ahdistaako teitä rannalla bikineissä?
Minua ahdistaa. Häpeän itseäni ja pahoitan mieleni kun miesystävä ihailee bikinibabeja viereisellä pyyhkeellä
Kyllä, olen säälittävä. Mikä avuksi?
Kommentit (15)
alastu kuolisin. En tiedä miksi alkoi häpeä synnytyksen jälkeen vaikka muutokset on luonnollisia. Tunnen itseni risaiseksi. Ap
Miksi käytät bikineitä jos ne ahdistaa? Laita kunnon uimapuku, tai älä mene rannalle ollenkaan. Jos miehesi katsoo muita naisia jotenkin ihailevasti sinun läsnäollessasi, on miehesi isompi ongelma kuin sinun kroppasi.
Ahdistaa. Näytän ihan pirun hyvältä bikineissä vaikken missin mitoissa olekaan, ja etenkin "lapsiperherannoilla" ahdistaa se ukkojen ja akkojen kyyläys. Ukot kyylää kuolaten ja akat kadehtien, rankkaa aikaa tämä hellekesä. No okei, osa akoistakin kyylää kuolaten, mutta ahdistaa silti.
älä ota miestä mukaan rannalle vaan mene yksin ja pukeudu peittävämmin tai älä mene ollenkaan.
Ei ahdista. Vartaloni kestää katseet. Tee ruokaremontti ja ala käydä kuntosalilla.
7 olen synnyttänyt hiljan, en saa vielä :(
5, nauti siitä että olet kaunis :)
Ei ahdista. En vuosiin käynyt uimarannoilla ollenkaan, kun ajattelin, että ahdistaisi. Nyt kun tänä kesänä vihdoin uskaltauduin, huomasin, että ihmisiä ne on muutkin siellä. Kaikkine arpineen, laikkuineen ja löllöineen. Ei kukaan tuijota juuri minua ja luultavasti jokainen on kaikista kiinnostunein juuri omista läskeistään ja puutteistaan. Me kaikkihan kuvittelemme, että muut tuijottavat juuri meitä, mutta se on täyttä harhaa. Niinpä olen maannut koko kesän pienissä biksuissani aivan rauhassa ja uskaltautunut jopa uimaan, vaikka uin todella surkeasti. Ja se on ollut ihanaa!
Minuakin ahdistaa bikineissä ja siksi käytänkin sellaisia lyhyitä erikoista kangasta olevia löysiä uimashortseja. Olen itse 175pitkä ja painan n.50kg. En silti voi sietää pikkubikineissä kulkemista.
Urpo mies sulla. Vilkaista voi, ja itsellänikin tulee vilkaistua sekä miehiä & naisia, mutta mies on täysin wt jos jää tuijottamaan. Ärsyttää tuollaiset miehet, jotka rannalla jäävät minuakin tuijottamaan, vaikka oma mies on vieressä. Eikö ne oo ennen naisia bikineissä nähneet? Käytöstavat kunniaan!
11 näin on. Ehkäpä minä tyttöystävänä ja lapsen äitinä en tarjoa katsottavaa :( ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:02"]7 olen synnyttänyt hiljan, en saa vielä :(
[/quote]
Häh? Se on totta, että raju laihdutus ei ole imettävälle hyvä, mutta muuten terveempiin elämäntapoihin muuttaminen on hyvä juttu aina. Imetysaikana kohtuullinen painonväheneminen on luonnollista
Olin muutama vuosi sitten pyöreämpi ja jos joku edes vilkaisi mua päin niin ahdistus oli sietämätön. Nyt hoikempana ahdistaa ne kyylät, jotka tuijottaa ihan lakkaamatta..
Pakko muistuttaa sua AP, että jos miehesi on niin törppö, että ihailee muita vieläpä sinun nähden, niin tuolla maailmassa on kuule varmasti mies joka olisi maailman onnellisin ja ihailisi vain sua :)
Käy nakurannalla. Minuakin ahdistasi sellaisissa naurettavissa tekstiilin palasissa. Mutta alasti on mahtava olo!