Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun yrittäjälle yritys perhettään tärkeämpi

Vierailija
05.08.2014 |

Surullista, mutta. Näin meillä. Tuntuu, etten jaksa enää :( Ero käynyt mielessä USEIN. Tiedän, että tilanne ei tule muuttumaan ja minun pitäisi vain tottua tilanteeseen ja elää sen kanssa, että en koskaan, ikinä, tule olemaan miehellni hänen yritystään tärkeämpi. Itse asiassa olen sijalla kolme. Ykkössijaa pitää tosiaan yritys, tokana tulee lapset ja minä kolmantena. 

Ja mies ryhtyi yrittäjäksi vasta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Jos olisin tiennyt, mitä tuleva tuo tullessaan, en olisi lapsia hänen kanssaan tehnyt. Nyt vasta olen tajunnut, mitä on olla yrittäjän puoliso :( Ei ole herkkua ei.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankkii teidän perheelle elannon ja sinä valitat siitä???!!! Ei hyvää päivää!

Vierailija
2/2 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:01"]

Mies hankkii teidän perheelle elannon ja sinä valitat siitä???!!! Ei hyvää päivää!

[/quote]

Kyllä. Tuossa ylhäällähän se tuli selväksi. Kun mies oli vielä palkkatöissä, oli hänellä enemmän aikaa perheelleen. Nyt menee kaikki aika töissä/toimistossa. Edes lomaa ei olla perheellä tänä kesänä vietetty :( Itse otan mielummin miehen, joka on läsnä, mutta tienaa vähemmän, kuin miehen, joka tienaa sitten enemmän, mutta ei ole koskaan läsnä.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi