Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rannalla nähtyä (lapsiperheet)

Vierailija
04.08.2014 |

Rannalla oli kaksi nuorta äitiä, joilla molemmilla oli todella kauniit ja hoikat vartalot ja heidän lapsensa olivat ilman valvontaa useita tunteja.  Äidit makasivat vilteillään silmät ummessa yli 100m päässä rantavedestä, ja lastensa pyynnöistä huolimatta eivät reagoineet lapsiinsa. Lapset leikkivät muovipusseilla siten että mättivät ne täyteen kiviä ja sitten heittelivät syvempään veteen. Lapset olivat noin viiden vanhoja.

Nuo nuoret ja hyväkroppaiset naiset tuntuivat olevan järkyttyneitä rannalla olevista ylipainoisista äideistä, siis sellaisista jotka leikittivät lapsiaan vedessä. Nuoret äidit tuntuivat kuvottuvan toisista naisista joilla näkyi selluliittia ja ivasivat niitä naisia jotka "epätoivoisesti yrittivät peittää läskejä uikkarimekolla". Nämä nuoret äidit kuuntelivat musiikkia puhelimistaan ja heillä tuntui olevan kiinnostukset jossain muualla kuin lapsissa. Koska olin naisten lähellä, kuitenkin lähempänä rantaa, pystyin luomaan aika kattavan vaikutelman heidän touhuistaan. Kertaakaan kahden tunnin aikana kumpikaan naisista ei noussut tarkistamaan olivatko lapset kunnossa, ja pisimmillään lapset olivat kahdestaan vedessä yli puoli tuntia siten, että vesi oli kaulaan saakka. Minä pidin lapsia silmällä, ja rannalla olevat muut äidit tuntuivat ohjaavan näitä lapsia lähemmäs rantaa. Mutta lasten äidit eivät välittäneet itse yhtään.

Mietinkin, että kuinka pahoja ihmisiä voi olla olemassa? Ei se, että ei välitetä omista lapsista ja valvota heidän turvallisuuttaan, vaan vielä ivataan ja pilkataan sellaisten naisten ulkonäköä, jotka viettävät aikaa lastensa kanssa? Mitä lapsi tekee kauniilla äidillä, joka ei välitä? Millaisia aikuisia kasvaa lapsista jotka seuraavat haikein mielin kun toiset äidit leikkivät lastensa kanssa rannalla, tai edes reagoivat lastensa huutoon? Minä näin rannalla kaksi vastenmielistä ihmistä, ja ne olivat nämä ulkoisesti kauniit ihmiset. Sydäntä lämmitti sen sijaan ne ihanat naiset rannalla, jotka uivat ja leikkivät lastensa kanssa ja antoivat heille eväitä ja juomaa. Jotka kielsivät, ohjasivat ja neuvoivat. Vastenmielisyyttä en tunne kun näen selluliittia, mutta itsekkyys ja ilkeys on ihmisessä pahinta mitä voi olla. Ja ennen kaikkea, kuinka moni lapsi muistelee aikuisena sitä rakasta äitiä, joka oli todella hoikka ja kaunis, vai muistaako mieluummin äitiä joka välitti?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit makas silmät ummessa tuntikausia ja silti paheksuivat ja olivat järkyttyneitä ylipainoisista naisista. =D

Vierailija
22/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli, että kauniit ja hoikat ovat pahoja, joita ei kiinnosta vaikka lapset hukkuisivat kun taas lihavat ovat rakastavia ja huolehtivat toistenkin lapsista? Ei ole vaikea arvata kumpaa AP on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jutun naiset olivat vastuuttomia, mutta on älytöntä tehdä johtopäätös, että kaikki hyvä vartaloiset olisivat samanlaisia.

Vierailija
24/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:48"]Satujen kirjoittelun sijaan leikkisit itse lastesi kanssa tai jos kateus nuorempia ja kauniimpia naisia kohtaan tuntuu ylitsepääsemättömältä, mene terapiaan.

[/quote] Siinä on taas lukemisen ymmärrys huipussaan..mitähän jos sinä menisit takaisin koulunpenkille!

Ja ap: hyvä että lapsilla oli järjeviä aikuisia vahtimassa. Nuo hoikat äidit on luultavasti yksinhuoltajia joten pitää saada rusketus kuntoon et miehet kiinnostuu..

[/quote]

Ja Yh- kortti esiin. Olen yh ja minä monesti rannalla vahdin muidenkin lapsia.

[/quote]

LOPETIN vahtimisen ja siirryin toiselle paikalle.

Vierailija
25/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:06"]

Monesti sen on kyllä huomannut että kauniit on koppavia ja pissiksiä jotka keskittyy pelkästään itseensä :(

Tässä tapauksessa näköjään myös lastensa kustannuksella.

T. Hiukan keskivartalolihava joka juuri lähdössä lasten kanssa rannalle leikkimään.

[/quote]

Joo, selittele vain itsellesi, että olet kaunottaria parempi äiti koska olet läski...niin se just menee. ;)

Vierailija
26/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin vahtinut alhaalta mutta silti riittävän läheltä näitä kauniita nuoria äiteja. Ymmärrän yskän.

Vierailija
27/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran rannalla viime vuonna, kun siellä oli todella kaunistakin kauniimpi pitkä hoikka nainen, jolla oli siis ihan mieletön vartalo. Se oli pienen tytön äiti ja kiinnitin ulkonäön lisäksi siihen huomiota, koska se oli niin hyvän äidin oloinen.

Se leikki sen pikkutyttönsä kanssa, ja oleskeli sen kanssa vedessä, ei huutanut muiden äitien tapaan sille tytölle kertaakaan. Samaan aikaan nämä ylipainoiset äidit siellä rannalla rääkyivät lapsille komentoja, haukkuivat jne. Noiden rääkyjien lapset oli huonosti käyttäytyviä, enkä ihmettele yhtään, jos niiden kasvatus on tuollaista.

Että kyllähän sellainen paskaäiti voi olla ruma, tai kaunis, hoikka tai lihava, ei se sitä katso.

Vierailija
28/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:28"]

Muistan kerran rannalla viime vuonna, kun siellä oli todella kaunistakin kauniimpi pitkä hoikka nainen, jolla oli siis ihan mieletön vartalo. Se oli pienen tytön äiti ja kiinnitin ulkonäön lisäksi siihen huomiota, koska se oli niin hyvän äidin oloinen.

Se leikki sen pikkutyttönsä kanssa, ja oleskeli sen kanssa vedessä, ei huutanut muiden äitien tapaan sille tytölle kertaakaan. Samaan aikaan nämä ylipainoiset äidit siellä rannalla rääkyivät lapsille komentoja, haukkuivat jne. Noiden rääkyjien lapset oli huonosti käyttäytyviä, enkä ihmettele yhtään, jos niiden kasvatus on tuollaista.

Että kyllähän sellainen paskaäiti voi olla ruma, tai kaunis, hoikka tai lihava, ei se sitä katso.

[/quote]Läskifoobikon vihakirjoitus!!!! Älkää vastailko läskifoobikolle!!!! Vaaditaan kaikki ylläpitoa poistamaan läskifoobikon tekstit ja antamaan bannia!!!!! Läskifoobikko on sairas läskivihaaja!!!!!!!

Vierailija
29/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tähän taas saadaan vedettyä yh:t mukaan. Ihme oletuksia että jos mies lähtee tai kuolee niin naisen persoona siitä oleellisesti muuttuu av:n mukaan aina jollain tavalla pahaksi ihmiseksi. Yksinhuoltajia saa vihata ihan vain sillä tavalla että oletetaan jollain tavalla toimivien ihmisten olevan yksinhuoltajia ja sitten vihataan kun yh:t sitä ja tätä. Ihan vaan omien oletusten perusteella. Ja mikäli selviää ett naisella onkin mies niin ei kuitenkaan oleteta että niin tuollaisia ne kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat. Yksinhuoltajat vaan saavat ottaa aina syyt niskoilleen enkä ymmärrä kyllä miksi. Ihan kuin yksin lapsista huolehtiminen olisi jotain väärää ja hävettvää. Erotilanteessa on ihan sama jääkö lapset isälle vai äidille, joka tapauksessa se on nainen jonka syytä kaikki on.

Vierailija
30/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin aloittaa keskustelun vähän samasta aiheesta.

Kysymykseni: Kuinka kaukana itse uskallatte olla lapsistanne ja minkä ikäisiä lapset ovat?

Mielestäni tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. Jotkut lapset ovat tosi arkoja ja roikkuvat koko ajan vanhemman jalassa kiinni ja repivät, että tule tänne ja eikun tänne. Toiset lapset ovat itsenäisempiä ja osaavat leikkiä keskenään ja itsekseen. Vanhempi voi määritellä reviirin minkä sisällä pitää pysyä. 5-vuotiailla voisi olettaa olevan pikkuisen järkeä päässä, ettei tarvitse olla välittömästi käden päässä valmiustilassa pelastamaan niin kuin koheltavaa 1-2-vuotiasta joka ei ymmärrä vielä mitään ohjetta ja kompuroi vähän väliä. Kyllä minä säälin enemmän sellaisia vanhempia, joiden lapset vaativat jatkuvasti korkeintaan metrin päässä oloa ja seurusteluaja katsekontaktia. Itse yritän päästä siitä pikkuhiljaa eroon oman lapseni kohdalla ja kannustaa omatoimisuuteen ja vastuullisuuteen. Millainen trafiikki siitäkin syntyisi, jos uimarannan kaikkien lasten vieressä seuraisi aina vanhempi pomppuen askeleen sinne ja tänne mihin lapsi päättää poukkoilla? Mielestäni on ihan ok, että vanhempi seuraa tilannetta kauempaa. Jos jotain hämminkiä olisi, niin vanhempi huomaisi sen kauempaakin. Siis hei 5-vuotias ei ole enää mikään vauva.

Vierailija
31/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 kyse oli uimarannalla tapahtuneesta.

Vierailija
32/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:09"]31 kyse oli uimarannalla tapahtuneesta.

[/quote]

Niin? Ja pointti oli? Kai nekin tuntevat omat kakaransa parhaiten, että uskalsivat tehdä noin, vaikka muita hirvitti? Väkisinkin siellä rannalla joutuu kommunikoimaan muiden kanssa niin miksi joillekin on ongelma, jos hekin joutuvat katsomaan toisten lasten perään? Oma pointtini oli pohdinta, että minkä ikäisen uskaltaa päästää ja kuinka kauas itsestä? Siis näkeehän tuota leikkipuistoissakin, että muutaman vuoden ikäiset ovat monen kymmenen metrin päässä vanhemmastaan. Olen nähnyt juuri ja juuri pystyssä olevia 1-vuotiaita ihan yksin leikkimässä, kun äiti juoruaa toisella puolella pihaa. Mukavahan se on äidin kannalta, jos saa välillä oman rauhallisen hetkensä. 31

Vierailija
33/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän rannalla niin laihat, lihavat ja treenatut äidit kaikki katsovat lastensa perään vähintään sieltä omalta pyyhkeeltä ja useimat leikkivät lasten kanssa rantaviivalla tai vedessä. Lapset viihtyvät ja lapsetontakin hymyilyttää :)

Vierailija
34/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan kaunis ja kroppakin ok, silti vahdin lapsiani rannalla ;) mielestäni ap:n tarinassa noiden naisten ulkonäöllä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Ihan yhtälailla voi ruma tai lihavakin olla välinpitämätön lapsiaan kohtaa.

Vierailija
35/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo nuoret ja kauniit naiset edes tekivät?

Aloittajan mukaan he tuntuivat arvostelevan ja tuntuivat kuvottuvan muiden ulkonäöstä. Kaikki tuo oli siis AP:n ilkeämielistä kuvittelua ja valheellista sepittelyä.

Vierailija
36/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt taas oli ulkonäköä korostettu. Kyllä niissä nuorissa, hoikissa ja näteissäkin on hyväsydämisiä ihmisiä jotka pitävät lapsistaan hyvää huolta :) Ja toistepäin.

Vierailija
37/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää, että nuo naiset olivat lasten äitejä? Jospa olivat kummitätejä tai vaikka lastenhoitajia?

Vierailija
38/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:06"]Monesti sen on kyllä huomannut että kauniit on koppavia ja pissiksiä jotka keskittyy pelkästään itseensä :(

Tässä tapauksessa näköjään myös lastensa kustannuksella.

T. Hiukan keskivartalolihava joka juuri lähdössä lasten kanssa rannalle leikkimään.

[/quote]

No nyt ymmärrän miksi minua kohtaan käyttäydytään tylysti ja epäkohteliaasti. Ulkonäköni vuoksi minua siis pidetään koppavana ilkimyksenä, jolle voi puhua kuinka lystää?

T. Kaunis joka myös leikittää ja huolehtii rakkaasta lapsestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme