Kylpylässä lomalla ja täytyy istua vaan hotellihuoneessa
Vaikka ois noin ihana ilma!!! Koska lapset päiväunilla. Jo kolmatta tuntia mut eilen ei nukuttu ja koko päivä meni kiukutteluks ja pilalle. Miten te toimitte päiväunien kanssa matkalla? Istutte vaan huoneessa?
Kommentit (10)
Tietysti istutaan jos niitä ei voi sinne keskenään jättää nukkumaan. Onhan siellä huoneessa tekemistä, lukee tai kirjoittaa, tekee ristikoita, kuuntelee musiikkia - mistä nyt tykkää. En mä kotonakaan ole koko aikaa ulkona vaikka olisi kuinka hyvä ilma. Tai jos on molemmat vanhemmat mukana niin eihän siellä tarvitse molempien istua.
Lepään silloin itsekin, tietenkin. Aina voi lukea tai vaikka tehdä käsitöitä.
Voi kun olisi noita ongelmia. En toivo mitään niin paljon, kuin että saisin maata ja lukea kirjaa rauhassa muutaman tunnin.
Ota huone, jossa on parveke. Ja etelässä ollaan vuoroteltu miehen kanssa, toinen altaalla ja toinen siellä parvekkeella tai huoneessa.
Meillä on kaksi huonetta ja mies nukkuu toisessa 4v ja 9v kanssa ja minä vauvan ja 6v kanssa toisessa. Ja mies kyllä tykkääkin nukkua! Mut mä en. Vihaan nukkumista koska silloin ei voi tehdä mitään kivaa ja mennä eteenpäin. Taidankin käydä huomisen varalle kaupasta jotain lukemista.
Makaan parvekkeella mikäli moinen löytyy. toinen vanhempi voi kyllä varmaan lähteä pihalle? Vuorotellen voi mennä.
Luen, surffaan netissä, nukun itsekin, katson hiljaisella telkkaria...ei todellakaan ole mikään ongelma!
Lapsi otti kylpylän lämpimässä uima-altaassa päikkärit mun sylissä. :D
Parinkymmenen vuoden päästä saat olla kylpylässä ihan rauhassa.