Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttui kun kutsuin jänen vaimoaan

Vierailija
05.08.2014 |

emäntämäiseksi? Ja sanoin, että sellainen nainen sopii tälle miehelle (joka itse sanoi haluavansa naisen, joka pitää hänet kurissa).

Miksi loukkaantua? :o

Sellaista mies toivoi ja sellaisen löysi. Eihän emännän taidoissa mitään ikävää ole!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä, ämmä, akka.. noi kaikki on halventavia termejä.

Vierailija
42/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:24"]emäntä, ämmä, akka.. noi kaikki on halventavia termejä.

[/quote]

Olen mieluummin akka tai ämmä kuin pikkurouva tai vaimomatskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se ongelma onkin. Vaikka kuinka yrittäisin vakuuttaa että hyvällä tarkoitin niin silti olen valehtelija...

En olisi miehelle kelvannut, tietenkään, kun en ole hänen tyyppiään. Mutta eipä mieskään olisi emäntä-toiveineen minulle kelvannut... Eikö käynyt edes mielessä? :)

Vierailija
44/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:16"]Ole nyt edes rehellinen. Sä halusit nimenomaan loukata. Oot katkera kun et itse kelvannut niin haukut nykyistä emännäksi. Ehkä se nyt vain on vaimomateriaalia ja sä... no et selkeästi niinkään ole...

[/quote]

Höpöhöpö.

Juuri näin se mieskin väitti. Valitettavasti tämä ei pidä paikkaansa. Voisin ihan hyvin myöntää jos tuntisin näin.

Minä puolestani en ikinä käyttäisi sanaa "vaimomateriaali". Se on halventava nimitys naisista. Olet naispuolinen seksisti.

[/quote]

Puhun vain sun kieltäs, mä en juoksentele "kavereille" tai ex säädöille haukkumassa niiden nykyisiä emänniksi tai ketään muutakaan. Jos ne on menneet naimisiin ne on varmasti löytäneet jonkun kehen on rakastunut hullummin kuin muhun ikinä. Ihmiset on erilaisia, miksi kuvittelisin et just mä olisin kaikkien miesten unelmanainen? Oon toki nätti ja kiva, mutta joidenkin kanssa kemiat kohtaa, toisten ei.

Ex säädöt ei oo ollut mitään tosi rakkautta, eikä exät yleensäkään, muutenhan ne olis nykyisiä edelleen. Ne on löytäneet itselleen sopivammat puolisot ja oon onnellinen niiden puolesta.

Mulla ei siis ole motiivia loukata... Mikäs sun motiivi oli?

Vierailija
45/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vittu tosissas? "Aika emäntä toi sun nykynen". Musta kuullostaa siltä että se on nipottava tantta.. emäntä on muutenkin aika oksettava sana. :D:D

Vierailija
46/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:16"]Ole nyt edes rehellinen. Sä halusit nimenomaan loukata. Oot katkera kun et itse kelvannut niin haukut nykyistä emännäksi. Ehkä se nyt vain on vaimomateriaalia ja sä... no et selkeästi niinkään ole...

[/quote]

Höpöhöpö.

Juuri näin se mieskin väitti. Valitettavasti tämä ei pidä paikkaansa. Voisin ihan hyvin myöntää jos tuntisin näin.

Minä puolestani en ikinä käyttäisi sanaa "vaimomateriaali". Se on halventava nimitys naisista. Olet naispuolinen seksisti.

[/quote]

Puhun vain sun kieltäs, mä en juoksentele "kavereille" tai ex säädöille haukkumassa niiden nykyisiä emänniksi tai ketään muutakaan. Jos ne on menneet naimisiin ne on varmasti löytäneet jonkun kehen on rakastunut hullummin kuin muhun ikinä. Ihmiset on erilaisia, miksi kuvittelisin et just mä olisin kaikkien miesten unelmanainen? Oon toki nätti ja kiva, mutta joidenkin kanssa kemiat kohtaa, toisten ei.

Ex säädöt ei oo ollut mitään tosi rakkautta, eikä exät yleensäkään, muutenhan ne olis nykyisiä edelleen. Ne on löytäneet itselleen sopivammat puolisot ja oon onnellinen niiden puolesta.

Mulla ei siis ole motiivia loukata... Mikäs sun motiivi oli?

[/quote]

Melkoinen vuodatus.

Lue vastaus yltä.

Vierailija
47/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:34"]Et oo vittu tosissas? "Aika emäntä toi sun nykynen". Musta kuullostaa siltä että se on nipottava tantta.. emäntä on muutenkin aika oksettava sana. :D:D

[/quote]

En sanonut noin.

Emäntä on oikein hyvä sana kuvaamaan perhettä ja lapsia rakastavaa, käytännöntaidot hallitsevaa naista. Siinä ei ole mitään halventavaa.

Vierailija
48/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin mies puhuu vaimostaan usein emäntänä. Joskus joku kaveri oli sitten tavannut tämän vaimon. Vähän myöhemmin kaveri oli sitten selvinnyt, että kaveri oli tosi hämmästynyt vaimon tapaamisen jälkeen. Vaimo kun on kaunis vaalea hoikka nainen, ei mikään "emäntä".

Vierailija
49/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kommentoinut ylipainoon tämän emännän kohdalla? Luultavasti se just kolahti ja hän linkitti stereotypisen pulskan emännän... Joka ei kovin imartelevaa. Yleensäkään en menisi kommentoimaan emännäksi, pikkurouvaksi, vaimomatskuksi, akaksi. Vaimo on ihan hyvä sana. Olisit voinut sanoa, että kylläpäs löysit sopivan ja ihanan vaimon itsellesi.

On varmaan ihmisestä kiinni, mutta minusta emäntä on kauhea sana, ihan sama onko millanen ihminen.

Vierailija
50/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sitten varmasti laittaneet palautetta myös Maajussille morsian -ohelmaan, jossa kaikki naiset ovat emäntiä.

Vierailija
51/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:07"]

No eiköhän jokainen mies halua ennemminkin sen seksikkään kissan eikä mitään emäntää...itse ainakin

T.mies

[/quote]

Entä jos on seksikäs kissa emännän taidoilla?

Vierailija
52/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... :D Olen savosta, ja täällä kaikkia naisia sanotaan emännäksi. :D miehet itse sanoo että emäntä sitä ja emäntä tätä.. minun mielestä se on vaan mukavan kuulonen kutsumatapa.. :D

Vierailija
53/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella otettu jos minua kutsuttaisiin emännäksi :)

Siitä olisin kateellinen!

Vierailija
54/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:47"]Olisin todella otettu jos minua kutsuttaisiin emännäksi :)

Siitä olisin kateellinen!

[/quote]

Tämä siis aloittaja

Vierailija
55/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ihmettä? Emäntä on naista halventava haukkumasana?

Ennen talossa oli aina emäntä, joka piti huolta perheestä ja hoiti kotia. Nykyään on asiat erilailla on tasa-arvo hössötykset sunmuut, mutta missään tapauksessa tuo Emäntä- nimitys ei ole alentava. Jos joku mieheni kavereista sanoisi esim. "kunnon emäntä sinulla" Ottaisin sen kyllä kohtelijaisuutena. :)

Vierailija
56/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lisää vielä että emäntä-sanaan liittyy sellaista perisuomalaista naisten selviytymistahtoa ja voimaa. Ja asennetta. Esim yksi lapsi riippuu rinnassa ja kolme jaloissa, mies ei tee mitään mutta emäntäpä hoitaa kaiken suitsait ilman valitusta, nopeasti ja vaivattomasti.

Vierailija
57/57 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin halusin tosiaan vai kehua. Pieleen meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan