Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cheek "Keisarin uudet vaatteet"?

Vierailija
04.08.2014 |

Aivan järkyttävän huonoa musiikkia, mutta jotkut vaan innoissaan fanittaa. Onko kyseessä siis jonkinlainen Keisarin uudet vaatteet -tyyppinen kuvio, että kaikki kyllä kuulevat, minkälaista kakkaa ko. "artisti" suoltaa, mutta kertovat pitävänsä, koska luulevat, että muutkin pitävät siitä...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:31"]

Mua häiritsee hirveästi, että massa ihannoin sellaista nousukkuutta, mitä kyseinen artisti edustaa. Nuoret lähtevät täysillä mukaan tuollaiseen materialismiin ja itsensä nostatukseen. Asioihin, joihin tavallisella ihmisellä ei ole varaa. Ihan menevää renkutusta ravintolan tanssilattialla promillen humalassa, mutta siihen se arvo sitten jääkin.

[/quote]

Onhan meillä saman linjan pääministerikin...

Vierailija
42/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:27"]

Niin kuin kaikki muukin soittolistoille tuotettu skeida. Sitten tehdään täydestä taustajuttua telkkariin ja lehtiin, avataan kovaa menneisyyttä, stailataan ja photoshopataan. Biisit voimasoittoon, kun kuulee kappaleen 1000 kertaa päivässä niin, eiköhän sen tyhmäkin ala muistaa... Vaikka info/sisältö on höttöä. Näin se menee, vähän niin kuin luettaisiin vain alibia, hesarit ja dostojevskit ovat liian vaikeita.

[/quote]

Dostojeveski on yliarvostettua tylsää sontaa, siinä ne keisarin uudet vaatteet on, juuri sama juttu kun kaikella muullakin "taiteellisella". Nykytaide on pelkkää roskaa, mutta "hienot" ihmiset siitä tykkää. Hesari on taas hyvin kaukana mistään vaikeasta luettavasta, vähän ehkä paksumpi lehti kuin muut päivälehdet, ja tietysti vähän punaiseen kallellaan... en tiedä onko se nyt mikään älykkyyden mittari että sitä lukee...

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:19"]

Minä en ensin tykännyt artistista, vaikutti ihan typerältä, mutta kummasti jotkut hitit jäi soimaan päähän, ja kun hän oli siinä eräässä ohjelmassa, niin aloin tykkäämään ihmisenäkin, kunnioitan jopa. Ja musiikki on pääsääntöisesti ihan hyvää, on ihan ok sanat, jopa sanomaakin, ja tarttuvat melodiat, eli en löydä mitään valituksen aihetta. Tykkään myös esim. Eminemistä. 

T: kohta 40 täyttävä aikuisen tyttären äiti :) [/quote]

Se "yksi ohjelma" on Vain elämää (oikea nimi kai Vain paskaa) ja minua Cheek-fanina henk.koht. vituttaa se ilmiö, jonka kyseinen ohjelma sai aikaan. Cheekin dissaajat "kokivat valaistuksen" huomattuaan, että Cheek onkin vain lavapersoona ja Jare on ihan eri tyyppi. Tarvitseeko siihen tv-ohjelman, jotta osaa kunnioittaa toista ihmisenä? Ei henkilökohtaisesti sinua tarkoittaen, mutta noin yleisesti. 

Kuitenkin Cheekillä on muutama biisi, jotka Jartsa on tuntunut väsänneen kauheassa kiireessä ja tulos on sen mukainen, eli täyttä paskaa joista en vain opi pitämään, vaikka fani olenkin. Rukoilen vain, että Jare ei sortuisi mihinkään purkkapoppipaskaan niin kuin moni muu artisti. Olisi mahtavaa, jos Jarelta tulisi levy täynnä Puhelinlangat laulaa -tyyppisiä biisejä. Toivottavasti Jartsa googlettaa itseään ja löytää tänne!

Vierailija
44/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:16"]

Et varmaan ole koskaan vetänyt itseäsi äärirajoille? Sitähän minäkin. Et sä vaan voi käsittää.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Hiihtämistä Etelänavalle? Himalajalle kiipeämistä? Ultrapitkää maratonia? Mitä äärirajan ylittämistä Cheek tai musiikkinsa tarjoaa?

[/quote]

Sä oot varmaan töissä jossain julkisella puolella kun ei mee jakeluun!

[/quote]

Viittaat vissiin tuohon äärirajoille kappaleeseen. En ymmärrä silti miksi. Samaa paskaahan se on.  Semmoista  lässyn lässyn lyriikkaa niinkuin tämä sokka irtikin on. Teinimeininkiä. Heti kun lapsi kasvaa ohi Frööbelin Palikoista niin tämä tulee seuraavana. 

Sokka irti, jee! Sokka irti, jee! Jee-ee-e-ee-e! Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin. Buum buum pau! Mä vedän sokan irti. Rohkeut ku Rokan silmis, paukkuu ku sotafilmis. Boom shakalaka, tulta saatana! Ruuti on kuivaa, mukis on märkää. Tuo kisu vapaa ja yksin ei Cupido härnää. Oon kai syntyny rellestään. Miks hidastaa, ei oo hyydytty ennenkään.

Vierailija
45/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:24"]Paskaa musiikkia ja aikuisen makuun jopa nolot ja myötähäpeää herättävät sanoitukset. Mutta komea poika ja sen vuoksi teinitytöt tarvitsee Jaren julisteita seinilleen. 

[/quote]

Taida paljoa tytöistä piitata!

Vierailija
46/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:39"]

Et varmaan ole koskaan vetänyt itseäsi äärirajoille? Sitähän minäkin. Et sä vaan voi käsittää.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Hiihtämistä Etelänavalle? Himalajalle kiipeämistä? Ultrapitkää maratonia? Mitä äärirajan ylittämistä Cheek tai musiikkinsa tarjoaa?

[/quote]

[/quote]

Viittaat vissiin tuohon äärirajoille kappaleeseen. En ymmärrä silti miksi. Samaa paskaahan se on.  Semmoista  lässyn lässyn lyriikkaa niinkuin tämä sokka irtikin on. Teinimeininkiä. Heti kun lapsi kasvaa ohi Frööbelin Palikoista niin tämä tulee seuraavana. 

Sokka irti, jee! Sokka irti, jee! Jee-ee-e-ee-e! Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin. Buum buum pau! Mä vedän sokan irti. Rohkeut ku Rokan silmis, paukkuu ku sotafilmis. Boom shakalaka, tulta saatana! Ruuti on kuivaa, mukis on märkää. Tuo kisu vapaa ja yksin ei Cupido härnää. Oon kai syntyny rellestään. Miks hidastaa, ei oo hyydytty ennenkään.

[/quote]

Tämähän on ihan legendaarisen huono sanoitus... Huh sentään.

Vierailija
47/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämähän on ihan legendaarisen huono sanoitus... Huh sentään.

[/quote]

Pojat ottaa tosissaan. :D

Vierailija
48/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siis tuohan on ihan pelle äijä. Kestin katsoa sen musiikkivideota noin 10 sekunnin ajan ja samalla tajusin, että tuon on juuri sitä meininkiä, jolle muutamien vuosien päästä jo nauretaan. Sitten ihmetellään, että miten kukaan on voinut tykätä tuollaisesta "musiikista".

Vierailija
49/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä että uskaltaa täydesti antaa vihaajilleen takaisin ja olla "niin vitun ylimielinen" teksteissään. Itse olen samanlainen, joten tajuan hänen tekstejäänkin enkä ota nii tosissaan...Sarkastisuutta haloo.

Vierailija
50/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taas huomaa sen, että suurin osa näistä "mammoista" ei ymmärrä että ne sanoitukset on juuri sellaisia kuin siihen musiikin tyyliin kuuluu. Ja se musiikki on tietysti suunnattu lähinnä nuorille, niille jotka "diskoissa" nykyään käy, ei niille joiden nuoruudessa disko oli uus juttu. Minä kuuntelin nuorena isäpuolen ja sen veljen kasetteja 80-luvulla, kasetit oli 70-luvun diskoa, ja kyllä mua ja kavereita nauratti, sanatkin oli vaan jee-jee-jee-jeeeee! ja sama alusta, eli mitään uutta ei ole keksitty, eikä varmaan keksitäkään, nuorten tanssimusiikki on aina omanlaistansa, asenteet vaan muuttuu hipistä juppiin ja takaisin.

Minua ärsyttää musiikissa suurin osa niistä jotka oli Vain Elämää kakkoskaudella, Anna Abreu ainoa joka osaa edes laulaa, onneksi kolmoskaudelle tulee monta mun suosikkia.

Ja Vadelmavene se vasta tekotaiteellista sontaa onkin!

6

Vierailija
51/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:33"]

Minä en ensin tykännyt artistista, vaikutti ihan typerältä, mutta kummasti jotkut hitit jäi soimaan päähän, ja kun hän oli siinä eräässä ohjelmassa, niin aloin tykkäämään ihmisenäkin, kunnioitan jopa. Ja musiikki on pääsääntöisesti ihan hyvää, on ihan ok sanat, jopa sanomaakin, ja tarttuvat melodiat, eli en löydä mitään valituksen aihetta. Tykkään myös esim. Eminemistä. 

T: kohta 40 täyttävä aikuisen tyttären äiti :) [/quote]

Se "yksi ohjelma" on Vain elämää (oikea nimi kai Vain paskaa) ja minua Cheek-fanina henk.koht. vituttaa se ilmiö, jonka kyseinen ohjelma sai aikaan. Cheekin dissaajat "kokivat valaistuksen" huomattuaan, että Cheek onkin vain lavapersoona ja Jare on ihan eri tyyppi. Tarvitseeko siihen tv-ohjelman, jotta osaa kunnioittaa toista ihmisenä? Ei henkilökohtaisesti sinua tarkoittaen, mutta noin yleisesti. 

Kuitenkin Cheekillä on muutama biisi, jotka Jartsa on tuntunut väsänneen kauheassa kiireessä ja tulos on sen mukainen, eli täyttä paskaa joista en vain opi pitämään, vaikka fani olenkin. Rukoilen vain, että Jare ei sortuisi mihinkään purkkapoppipaskaan niin kuin moni muu artisti. Olisi mahtavaa, jos Jarelta tulisi levy täynnä Puhelinlangat laulaa -tyyppisiä biisejä. Toivottavasti Jartsa googlettaa itseään ja löytää tänne!

[/quote]

Jaa. mun mielestä Tiihosen poika siinä ohjelmassa nimenomaan korosti sitä, ettei ei ole mitään Cheekkiä ja Jarea erikseen, vaan ovat ihan sama tyyppi. Kun lauluja kuuntelee, ei voi tietää sellaisia asioita, mitä ohjelmassa tuli ilmi, mutta en nyt sanoisi että ohjelma varsinaisesti paransi mielikuvia. Pääasiassa jätkä ei saanut sanaa suustaan tai jos sai, niin önkötti jotain kliseitä menemään.

Puhelinlangat laulaa oli kyllä kiva, mutta sepä ei ollutkaan keekin oma piisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi