Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä polkupyörä pyöräilemään opettelevalle?

Vierailija
04.08.2014 |

En ymmärrä pyöristä mitään, mutta pitäisi 4-vuotiaalle lapselle pyörä ostaa, jotta oppisi joskus pyöräilemään. Ilmeisesti joku 16-tuumainen olisi suunnilleen oikea koko? Suositeltavia merkkejä? Madison? Solifer? Vermont? Tuollaisiin merkkeihin ainakin törmäsin kun netissä koitin katella...

Edullinen hinta ei ole pahitteeksi, mutta mielummin maksan enemmän oikeasti hyvästä pyörästä, että menee sitten seuraavallekin lapselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan hyviä kokemuksia bilteman yosemite-pyöristä...

Vierailija
2/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ostamaan käytettynä Helkama Nappulan, itse myös olen kyseisellä pyörällä opetellut ajamaan. Vahvaa tekoa eikä pikku kolhut haittaa.. Hintakin pyörii jossain 10-40euron paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:03"]

Suosittelisin ostamaan käytettynä Helkama Nappulan, itse myös olen kyseisellä pyörällä opetellut ajamaan. Vahvaa tekoa eikä pikku kolhut haittaa.. Hintakin pyörii jossain 10-40euron paikkeilla.

[/quote]

Eikös nuo ole jo montakymmentä vuotta vanhoja?

Vierailija
4/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy uudempaakin tuotantoa esimerkiksi tämä http://www.tori.fi/uusimaa/Helkama_Nappula_16_tuumaa___hyvakuntoinen_12566532.htm?ca=18&w=1&last=1 . Eikä muuten mene helposti rikki jos verrataan esimerkiksi Soliferiin..

Vierailija
5/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta Soliferia!

Vierailija
6/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkupyörääkin kannattaa harkita, niin ei välttämättä tarvitse apupyörällistä pyörää ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Nakamura?

Vierailija
8/8 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on jo 2 lasta opetellut Helkama Nappulalla. Ehjä on edelleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi