Syön tuoretta ruisleipää runsaalla kasvirasvalla
Ja maistuu taivaalliselta! En voisi elää ilman hiilihydraatteja.
T. Normaalipainoinen
Kommentit (15)
Tekeekö mieli, rahkan mättäjät? :)
Minä olen vielä pahempi, en syö ollenkaan tummaa tai täysjyväleipää, vaan mussutan kammottavaa valkoista vehnäleipää! Ja olen hoikka ja hyvinvoiva.
Oot lälläri kun et uskalla syödä voita.
Loraus ensiluokkaista oliiviöljyä ruisleivän päälle on outo mutta ihana yhdistelmä. Siinä kulttuurit kohtaavat loistavalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:43"]Loraus ensiluokkaista oliiviöljyä ruisleivän päälle on outo mutta ihana yhdistelmä. Siinä kulttuurit kohtaavat loistavalla tavalla.
[/quote]
Tuota pitääkin kokeilla! Nam!
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:41"]Minä olen vielä pahempi, en syö ollenkaan tummaa tai täysjyväleipää, vaan mussutan kammottavaa valkoista vehnäleipää! Ja olen hoikka ja hyvinvoiva.
[/quote]
Minäkin hyvin usrin herkuttelen mm. sämpylöillä tai ranskanleivällä. Se on ihanaa!
Ap
Kyllä se siitä vielä suolikaasuksi muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:43"]
Loraus ensiluokkaista oliiviöljyä ruisleivän päälle on outo mutta ihana yhdistelmä. Siinä kulttuurit kohtaavat loistavalla tavalla.
[/quote]
Ja nautintoa lisää se, että molempien ruoka-aineiden epäterveellisyydestä on yhtä monta tieteellistä todistetta kuin niiden terveellisyydestä. Siis samoin kuin kahvin, voin, rypsiöljyn, viinin, oluen jne. Kuka onneton jaksaa elää noiden loputtomien tutkimustulosten orjana?
Niinpä. Haluan elää, herkutella ja voida hyvin!
Ap
Herkuttelet kasvirasvalla?! Hyi saatana:D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:48"]Herkuttelet kasvirasvalla?! Hyi saatana:D
[/quote]
Kyllä, olen vegaani.
Voin vain kuvitella kuinka ummessa juttagustavsbergien ruuansulatus on kaikesta kanasta ja rahkasta ja kuinka ei yhtään arvosteta elämän laatua tai ekologisuutta....
Ap
Laihduttajille vinkkiä:
Jokainen ruokailu on herkkuhetki.
Jokainen ruokailutilanne on valinta, jolloin voit valita kuinka kunnioitat itseäsi ja luontoa. Arvosta itseäsi ja arvosta laatua. Nauti. :)
Ap
Mitä sitten?