Mitä kämppis tarkoittaa jatkuvalla v*ttuilulla?
Olen asunut nyt 20v naisen kanssa kaksiossa puolisen vuotta. Itse samanikäinen ja nainen myös.
Tämän naisen käytös on outoa. Esimerkiksi meidän piti tilata aamulehti niin, että maksamme molemmat puolet siitä. Parin viikon jälkeen kun kysyin rahoja, hän väitti ettei ole koskaan lehteä halunnutkaan. Luki se kyllä joka aamu. Keskeytin tilauksen.
Merkkaan kaikki ruokani. Silti makaronit, kaakaot, teet, kahvit, riisit tai muut mitä ilmeisesti luulee etten huomaa, katoavat. Jääkaapista ei ota juuri mitään minun ruokiani kun sen huomaisin heti. Joskus kysyy saako lainata maitoa tai jugurttia, muttei koskaan palauta niitä.
Yhteen paitaani on poltettu reikä, eikä kämppis myönnä sitä tehneensä. Kukaan muu täällä ei polta tupakkaa.
Hän myös rikkoi tulostimeni. Huomasin kun minun piti tulostaa edesmenneestä lemmikistäni kuvia. Hänellä vaan meni hermo ja miksi vingun asiasta, kun kuvia saa tilattua netistä. No olisi halvemmaksi tullut näin.
Muutan kohta vaikka telttaan asumaan.
Kyllä alivuokraussopimuksissakin on ihan tapana kirjata sopimukseen 1. kuukauden irtisanomisaika. Varsinkin tuntemattomalta alivuokralaiselta peritään ihan tavalliseen tapaan myös takuuvuokra, juuri sen takia, ettei kämppiksen lähtiessä litomaan ole ihan tyhjän päällä. On myös mahdollista, että molemmilla on erilliset vuokrasopimukset vuokranantajan kanssa. Sinulla selvästi on astetta löyhempi moraali, mutta ap:n kannattaa muuttaa pois mahdollisimman pian. Ei mitään järkeä asua kämppiksen kanssa, johon ei yhtään voi luottaa. Toistuva varastaminen ei ole hyväksyttävää toimintaa koskaan. Eri asia on, jos sanoo, että otin sulta kiireessä makaroonia ja sitten oikeasti myös ostaa uutta tilalle.