Vuokrattavat luksusmökit. Onko olleet hintansa arvoisia?
Kannattiko maksaa vai jäikö sellainen olo että olisihan tuon rahan voinut muuhunkin pistää? Vähän houkuttelisi hemmotella itseä. Hintalappu on kuitenkin aika suolainen, varsinkin kun ei olla mitään kotimaanmatkailijoita. Toisaalta ei tässä minnekään maailmallekaan lähdetä ja kotona kököttäminen alkaisi jo riittämään. Hotellivaihtoehdotkaan ei nyt kiehdo pahenevan koronatilanteen vuoksi.
Kommentit (9)
Riippuu mihin vertaa ja miten kannattavuuden näkee. Aika monta yötä voi oman ei-luksusmökin ostamisen hinnalla luksusmökkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun mittapuulla siis luksusmökin yöhinta on ?
Kai jollain noin parin tonnin viikkohinnalla jo saisi jonkunlaista luksusta? Olen ymmärtänyt että noin tonnilla saa aika perustasoa olevan mökin. Voi toki korjata jos olen väärässä. Tosin toi pari tonnia kotimaan lomasta alkaa kyllä olla ehdoton maksimi. Mielessä mukavuuksilla varustettu mökki jossa esim ulkopore, nätti rantasauna, hyvällä rauhallisella paikalla.
Suosittelen maksamaan. Itse vietimme ihanan juhannuksen kuvailemasi kaltaisella luxusmökillä kovaan hintaan mutta kyllä kannatti. Koronan aikaan lomaillaan kotimaassa ja se on kyllä opettanut, miten lähelläkin on hienoja ja tasokkaita paikkoja.
Parilla tonnilla nyt kummoista ei saa.
Jos joku sauna/palju/ranta on ja jollekin luksusta, meillä on ne kaikki ihan kotipihassa..
Luksus on suhteellista ja booking.com ainakin täynnä harhaanjohtavia tarjoajia. Olemme nyt jo kahdesti jääneet lomamökissä ilman ilmastointia, vaikka haut tehty vain ilmastoinnin sisältävistä kohteista. Jälkimmäisessä ilmoituksessa oli jopa kuvia ilmalämpöpumpusta, mutta kuvat vain ei olleet itse vuokrattavasta kohteesta.
Voin suositella lämpimästi hotelli Iso-Syötteen Kotkanpesä-sviittiä! Ok, se ei ole mökki vaan erillinen sviitti omalla sisäänkäynnillä, mutta se on kyllä hintansa arvoinen. Samassa paikassa on myös mökkejä, joita ollaan ajateltu testata. Jos ovat samaa tasoa niin luulenpa että ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Parilla tonnilla nyt kummoista ei saa.
Jos joku sauna/palju/ranta on ja jollekin luksusta, meillä on ne kaikki ihan kotipihassa..
No mikä on se sinun ”kummoinen”, eli luksus?
Olimme 1800e/vkl maksavalla huvilalla Turun saaristossa. Oli todellakin hintansa väärti
Paljonko sun mittapuulla siis luksusmökin yöhinta on ?