Helle... ja voisin syödä pelkkiä sipsejä
Ahdistaa. Helteellä ruokahalu kadonnut lähes kokonaan.
Kommentit (16)
Meil ois mut en voi ottaa kun lapset on Viel hereillä enkä halua, että ne vetelee sipsei. Kamala äiti :D
Minä söin eilen tosi hyvää itsetehtyä perunasalaattia ja voisin oikeasti syödä vain sitä tämän hellejakson. Harmi, kun en tiedä reseptiä.
Mullakin tekee mieli sipsejä, ei oo kaapissa. Mutta sipsit on ihan hyvä helteellä, niistä saa suoloja ja nestetasapaino pysyy paremmin kuosissa. En siis katsois pahalla vaikka niitä antais lapsillekin.
Mahdanko turvota palloksi jos syön sipsejä tällä helteellä?
Mitään muuta ei tee mieli syödä, menkat vielä päällä ja huomenna pitäisi pukeutua muihin kuin löysiin hellevaatteisiin...
Elimistösi tarvii suolaa helteellä. Urheilujuoma tai apteekin nesteytysjuoma auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Elimistösi tarvii suolaa helteellä. Urheilujuoma tai apteekin nesteytysjuoma auttaa myös.
Paljonkohan täytyy juoda lisää suolaisen ruoan vastapainoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan täytyy juoda lisää suolaisen ruoan vastapainoksi?
Jos normaalisti juot 1,5-2 litraa, niin helteellä kannattaa nauttia 3-4 litraa. Älä juo liikaa, ettei suolat poistu elimistöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vedellyt poppareita..
Onneks niitä löytyy aina kaapin perältä!
Ja mun taas tekee mieli vaan jotain raikasta ja kevyttä näin kuumalla. Pakkasella, sateella ja muuten ns normi suomi-säällä sipsit tekee kauppansa mulle ihan liiankin hyvin ;-)
No mikä estää? Jos olet aikuinen ihminen niin syö mitä haluat.
Mites olisi sipsit ja mansikoita NAM Ja kylmää kuoharia :)
Vierailija kirjoitti:
Ja mun taas tekee mieli vaan jotain raikasta ja kevyttä näin kuumalla. Pakkasella, sateella ja muuten ns normi suomi-säällä sipsit tekee kauppansa mulle ihan liiankin hyvin ;-)
Mä oon taas vedellyt kaikkea tuollaista jo kyllästymiseen asti, taidan lähteä kauppaan sipsiostoksille :)
Onks kukaan tehnyt itse sipsejä mikrossa? Rupesi itselläkin mieli tekemään ja lapsikin puheli...