Naiset eivät ymmärrä ettei se huoliteltu ulkonäkö, hyvä työpaikka, sixpäck, hieno auto ym tarkoita että yksikään nainen tekisi aloitteen
Sellainen mies saa paljon naisia joka jatkuvasti ahdistelee, ehdottelee suoraan seksiä ja sinnikkäästi yrittää jokaista naista vaikka jatkuvasti tulee pakkeja.
Nähty on tuttavapiirissä. Tunnen monta laadukasta sinkkumiestä jonka ainoa "vika" on se etteivät pokaa naisia. Tunnen myös alkoholisoituneita renttuja joilla on lapsia siellä sun täällä.
Miten saataisiin naiset aktivoitumaan miesten etsinnässä jotta eivät aina päätyisi väärien miesten kanssa yhteen?
Kommentit (201)
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeppä joskus feikkiprofiili Tinderiin mallimiehestä jolla näkyy vatsalihakset.
Voin nimittäin sanoa että kyllä ne naiset tekee aloitteita tuollaiselle miehelle, ja paljon tekeekin. Kun itse tein tuollaisen kokeen niin mulla meni kaikki aika siihen että vastailin naisten aloituksiin ja treffipyyntöihin.
Jännää. Naiset tykkää hyvännäköisistä miehistä. Ei oo kunnollista.
Olen sama jolle vastasit, eli tuo catfish kokeen tekijä. Isoin yllätys ei niinkään itselleni ollut se että naiset alkavat itse lähestymään kun mies on riittävän komea. Yllätyin enemmän siitä miten paljon naiset olivat valmiita alentamaan itseään kun uskoivat että nyt on mahdollisuus saada oikeasti komeaa miestä.
- jos en heti vastannut naisen viestiin, nainen saattoi laittaa tupla tai tripla viestiä perään että miksen vastaa
- laitoin välillä aivan tökeröitä ehdotuksia heti ekalla tai tokalla viestillä, tyyliin "perjantaina tuut panemaan mun luo", ja yleensä noihin vastattiin innoissaan "hihii, joo" tyylisesti
En ole vieläkään päässyt yli siitä mitä opin naisista tuon testin aikana...
Tai voisiko olla kyse siitä, että ne naiset, jotka ovat taipuvaisia alentamaan itseään, ovat juuri niitä, jotka tekevät aloitteita?
Ehkäpä voimme lopettaa kaksinaismoralisoinnin ja todeta että nainen ei alenna itseään haluamalla, etsimällä tai harrastamalla seksiä.
Tarkoitin muutakin kuin seksin haluamista. Siis on olemassa sellaisia naisia, jotka epätoivoisesti etsivät huomiota miehiltä ja tällainen nainenhan erittäin todennäköisesti tekee aloitteen ja sitten hihittelee noille suorille panoehdotuksille ja on valmis heti lähettämään nakukuvia jne. Ja sitten kun siellä on yksi tai kaksi tällaista naista, niin mies tulee palstalle kertomaan, etä kaikki aloitteen tekevät naiset ovat tällaisia ja tämä kertoo sitten muka naisista jotain.
No onpa kauheaa jos haluaa huomiota miehiltä. Sinä olet tässä kyllä todella asenteellinen ja tunkkainen muistutus menneiltä vuosikymmeniltä.
Edelleen, en puhu kenestä tahansa, joka tulee imarrelluksi huomiosta vaan sellaisista, jotka sietävät myös huonoa käytöstä. Minä olen ollut tuollainen joskus alussa kun avasin tinderin. Sain mätsikseni jonkun sekopään, jonka ensimmäisistä kommenteista olisi pitänyt tajuta, että pakene lujaa. Mutta olin niin huomionjanoinen, että kuuntelin kiltisti hänen puheitaan ja hän sai minut tekemään asioita, joita en edes tässä kehtaa kertoa, koska minua hävettää niin paljon. En usko, että "normaalit" seksiseuraa hakevat naiset sietäisivät sellaista.
Tarkoitan vain, että jotkut oikeasti sietävät ihan liikaa huonoa käytöstä, mutta tuo feikkiprofiilin tekijä on pahasti väärässä siinä, että kaikki tai edes suurin osa naisista tekisi näin.
Jotkut hakevat treffipalstoilta panoehdotuksia ja tekevät niitä. Se on ihan ok. Sinä voit olla ne huomioimatta.
Kyllä, se on ihan ok. Mutta huono käytös ei ole ok, vaikka olisi miten komea mies. Oletin, että tuo feikkiprofiilin tekijä tarkoitti tätä. Itse asiassa nyt vasta huomasin että eihän hän sitä kyllä noin sanonut. Oletin vain, kun se häntä niin kovin hämmästytti.
No, hän nyt näyttää olevan melko helposti hämmästyvää sorttia.
Nuorena miehenä sain treffikutsuja naisilta yllättävän usein, joten kyllä kuvio voi toimia myös toisten päin. Ja en ollut laatikkoleukakirurgiamiljarjardööri.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Hittoakos taas, ihan itse olen tehnyt aloitteet omiin suhteisiini ja hyvin on toiminut. Toki olen kyllä tuntenut nämä miehet kaveritasolla jo ennestään harrastusten, olisi mielipuolista lähestyä jotain random miehiä pelkän ulkonäön perusteella kun ei tiedä minkä sekopäästalkkerin onnistuu hommaamaan itselleen.
Tosin minähän en ole monenkaan vauvafoorumin miehen mielestä nainen ollenkaan, kun ei ole instaa, tekoripsiä, korkkareita, paljastavia vaatteita ja salikissan pebaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kannattaa toimia vahvuusalueillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Kyllä mulle säälimunakin kelpaa 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Teille tämä oli ehkä päivänselvä asia, mutta ei se kyllä minulle ollut ennen tätä :D
Olin ennen koetta varma että tottahan toki komeankin miehen pitää olla sulava, kohtelias ja hauska että saa seksiseuraa, ei pelkkä komeus voi mitenkään riittää. Ja p*skanmarjat, todellisuudessa riitti usein että kykenet kirjoittamaan Tinderissä viestin "mun luona perjantaina, pukeudu seksikkäästi", klousatakseen diilin.
Disclaimer: ei toiminut kaikkiin naisiin, mutta merkittävään osaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt elämässäni kaikki aloitteet. Siis ihan kaikki. Pidän hiljaisista nörttimiehistä, joten aloitteetkin ovat aina olleet tällaisille. Osa myös useita vuosia vanhemmille. Pakit joka kerta. En omasta mielestäni ole ruma, vaan hoikka, isotissinen blondi. Tykkään treenata, luonne ei ole helpoin, mutta ei vaikeinkaan. Yrittämäni miehet ovat luullakseni haluunneetkin olla lopulta yksin tai sitten halunneet jonkin ihan erilaisen naisen. Mutta kyllä, jotkut naiset tekevät AINA, ihan aina, kaikki aloitteet.
Ne nörttimiehet on kaikkein vaativampia naisten suhteen. Ei tavallinen nainen, ihan perusnättikään kiinnosta, vaan pitää olla joku satuolento. Lisäksi he monesti viihtyvät niin hyvin yksin, että sekin nostaa sitä vaatimustasoa vielä naisen luonteenkin suhteen. Toisaalta ihailen näissä miehissä juurikin sitä etteivät juokse muna pystyssä jokaisen hameen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa välttämättä panna uutta kumppania jokaikinen ilta? Joku seksiaddikti?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, pump and dumb. Toivottavasti kaikki ymmärtävät, että ihmiset toimivat omien halujensa mukaan, eivätkö itke jos joku käyttää hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle säälimunakin kelpaa 🙂.
Mä en pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, jos en aisti hänestä aitoa kiinnostusta minua kohtaan. Säälimuna ei toimi minulla.
Yhden yön suhteitakin voin siis kyllä harrastaa, ja olen harrastanutkin, mutta niissäkin pitää olla se eläimellinen himo mukana molemmilla. En pysty olemaan vain säkkien tyhjennysastiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Teille tämä oli ehkä päivänselvä asia, mutta ei se kyllä minulle ollut ennen tätä :D
Olin ennen koetta varma että tottahan toki komeankin miehen pitää olla sulava, kohtelias ja hauska että saa seksiseuraa, ei pelkkä komeus voi mitenkään riittää. Ja p*skanmarjat, todellisuudessa riitti usein että kykenet kirjoittamaan Tinderissä viestin "mun luona perjantaina, pukeudu seksikkäästi", klousatakseen diilin.
Sulleko ei kauniilta naiselta riittäisi vastaavantasoinen seksikutsu? Kai tajuat, että naiset ja miehet ovat samaa eläinlajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt kaikki aloitteet miehille. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, jolle on aina tehty paljon aloitteita. Eli jos kukaan ei lähesty ap:ta, vika on yksinomaan ap:ssa.
Heti ilmestyi trolli. On se kummaa että 1) en tunne ketään miestä jolle oltaisiin tehty paljon aloitteita (paitsi ulkomailla) 2) kummasti saan naisia, jopa mallejakin joskus, jos itse teen aloitteen.
Niin, se ettet sinä tunne tällaisia miehiä ei tarkoita sitä ettei heitä olisi olemassa. Ihmisillä on taipumus etsiytyä kaltaiseensa seuraan ja tämän vuoksi kaveripiireillä on taipumus kuplautua. Tulee harha, että kun ei kukaan minun tuttuni ole sitä ja tätä kokenut niin ei sellaista voi tapahtua kenellekään muullekaan. Ei ymmärretä, ettei se oma tuttavapiiri ole mikään edustava satunnaisotanta koko väestöstä.
Minun puolisoani on isketään säännöllisesti, joskus hyvinkin härskisti vaikka seison itse vieressä. Eikä ole mikään kalsarimalli. Kohtalaisen naamakomea ja erittäin sosiaalinen seuramies kyllä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeppä joskus feikkiprofiili Tinderiin mallimiehestä jolla näkyy vatsalihakset.
Voin nimittäin sanoa että kyllä ne naiset tekee aloitteita tuollaiselle miehelle, ja paljon tekeekin. Kun itse tein tuollaisen kokeen niin mulla meni kaikki aika siihen että vastailin naisten aloituksiin ja treffipyyntöihin.
Jännää. Naiset tykkää hyvännäköisistä miehistä. Ei oo kunnollista.
Olen sama jolle vastasit, eli tuo catfish kokeen tekijä. Isoin yllätys ei niinkään itselleni ollut se että naiset alkavat itse lähestymään kun mies on riittävän komea. Yllätyin enemmän siitä miten paljon naiset olivat valmiita alentamaan itseään kun uskoivat että nyt on mahdollisuus saada oikeasti komeaa miestä.
- jos en heti vastannut naisen viestiin, nainen saattoi laittaa tupla tai tripla viestiä perään että miksen vastaa
- laitoin välillä aivan tökeröitä ehdotuksia heti ekalla tai tokalla viestillä, tyyliin "perjantaina tuut panemaan mun luo", ja yleensä noihin vastattiin innoissaan "hihii, joo" tyylisesti
En ole vieläkään päässyt yli siitä mitä opin naisista tuon testin aikana...
Tai voisiko olla kyse siitä, että ne naiset, jotka ovat taipuvaisia alentamaan itseään, ovat juuri niitä, jotka tekevät aloitteita?
Ehkäpä voimme lopettaa kaksinaismoralisoinnin ja todeta että nainen ei alenna itseään haluamalla, etsimällä tai harrastamalla seksiä.
Tarkoitin muutakin kuin seksin haluamista. Siis on olemassa sellaisia naisia, jotka epätoivoisesti etsivät huomiota miehiltä ja tällainen nainenhan erittäin todennäköisesti tekee aloitteen ja sitten hihittelee noille suorille panoehdotuksille ja on valmis heti lähettämään nakukuvia jne. Ja sitten kun siellä on yksi tai kaksi tällaista naista, niin mies tulee palstalle kertomaan, etä kaikki aloitteen tekevät naiset ovat tällaisia ja tämä kertoo sitten muka naisista jotain.
Catfishaaja kommentoi:
Haluan täsmentää että kaikki naiset eivät tietenkään toimineet täysin samalla tavalla.-Osa naisista unmätsäsi minut kun ehdotin seksiä tai viestin muuten mauttomasti tai loukkaavasti
-Osa epäili että olen catfish, ja halusi tavata ensin julkisella paikalla
Eli edes miesmallillakaan ei ollut lähellekään 100% hitrate Tinderissä. Mutta tilanne oli siis kuitenkin se että lähettämiini seksitarjouksiin oli niin paljon innokkaita suostuvaisia, että olisin käytännössä voinut harrastaa seksiä uuden naisen kanssa joka perjantai ja lauantai (jos siis olisin oikeasti tuo miesmalli :D).
Ja tosiaan ne seksiehdotukseni tein yleensä ekassa tai tokassa viestissä, ja tahallaan hyvin tökerösti. "Mennään panee" tyylisesti
Eli väite Naiset eivät tee aloitteita on kumottu. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Olisi kyllä todella mielenkiintoista tietää ikäsi ja parisuhdehistoriasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, pump and dumb. Toivottavasti kaikki ymmärtävät, että ihmiset toimivat omien halujensa mukaan, eivätkö itke jos joku käyttää hyväksi.
Ajattelit, että satunnaista seksiä hakevien naisten sydämet särkyvät, kun seksikumppani ei alakaan kuukausia kestävää vainoamiskampanjaa, kun selviää, ettei nainen kaipaa suhdetta tai uusintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei irtosuhteet ole mitään hyväksikäyttöä kuin silloin, kun niihin liittyy tietoinen harhaanjohtaminen antamalla ymmärtää että suhteesta on tulossa enemmän.
Ei nasten aktivoitumista mitenkään pidä yrittää muuttaa. Eikä miehen viehättävyys vaadi ahdistelua. Mainitsemiesi laadukkaiden sinkkumiesten pitää vain opetella miten naisia isketään, siis minkälainen käyttäyminen naisiin vetoaa. Ja ensimmäiseksi lukuun kirja nimeltä Pelimies. Kirjoittanut Neil Strauss.