Häät pareilla, joilla on jo lapsia -naurettavaa
Mua ihmetyttää, että miksi järjestää enää häitä, jos on jo lapsia. Ainakin hunnut ja muutenkin hääperinteet on naurettavia enää siinä vaiheessa. Jos ei ole aikaisemmin saatu aikaiseksi, niin voisi kaikessa hiljaisuudessa mennä naimisiin vaikka kahdestaan. En ole uskovainen sen erityisemmin, mutta ainakin lapsen saaminen on niin iso juttu, etten voisi sitä tehdä ellei oltaisi naimisissa. Miksi suostua lapsen tuomaan sitoumukseen, jos ei edes avioliittoon viitsi ennen mennä? Toki onhan siinä se aspekti, että haluaa naimisiin kaikesta huolimatta... Mutta isot kirkkohäät on iso nounou.
Sitten on toista ja kolmatta kertaa hääkutsujaan lähetteleviä. Jos on jo kerran eronnut niin voi mennä täydessö hiljaisuudessa naimisiin uudelleen, jos tahtoo. Ymmärrän, että voi erhtyä ja näin, mutta miksi pitää naurettavia häitä aina uudelleen tilinumeroineen?
Itse olen ollut naimisissa 15 vuotta ja ainahan voi ero tulla, mutta uutta kertaa naimisiin en menisi ainakaan isosti...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:10"]
Samaa mieltä ap:n kanssa. Joillekin tuntuu olevan tosi tärkeää saada pitää kunnon kemut ja viettää kerran elämässä sitä prinsessapäivää. Avioliitto tulee sitten siinä sivussa. Nykyäänhän ei siis mennä naimisiin vaan järjestetään häät.
[/quote]
Ei ne kunnon bileet mitenkään haittaa sitä siinä sivussa tulevaa avioliittoa. Kyllä sitä ihan yhtä paljon on naimisissa vaikka rilluttelis prinsessamekossa aamuun asti.