Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lääkärit ovat niin ihania?

Vierailija
05.08.2014 |

Nyt saa kehua huolella! :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 35 vuotias veli on hullun rakastunut 23-vuotiaaseen lääkäriopiskelijaan. Menivät jo tosin naimisiinkin eli jotkut tykkää lekureista. Hän kyllä poikkeuksellisen kaunis  ja timmi lääkäriksi. Lamppua ei osaa vaihtaa eikä pattereita palovaroittimesta, mutta hän onkin tuleva lääkäri.

Vierailija
2/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:07"]Mun erikoislääkäri ex tykkäsi puolalaisista prostituoiduista ja hänen ruokavalio koostui lähinnä paahtoleivästä ja makkarasta, ihq. <3

Se oli sitten erikoistunut puolalaisiin:)

Vierailija
5/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkäri on kyllä niin ihana ♥ Seksikäs, ymmärtäväinen, älykäs... Ainoa ongelma on, ettei se ole mun OMA lääkäri... Mä hoitaisin sen vielä paremmin kuin se on hoitanut minut. :) 

Vierailija
6/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa?

meidän lasta hoiti keskus-sairaalan lasten osaston yli-lääkäri n:60v harmahtunut hyvässä kondiksessa oleva mies joka loi tullessaan huoneeseen ihmeellisen ilmapiirin,hoitajat katsoivat tietyllä tavalla,nuoremmat lääkärit olivat hiljaa ja kuuntelivat lisäksi oli todella varma kätinen,käsitteli lasta ihan "omalla"tavallaan.

kun antoi hoito ym. ohjeita kukaan ei sanonut vastaan,empinyt tai muuta vastaavaa,puhui aina rauhallisella äänellä,lisäksi hoiti lapsen jälki tarkastukset,hoito ohjeistuksen ym. todella kova alansa ammattilainen.

kyseessä vastasyntyneiden teho-osasto mihin lapsi siirrettiin lastenklinikalta.

Vierailija
7/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvanut alkkis-perheessä. Miehet joita näin pienenä, oli kaikki juoppoja. Ensimmäinen mies, joka on puhunut mulle kuin ihmiselle, oli se lastenlääkäri, joka hoisi mua kun jouduin sairaalaan lapsena.

On niitä harvoja hyviä muistoja lapsuudesta, vaikka olinkin huonossa kunnossa.

Vierailija
8/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että siihen miksi monia lääkärit sytyttää liittyy ainakin nämä asiat:

- oletettu varakkuus

- äly

- asiantuntijuus, siis hyvä jossakin erityisessä jutussa

- tietty "valta" ja intiimiys, "lupa" kajota

Vierailija
9/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:02"]

- oletettu varakkuus

- äly

[/quote]

Entä taito parantaa? Olla läsnä? Kuunnella? Ja osa vaan on ihania ihmisinä. Mua ainakaan ei massi voisi vähempää kiinnostaa. Lisäksi olen itse älykäs asiantuntija, joten ihan helposti ei minua niillä ominaisuuksilla vietellä. Luvan "kajota" tai minkäänlaisen "vallan" taas annan minä itse, eikä kukaan muu. :) 

- 10

Vierailija
10/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei lääkäriä olis ollut niin vauvani ois kuollut.

Vierailija
11/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit jos ketkä tekee merkityksellistä työtä, pelastavat ihmishenkiä.

Vierailija
12/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:02"]

- oletettu varakkuus

- äly

[/quote]

Entä taito parantaa? Olla läsnä? Kuunnella? Ja osa vaan on ihania ihmisinä. Mua ainakaan ei massi voisi vähempää kiinnostaa. Lisäksi olen itse älykäs asiantuntija, joten ihan helposti ei minua niillä ominaisuuksilla vietellä. Luvan "kajota" tai minkäänlaisen "vallan" taas annan minä itse, eikä kukaan muu. :) 

- 10

[/quote]

Hmm joo itse asiassa luulin laittaneeni myös tuon kuuntelemisen listaan mutta en näköjään laittanutkaan.

13

Vierailija
13/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiessani hoitoa eri vaivoihin on jokunen ihmisystävällinen ja oikein ammattitaitoinen lääkäri auttanut, muutama ala-arvoinen joukossa, osa siinä välissä. Työssä olen tavannut kovin ikäviä mieslääkäreitä, etenkin lähellä eläkettä olevat ovat täynnä itseään ja heillä on lupa kohdella alaisiaan tahtomallaan tavalla. Pahimmillaan tekevät elämästä työpaikalla helvetin eteistä.

Vierailija
14/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
15/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne läheskään kaikkien mielestä todellakaan ole, niin kuin ei muutkaan ammatinharjoittajat. Joillakin ihmisillä vaan on lääkärifetissi. 

Siskoni on aivan hullun rakastunut erääseen lääkäriin. Ei voi ymmärtää. 

"Se on vaan niin ihana. Mä haluaisin pitää sitä hyvänä." Lääkäriä? Haloo.

Vierailija
16/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:43"]

No ei ne läheskään kaikkien mielestä todellakaan ole, niin kuin ei muutkaan ammatinharjoittajat. Joillakin ihmisillä vaan on lääkärifetissi. 

[/quote]

Samaa just mietin. Lääkärit on verovaroin kustannettu työhönsä, josta ne saa liksaa (verovaroista). Ihan hyödyllinen ammatti, mutta pientä suhteellisuudentajua. Voitko kuvitella otsikon "Miksi myyjät / tarjoiljat / poliisit / opettajat / taksikuskit on niin ihania?" Jotkut naiset vain käy kuumina lekureihin. 

Vierailija
17/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:58"]

Mä olen kasvanut alkkis-perheessä. Miehet joita näin pienenä, oli kaikki juoppoja. Ensimmäinen mies, joka on puhunut mulle kuin ihmiselle, oli se lastenlääkäri, joka hoisi mua kun jouduin sairaalaan lapsena.

On niitä harvoja hyviä muistoja lapsuudesta, vaikka olinkin huonossa kunnossa.

[/quote]

Lastenlääkärit on monesti aika sydämellisiä. Ihmiset muistaa kyllä yllättävän hyvin lääkäreiden ja hoitajien sanat hyvässä ja pahassa. Muistutan tästä omaa lääkärimiestä :D

Vierailija
18/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Myönnän, että se lääkärintakki jonkin verran kiihottaa, mutta kyllä kyse on ennenmuuta persoonasta. Ehkä sitä vain päästää introverttina naisena sen ihanan lääkärin lähemmäs kuin muun miehen. On siinä oma eroottinen jännitteensä kun lääkäri koskettelee, tutkii, ja kuuntelee. Ja kyllä, haluaisin pitää sitä lääkäriä hyvänä. ♥ En voi sille mitään. Komea lääkäri hieroo, tunnustelee ja koskee taitavilla käsillään sieltä ja täältä mutta ei kuitenkaan oikeasta paikasta... Ei nainen voi olla haaveilematta. 

Ihan toisessa mielessä taas arvostan lääkärien työtä kriisialueilla ja haluaisin kovasti mukaan auttamaan.

t. Siskosi (?)

Vierailija
19/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]

[/quote]

Myönnän, että se lääkärintakki jonkin verran kiihottaa, mutta kyllä kyse on ennenmuuta persoonasta. Ehkä sitä vain päästää introverttina naisena sen ihanan lääkärin lähemmäs kuin muun miehen. On siinä oma eroottinen jännitteensä kun lääkäri koskettelee, tutkii, ja kuuntelee. Ja kyllä, haluaisin pitää sitä lääkäriä hyvänä. ♥ En voi sille mitään. Komea lääkäri hieroo, tunnustelee ja koskee taitavilla käsillään sieltä ja täältä mutta ei kuitenkaan oikeasta paikasta... Ei nainen voi olla haaveilematta. 

Ihan toisessa mielessä taas arvostan lääkärien työtä kriisialueilla ja haluaisin kovasti mukaan auttamaan.

t. Siskosi (?)

[/quote]

TIEDETÄÄN, syrra. 

Suoraan sanoen ei tässä taida muu auttaa kuin että annat sen lekurin panna sua oikein kunnolla. En jaksa enää kuunnella. Rakastuneet on niin helvetin rasittavia. Good luck! 

Vierailija
20/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]

[/quote]

t. Siskosi (?)

[/quote]

TIEDETÄÄN, syrra. 

Suoraan sanoen ei tässä taida muu auttaa kuin että annat sen lekurin panna sua oikein kunnolla. En jaksa enää kuunnella. Rakastuneet on niin helvetin rasittavia. Good luck! 

[/quote]

"Hyvänäpitäminen" on niin paljon enemmän kuin vain jotain "panemista". Haluaisin vain olla häntä lähellä ja rakastaa. ♥ Lääkärit on ihania, ja varsinkin tämä yksi, ei-oma lääkäri. Haluaisin halata kaiken stressin ja epävarmuuden pois, ja suudella kaiken hyväksi.  

Mene sisko nukkumaan :)