

En halua laittaa yksityiskohtia, mutta jutut menee hänen työpaikan draamoista sukulaistensa kuolemiin.
Ja kun miehellä on itsellään niin rankkaa, en halua kertoa omia surujani mutten myöskään ilojani hänelle, niille ei ole tilaa.

En siis saa muuta tehtyä kun toivun henkisestä kuormasta. Ja sitten kun olen juuri ja juuri saanut voimani takaisin, kierre alkaa uudestaan. Olen jo äärirajalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokainen on "kuormittava" ja "myrkyllinen". Ihmissuhteet on työtä!

Vierailija
2/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP! Ihan oikeasti, kokemusta on. Eron jälkeen maailma kukoisti, kun kaikki ei ollutkaan pskaa.

Vierailija
4/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
5/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita keinoja kuin erota?

Vierailija
6/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kestin tuollaista ihan liian pitkään. Miehellä oli ongelma toisensa jälkeen ja kuuntelu ja tukeminen vei voimat. En ehtinyt palautua. Eikä mies varmaan tajunnut kuormittamansa itsekin stressaantuneena. Ei kuitenkaan jaksanut tukea.

Aina ei ole voittajia vaikka tahtoa olisikin.

Vierailija
7/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies mennä terapiaan?

Vierailija
8/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä minulle mies tai nainen, joka ei kuormittaisi kumppaniaan? Eiköhän olla omalla tavalla rasittavia kaikki.

Vierailija
9/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunalla

Kaunis on maailma

Vierailija
10/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle mies tai nainen, joka ei kuormittaisi kumppaniaan? Eiköhän olla omalla tavalla rasittavia kaikki.

Kuinka pitkään jaksaisit yksipuolista pahanolotunteen jakamista? Toinen kertoo sinulle miten kaikki on pskaa, mutta kun sinä haluaisit kertoa huonosta päivästäsi sinun juttusi vaan siirretään sivuun, jotta voidaan jatkaa omaa pahan olon purkua. Ihmissuhteet ovat vastavuoroisuutta. Huonoja aikoja on kaikilla, mutta jos vuosikausia on elämä perseestä niin kannattaa jatkaa matkaa katsomatta taakseen.

Vierailija
11/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Tämä on AV-palsta.

Vierailija
12/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiset volisee itse palstalla, kuinka mies on tunnekylmä, eikä naisen jutut kiinnosta.

mies ei myöskään koskaan puhu, palstanaisten mielestä. nyt sekin on pahasta. 

etsi ap itsellesi samanlainen narsisti ja kylmä ihminen kuin itsekin olet. mies ansaitsee parempaa

Vierailija
13/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo parisuhde taida toimia, eroa ja asu erillään ajoissa? Joskus toimii että toinen kuuntelee, tuossa tapauksessa ei, sinulla voimat aina poissa ja arki alkaa kärsiä. Mies ehkä hakee suhdetta jossa voi keskustella näistä usein kuin olisit terapeutti, mutta kaikki eivät sitä ehkä jaksa. Hän olisi voinut kuunnella sinunkin ongelmiasi, mutta ei tiedä niistä, eikä se varmaan tuo enää voimia takaisin kummallekaan jos vatvotaan joka päivä kaikkea. Tosin jos eroat miehellä on aina lisää tilitettävää jollekin, mikä ei tietenkään ole kiva, mutta voit sanoa että suhde kuormitti liikaa. Parisuhteissa onkin hyvä käsitellä asioita (jos on jotain), mutta suhde jossa voimat ovat aina kuin vampyyrin jäljiltä, voi olla liian hankala.

Vierailija
14/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tietoinen käytöksestään? Oletko kertonut että kuormitut? Jos olette keskustelleet ja mies ei muuta käytöstään ero lienee paras ratkaisu. Jos ette ole keskustelleet asiasta nyt on aika. Terapiakin auttaa jos mies ottaa avun vastaan.

Vierailija
15/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että osa saattaa löytää ratkaisun muuten kuin eroamalla, mutta osa taitaa vaan kärsiä parisuhteessa jos jää aina vuosiksi yrittämään, väärän ihmisen kanssa. Että aina ei kannata roikkua. Ihmisten on tehtävä itse valintoja ja harkintaa, onko henkilö oikea, sopiva vai ei. Että onko parisuhde harmaa seinä vai ilon lähde, mikä toimii kullekin. Ja olisiko jopa sinkkuna paremmin voiva ja omaa elämää paremmin säätelevä, ettei elämä imeydy toisen henkilön mukana. 

Vierailija
16/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja naiset volisee itse palstalla, kuinka mies on tunnekylmä, eikä naisen jutut kiinnosta.

mies ei myöskään koskaan puhu, palstanaisten mielestä. nyt sekin on pahasta. 

etsi ap itsellesi samanlainen narsisti ja kylmä ihminen kuin itsekin olet. mies ansaitsee parempaa

Kylmä narsisti ei ottaisi toisen tunteita kantaakseen eikä tarvitsisi toipumisaikaa. Narsisti ei kuuntelisi ollenkaan eikä välittäisi.

Vierailija
17/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä monen kapasiteetti ja ymmärrys ei riitä ihmissuhteiden hienojakoisempaan analysointiin.

Kuvittele tällainen erohuutelija pariterapeuttina. Pariskunnan toinen osapuoli (nainen) kertoisi oman näkemyksensä. Sitten terapeutti ojentaisi "jätä se sika" -ohjeen naiselle ja pariskunta voisi poistua.

Vierailija
18/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä monen kapasiteetti ja ymmärrys ei riitä ihmissuhteiden hienojakoisempaan analysointiin.

Kuvittele tällainen erohuutelija pariterapeuttina. Pariskunnan toinen osapuoli (nainen) kertoisi oman näkemyksensä. Sitten terapeutti ojentaisi "jätä se sika" -ohjeen naiselle ja pariskunta voisi poistua.

:D

Vierailija
19/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko introvertti? Niiden pitää latautua yksinäisyydessä.

Vierailija
20/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T a p a s e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän