Oletko ollut telkkarissa, radiossa tai lehdessä?
Jos olet, niin missä yhteydessä?
Minua haastateltiin kerran paikallislehteen ja toisen kerran sain kuvani sanomalehteen, kun satuin istumaan oikealla paikalla urheilukatsomossa. Olen siis julkkis:-D
Kommentit (56)
Olen, olen ja olen :)
Televisiossa kolmessa visailukisailussa, uutisissa kuvituskuvana ja yhdessä elokuvassa "avustajana" (olin muuten tuotantotiimissä töissä mutta parissa kohtauksessa näyn kuvissakin). Olen ollut myös latvialaisissa uutisissa perheeni kanssa, kuvituskuvaa joulutorilta :D
Radioon olen soitellut kilpailuihin ja voittanut jos vaikka mitä! Joskus jauhanut muutakin "tyhjänpäiväistä" radioaalloilla.
Lehdessä olen ollut katugallupissa, isoäidin (pikkukylän silmäätekeviä) merkkipäiväjutussa ja kotini kuvia on ollut muutamassa lehdessä myös :)
Olen ollut lehdissä, radiossa ja televisiossa monia kertoja. En ole kuitenkaan julkkis, mutta ammattini ja harrastukseni ovat näkyviä.
Olen ollut kaikissa, en tyrkkynä enkä sensaatiouutisissa. Galluppikyselyt olen välttänyt ihan sanomalla, että ei sovi. Kaikissa harrastusten ja työn puitteissa, dokumenttielokuvan toinen pääesiintyjistä. Niin ja kotimaan lisäksi muutamassa ulkomaisessa TV:ssä.
Kaikissa kolmessa, lehdissä ja tv:ssä mainoksissa mallina, radiossa haastateltavana.
Debyytini oli pikkutyttönä tv:n iltauutisissa, puoli yhdeksältä vai mihin aikaan ne silloin mahtoi tulla. Olin isän kanssa verovirastossa, jos oikein muistan. Seuraava tv-esiintyminen taisi olla viidennellä luokalla Lauantaitansseissa, kun Åken opeilla tanssimme siellä vähän diskojytää :-D
Radio Deissä olin joskus haastateltavana kristillisen dieetin tiimoilta. Ne kilot tuli myöhemmin takaisin - and then some.
Viimeksi olin haastateltavana Kauppalehdessä sijoitusharrastuksesta. Ihan kiva kokemus sekin.
Pari kertaa teininä lehdessä, kun menestyin harrastuksissani.
Minäkin olen ollut juontajana radiossa. Maakuntaradio. :) Hauskaa oli!
Muutaman kerran jossain urheilulähetyksessä vilahtanut ja kerran kommenttini oli päässyt lehteen kun ylinopeutta ajaneena en ottanut poliisien ärhentelyitä ihan tosissani ja paikalla sattumalta ollut toimittaja kuuli poliisin harmituksen kun naureskelin vaan heille.
Paikallislehdessä olen ollut joskus yläaste-lukioikäisenä, kun voitin taloustieto ja metsävisan paikallisen osakilpailun. Ajattelin silloin, että onpa niillä uutisaiheet hakusassa.
Autolehdessä ja paikallislehdissä. I love my life!! <3
Hah, nyt on pakko sanoa että kyllä olen ja useasti :)
Olin nuorena maajoukkueurheilija ja useampa SM-voittoja, silloin olin useammankin kerran mm. Hesarissa ja Urheiluruudussa.
Myöhemmin työni kautta olen ollut samoissa medioissa ja paristi aikakauslehdissä pikkujutuissa ja radiossa sekä kv. TV-kanavan haastattelussa.
Mutta en todellakan ole julkkis, en lähelläkään. Ja näistä kaikista on jo vuosia, nykyisin olen ihan eri alalla.
Radiossa en, mutta telkkarissa ja lehdessä kyllä moneenkin otteeseen. Asuin tuppukylissä lapsena ja päädyin aktiivisten harrastusten takia kylän pikkulehtiin usein. Häveliäin varmaan oli, kun 14 vnä joulunavajaisten pääkuvassa tämä pikku syöppö löytyi joulupukin kimpusta pummimasta karkkia pikkulasten seasta :D
Kaikissa noista, olen yhdessä noista töissä, ja sen puolesta tehnyt juttuja kaikkiin kolmeen.
Telkkarissa ja lehdissä olen ollut kauneuskilpailun, musiikkitouhujen ja henkilöhaastattelun takia (sekä sattumalta joidenkin kuvien taustalla), radiossa parin musatoiveen ja kilpailun merkeissä.
Lapsena olin Harlekiinissa, siinä Essi Wuorelan vetämässä lastenohjelmassa. Hyvissä herroissa yhdessä jaksossa "oikeasti", mutta tosi monessa jaksossa käppäilin siellä taustalla. Asuin käpylässä silloin, ja kuljin aina keskiviikkoisin illalla harrastukseen siitä kuvauspaikan ohi. Sitten oli joku ohjelma, missä oli sellainen rottapukuun puettu heebo. En muista ohjelman nimeä.
Koulun puolesta oltiin ties missä iltapäivälehdissä ja jossain ohjelmassa, kun luokkakavereiden vanhemmissa oli toimittajia. Ja kerran tv-mainoksessa, joka kuvattiin lätkäjoukkue jokereiden kanssa. En kyllä muista mitä siinä mainostettiin :)
Tuo Harlekiini on vielä mulla tallennettuna, ja kamalasti hävettää aina kun sen erehtyy katsomaan.
Olen ollut tv:ssä kerran asiantuntijana tunnin keskusteluohjelmassa, toisen kerran minusta tehdyssä dokumentissa ja sitten vielä yhdessä livelähetyksessä. Lisäksi pari kertaa aamu-tv:ssä. Lehtiin minua on haastateltu aina välillä, kotimaassa ja kansainvälisesti. Radiossa en ole ollut kertaakaan.
Lapsena olin lehdessä useinkin, sukulaismies oli toimittaja ja "pääsin" kuviin useampaankin artikkeliin. Vähän vanhempana olen ollut harrastukseni takia sekä radiossa että televisiossa useammankin kerran.
Paikallislehden gallup-osiossa joo. Lisäksi kerran katsoin Ylen pääuutislähetystä, ja bongasin itseni kävelemässä kotikulmilla työntämässä lasten rattaita. Oli käytetty jotain vanhaa otosta uutisissa taustamateriaalina. Muistan katsoneeni, että tuohan on ihan kotikulmilta kuvattuna ja onpa tutunnäköinen nainen. Sitten tajusin, että siinähän olen minä noin kolme vuotta sitten kuvattuna työntämässä nuorimman lapseni rattaita. Pitkän pätkän olivat kuvanneet, itse en muista, että olisin huomannut olevani kuvattavana.
Tenavatähdessä :)