Mukava nähdä että Kimille kelpaa taviskroppainen nainen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288722018899.html
Ei tarvi olla isot rinnat ja tiukka kroppa
Kommentit (72)
Kaunishan minttu on kuin mikä, mutta valitettavasti koulukiusaaja luonne ja aina katsonut kaikkia nokan varttaan pitkin.. ja ihan tavallisesta perheestä lähtöisin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:31"]
Kaunishan minttu on kuin mikä, mutta valitettavasti koulukiusaaja luonne ja aina katsonut kaikkia nokan varttaan pitkin.. ja ihan tavallisesta perheestä lähtöisin.
[/quote]
Kerro ihmeessä lisää, jos tiedät. Oletko ollut samassa koulussa vai?
Tässä ketjussa nähtiin taas nämä todelliset asiantuntijat ja pellet jotka haukkuvat muiden vartaloita. Niin karahti arvostelut ja "asiantuntemus" kiville. Ehkä nämäkin ketjun mammat keskittyvät jatkossa muuhunkin kuin toisten vartaloiden arvosteluun.
Kaunis ja moneen naiseen verrattuna timmi :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:31"]
[/quote]
Kerro ihmeessä lisää, jos tiedät. Oletko ollut samassa koulussa vai?
[/quote]
Kyllä olen.
Kyllä olen. Semmoinen perus suosittu tyttö oli,joka valikoi kavereikseen vain ne toiset kauniit ja suositut. . Tullut nyt vuooosien jälkeenkin jotenkin ristiriitaiset ja vähän inhottavatkin fiilikset kun Lehdistä seuraillut hänen ja kimin suhdetta. Kaikkea hyvää toivon molemmille mutta moni kakku päältä kauf
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:31"]Kaunishan minttu on kuin mikä, mutta valitettavasti koulukiusaaja luonne ja aina katsonut kaikkia nokan varttaan pitkin.. ja ihan tavallisesta perheestä lähtöisin.
[/quote]
höpö höpö. Se mitä.itse olen kuullut ja tuntenut niin minttu on kaikkea muuta. Kateus vie kalatkin vedestä..vai miten se nyt olikaan ;)katsos kun täälläkin on meitä jotka oikeasti ovat kyseisen hekilön kanssa olleet tekemisissä,niin tuollainen p jauhaminen on aika tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:31"]Kaunishan minttu on kuin mikä, mutta valitettavasti koulukiusaaja luonne ja aina katsonut kaikkia nokan varttaan pitkin.. ja ihan tavallisesta perheestä lähtöisin.
[/quote]
höpö höpö. Se mitä.itse olen kuullut ja tuntenut niin minttu on kaikkea muuta. Kateus vie kalatkin vedestä..vai miten se nyt olikaan ;)katsos kun täälläkin on meitä jotka oikeasti ovat kyseisen hekilön kanssa olleet tekemisissä,niin tuollainen p jauhaminen on aika tyhmää.
[/quote]
Kateellinen en ole pätkääkään. Olen ihan kaunis itsekin ja vielä mukavakin kaupan päälle :) hänen kaveripiiriinsä en ole todellakaan koskaan kuulunut mutta tiettyjen mutkien kautta ollut tekemisissä ja mielestäni ei ole mikään mukava ihminen.. mutta niin kuin sanoin niin kaunis kun mikä ja kaikkea hyvää hänelle toivon.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:31"]
[/quote]
Mikä siinä on kaunista? Ei ainakaan kasvot tai yläpää muutenkaan. Näyttää reilusti yli kolmekymppiseltä.
Kukaan ei osaa olla ilkeämpi naiselle kuin toinen (kateellinen) nainen.
...ja nyt odotellaan 'miksi olisin kateellinen' -kommentteja ;) Oliko kiva haukkua raskaana olevan naisen pömppistä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:54"]
On pöhöttynyt kroppa jos vertaa esim. Mika Häkkisen Marketaan...
[/quote]
Oletko vieläkin eilisten uutisten jälkeen tätä mieltä?
Minnttu on raskaana ja tämän päivän lehdessä se mainittiin!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:43"]Nuori nainen eikä minkäänlaista vyötäröä. Ruma kroppa.
[/quote]
Ihan turhaan alapeukutatte. Ei ole vyötäröä, maha pullottaa ikävästi. Ja vartalon suhteet on ihan ahterista. Mutta se, että onko noilla seikoilla mitään väliä, on toinen tarina.
[/quote]
Voi mitä asiantuntemusta! Ja sydämen hyvyyttä.
Selvästi raskaana! Sen verran on iso maha! Veikkaisin, että puolessa välissä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:43"]Nuori nainen eikä minkäänlaista vyötäröä. Ruma kroppa.
[/quote]
Johtuisiko ehkä RASKAUDESTA?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:34"]
Hienoa ettei ole lähtenyt mihinkään halpaan silikonilookkiin, tuo vartalo on todella hyvä, sopusuhtainen ja timmi. Toivottavasti ei ala tekemään itselleen mitään kirurgisia toimenpiteitä ja näyttämään muoviselta, ja ennen kaikkea hän on hyvä ja TERVE esikuva juuri tuon näköisenä.
[/quote]
Ei se ole vielä kehdannut pyytää tissejä kun ovat seukanneet vasta vuoden. Uudet huulet on Kimi kuitenkin jo ostanut.
Ja hyväkäytöksinen, ei räplää bikineitään persvaosta.
Parisuhde-elämä on tehnyt tepposet. Eikä ole raskaana.
Mikä taviskroppa on fitness-mallilla??
Minusta tuo kroppa ei oo kyllä ihan tavis. Ihan timmiltä se näyttää, parempi kun tavis.
Hävetkää! Eukko on raskaana neljännellä kuulla! (Tai laskekaa, kun olen niin ääliö etten osaa, tammikuussa saavat vauvan)