Kaksplussan palstalla käy julkkis
Yksi suomalainen muusikko... :D Se on vakiokävijä ja sillä on ihan rekisteröity nimimerkki siellä. Esittää olevansa ihan joku muu ja jauhaa siellä täyttä paskaa! Älkää edes kysykö miten tiedän, tiedänpä vaan!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:52"]
Mikäs kunnianloukkaussyyte siitä tulee, jos palstalla oikeasti käy julkimo. Paitsi jos kyseessä on valhe.
[/quote]
No luuletko, että se tunnustaisi käyvänsä siellä? Äly hoi...
Käyhän täälläkin Miika Nousiainen ja Juuso Mäkilähde AINAKIN. Av on suosittu.
Täälläkin on ollut ihan kesän aikana Tauski ja Rita Tainola.
Jees ja minä myös... en tosin ole muusikko, enkä mies. Eikä mulla ole rekisteröityä nimimerkkiäkään. Mutta julkkis olen, enkä kerro kuka, lällällää :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:52"]
Mikäs kunnianloukkaussyyte siitä tulee, jos palstalla oikeasti käy julkimo. Paitsi jos kyseessä on valhe.
[/quote]
No luuletko, että se tunnustaisi käyvänsä siellä? Äly hoi...
[/quote]No sillä nyt ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Eiköhän se tutkittaisi, jos perättömän syytteen laittaisi vireille.
Kuustosen Mikko ilmoitti hyvissä ja huonoissa uutisissa käyvänsä täällä. Nimellä Pirkko.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:57"]Jees ja minä myös... en tosin ole muusikko, enkä mies. Eikä mulla ole rekisteröityä nimimerkkiäkään. Mutta julkkis olen, enkä kerro kuka, lällällää :D
[/quote]
Sara Sieppi???
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:01"]Kuustosen Mikko ilmoitti hyvissä ja huonoissa uutisissa käyvänsä täällä. Nimellä Pirkko.
[/quote] oho puhuttiinkin kaks plussista eikä tästä...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:57"]Jees ja minä myös... en tosin ole muusikko, enkä mies. Eikä mulla ole rekisteröityä nimimerkkiäkään. Mutta julkkis olen, enkä kerro kuka, lällällää :D
[/quote]Serttilä ite
[/quote]
Veit varpaat suustani. Just sanoin miehelleni, kun ap:n tekstin luin, että seuraava aloitus on, että senkin laulajan vmo täällä herjaa heittää. No kyllä hävettäis, jos kiinni jäisin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:01"]Tälläkin palstalla käy..
[/quote] Jaa-a :)
fiksua tehdä aloitus "täällä käy julkimo, mutta en kerro kuka, hihhi hiii". lähe nyt vittuun siitä
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:08"] fiksua tehdä aloitus "täällä käy julkimo, mutta en kerro kuka, hihhi hiii". lähe nyt vittuun siitä
[/quote] No ihan samaa mieltä olen!