Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ymmärrä, että miksi muut ihmiset koko ajan puhuvat minusta mutta eivät tunnusta sitä.

Seppo 51v
26.07.2021 |

Joka päivä monta kertaa käy niin, että kuulen ihmisten puhuvan keskenään ja nauravan. Kun menen kysymään heiltä, että mitä he puhuivat minusta ja miksi he tekevät niin, niin he katsovat minua ihmeissään ja sanovat, että eivät he puhuneet minusta. Miksi he valehtelevat minulle kun mistä muusta kuin minusta he muka keskenään puhuisivat ja miksi he vielä nauravat minulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla kokoajan puhutaan minusta, televisiossakaan ei puhuta mistään muusta kuin minusta js tällä palstalla kaikki viestit käsittelevät minua. Miksi ihmiset eivät osaa muusta kuin minusta puhua?

Vierailija
2/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin trollikouluun. Liian läpinäkyvä eikä aloitus ole tarpeeksi sekava kummallisine kirjoitusvirheineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin niin hän kertoo sulle vastauksen. 

Vierailija
4/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin trollikouluun. Liian läpinäkyvä eikä aloitus ole tarpeeksi sekava kummallisine kirjoitusvirheineen.

Tämähän on siis "kehitysvammainen 51 v", "kiltti mies 39 v", "tyttö 16 v", "Niko 3 v" ja tusina muuta. Samat maneerit ja kirjoitusvirheet joka viestissä.

Vierailija
5/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain itsestäsi. Tosiasioita.

Vierailija
6/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan teitä hupakot mutta vihaan itseäni. Käytän paljon alkoholia ja katselen tyttösiä