Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko yleislääkäri määrätä lääkkeitä akneen?

Vierailija
05.08.2014 |

Kysymys on siis otsikossa ja ihotautilääkärille menisin muuten paitsi alueellani ihotautilääkärille saisi ajan vasta parin viikon päästä joten en haluaisi odottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odotella sitä ihotautilääkärin arviota. Hoito tulee tosiaan kestämään kuitenkin kuukausia.

Vierailija
2/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen tarkoitettuja voiteita, e-pillereitä ja antibiootteja saa yleislääkäriltäkin, mutta Roaccutania vain ihotautilääkäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain sen a-vitamiini kuurin eli Roaccutanin ihan työterveyslääkäriltä. Tästä on jo useampi vuosi.

Vierailija
4/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:20"]minä sain sen a-vitamiini kuurin eli Roaccutanin ihan työterveyslääkäriltä. Tästä on jo useampi vuosi.

[/quote]

Hän on sitten ollut koulutukseltaan ihotautilääkäri, muilla ei ole oikeutta Roan määräämiseen. Ei ole eikä ole aiemminkaan ollut.

Vierailija
5/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roac.ei ole mikään a vitamiinikuuri vaan a vitamiinijohdannainen.

Vierailija
6/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:49"]

Roac.ei ole mikään a vitamiinikuuri vaan a vitamiinijohdannainen.

[/quote]

ok, kiitos tiedosta, se auttoi tässä APta eteenpäin.

Vierailija
7/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:20"]minä sain sen a-vitamiini kuurin eli Roaccutanin ihan työterveyslääkäriltä. Tästä on jo useampi vuosi.

[/quote]

Hän on sitten ollut koulutukseltaan ihotautilääkäri, muilla ei ole oikeutta Roan määräämiseen. Ei ole eikä ole aiemminkaan ollut.

[/quote]

Tarkastin ko. firman sivuiltaja ja siellähän oli tälle lääkärille laitettu "titteliksi" Ihotautien ja allergologian erikoislääkäri. Olisikohan aikanaan tuurannut vain työterveyslääkäriä. No väärää annoin tuossa aiemmin kuitenkin. Tehokas lääke, mutta en tiedä oliko minun tapauksessa ihan tarpeen..

Vierailija
8/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito tulee joka tapauksessa olemaan niin pitkä, ettei tuo parin viikon lisäodotus tee siihen mitään eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän