Mitä tekisit jos saisit olla yhden päivän jumala?
Kommentit (34)
mäkin pelastaisin maapallon ja eläimet sun muut. tämä ei tietenkään onnistu ilman että ihmisväkeä vähennetään. siksi minä tekisin marsista sun muista planeetoista myös sopivia ihmisille. tarvitaan myös avaruusaluksia.
itselleni minä ostaisin mopon.
Poistaisin epäpätevät henkilöt hoitotöistä. Enkä nyt tarkoita koulutusta.
Kävisin vähän trollaamassa av:llä.
Tuskin paljoa mitään, sillä olen jo sotkenut ihan tarpeeksi omien ja muiden elämää pelkkänä ihmisenäkin. Saati sitten Jumalana, huh :(
Poistaisin muslimit maapallolta ja lopuilta sairaudet.
Palauttaisin kyvyn viipymättä takaisin. Yksi päivä ei riittäsi vaikutusten selvittämiseen edes yden päätöksen osalta.
Tehköön jumala oman työnsä, minä teen omani.
Ohjaisin tililleni parin miltsin lottovoiton, koska kai nyt jumalana semmosenkin homman sais järkättyä aika helposti. Oletan näin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:26"]
mäkin pelastaisin maapallon ja eläimet sun muut. tämä ei tietenkään onnistu ilman että ihmisväkeä vähennetään. siksi minä tekisin marsista sun muista planeetoista myös sopivia ihmisille. tarvitaan myös avaruusaluksia.
itselleni minä ostaisin mopon.
[/quote]
Ei mua noi muut tossa kiinnosta, mut ostasitko mullekin mopon? Se olis tosi kätsy.
Harrastaisin seksiä kuolevaiaten naisten kanssa Zeus-tyyliin.
Poistaisin rakkaimmaltani kärsimyksen ja tuskan, ja antaisin hänelle normaalin, hyvän elämän.
Kaikki pahat ihmiset päiväksi häpeäpaaluun johon kirjoitus "tämä puhuu valeita muista, tämä on naisten ahdistelija" ym. Julkiselle paikalle.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 10:49"]Tekisin puolet maailman ihmisistä kykenettömiksi lisääntymään.
[/quote]
Sama, mutta 90%. Joten muutaman vuosisadan päästä väestön vähennyttyä reilusti naisten pitää synnyttää noin 12 lasta jotta määrä pysyy vakaana.
Aloittaisin maailman luomisen ihan alusta uudestaan, ja loisin inhimillisemmän ihmisen.