Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten loukkaamatta saan 13-vuotiaan ajelemaan kainalokarvat?

Vierailija
04.08.2014 |

Olen huomannut, että muutamia tummia haivenia näkyy. Ollaan juteltu, että voin näyttää miten ne ajellaan, ehdottanut kaupassa, että hän valitsee mieleisensä höylän jne. Mutta ei. Tyttö ei suostu puhumaan aiheesta ja kieltää, että karvoja olisi.

Menkoista on puhuttu ja yleensäkin on hyvät puhevälit. Tyttö huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu mielellään kauniisti. Miten tää karva-asia on niin hankala???

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:41"]No eihän lapsen tuosta suuttua pitäisi

[/quote]

Niinkuin et sinäkään suuttuisi jos joku ilmottaisi sinun olevan naurettavien kauneusihanteiden mukaan täydellisen epäsiisti vaikka vähän höröttävien korvien takia!

Vierailija
22/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:07"]13 vuotias on vielä niin nuori, ettei tarvitse naisten ulkonäköpaineisiin ahdistaa.

Ja jos karvojakaan ei ole kuin muutama niin mitä väliä vaikka näkyiskin.

[/quote]

Eli hyvä heittää leijonan luolaan hihattomassa paidassa kouluun vaan?

[/quote] Mä olen aikoinaan mennyt hihattomassa paidassa kouluun kainalokarvatupsuineni, eikä KUKAAN sanonut siitä yhtään mitään. Teininä.

[/quote]

Miksi siitä sanottaisiinkaan? Iljettävää se on silti.

[/quote]

No älä sitten katso? :D Minusta ötökät ovat iljettäviä, mutta jos sellaisia kohtaan käännän katseeni pois enkä oksentamispisteessä tunge naamaani niihin kiinni.

Te jotka kauhistelette että lasta tullaan kiusaamaan karvojen takia: ihan itse te ylläpidätte sitä kiusaamisrengasta. Opettamalla lapsillenne että karvat ovat ällöjä ja että naisten kuuluu olla karvattomia, kasvatatte ihan itse lisää ällöksyjiä ja kiusaajia sinne kouluun. Sen sijaan jos opettaisitte lapsillenne että karvat ovat ok ja ihan oma valinta ajeleeko niitä vai ei, ei mitään kiusaamisuhkaa olisi. Pelkkää ihmisten keksimää sekoilua koko karvafobia.

[/quote]En minä ainakaan mielestäni ylläpidä. Minun teinini on jo joutunut kiusatuksi ja syrjityksi siellä koulussa, joten pakkohan mun on sanoa että saattavat nämä haukkujat saada lisää tuulta purjeisiin tuollaisista asioista. Mun teini kun on vähän sellainen ettei se välttämättä huomaa että muilla ei ole karvoja ja hällä on, ja kun itsekään en ole sitä karvatonta mallia näyttänyt. 

Onhan se minusta harmi että asia on näin, mutta suunnatonta rohkeuttahan se vaatii nuorelta asettua näitä paineita vastaan, varsinkin kun ennestään on kiusattu. Mutta en tosiaan omaani yritä väkisin kasvattaa tässä vastarannan kiiskeksi, tai antanut hänen tosiaan tietämättömänä marssia sinne leijonan luolaan. Kuten kerroin, olen useasti huomannut ettei hän niitä silti ole tässä parin vuoden aikana useasti ajellut, pakota en suinkaan vaikka joskus sanon jos paidan alta näkyy jollei itse ole tajunnut, mutta hänen valintansahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:07"]13 vuotias on vielä niin nuori, ettei tarvitse naisten ulkonäköpaineisiin ahdistaa.

[/quote]

[/quote] Mä olen aikoinaan mennyt hihattomassa paidassa kouluun kainalokarvatupsuineni, eikä KUKAAN sanonut siitä yhtään mitään. Teininä.

[/quote]

[/quote]

No älä sitten katso? :D Minusta ötökät ovat iljettäviä, mutta jos sellaisia kohtaan käännän katseeni pois enkä oksentamispisteessä tunge naamaani niihin kiinni.

Te jotka kauhistelette että lasta tullaan kiusaamaan karvojen takia: ihan itse te ylläpidätte sitä kiusaamisrengasta. Opettamalla lapsillenne että karvat ovat ällöjä ja että naisten kuuluu olla karvattomia, kasvatatte ihan itse lisää ällöksyjiä ja kiusaajia sinne kouluun. Sen sijaan jos opettaisitte lapsillenne että karvat ovat ok ja ihan oma valinta ajeleeko niitä vai ei, ei mitään kiusaamisuhkaa olisi. Pelkkää ihmisten keksimää sekoilua koko karvafobia.

[/quote]En minä ainakaan mielestäni ylläpidä. Minun teinini on jo joutunut kiusatuksi ja syrjityksi siellä koulussa, joten pakkohan mun on sanoa että saattavat nämä haukkujat saada lisää tuulta purjeisiin tuollaisista asioista. Mun teini kun on vähän sellainen ettei se välttämättä huomaa että muilla ei ole karvoja ja hällä on, ja kun itsekään en ole sitä karvatonta mallia näyttänyt. 

Onhan se minusta harmi että asia on näin, mutta suunnatonta rohkeuttahan se vaatii nuorelta asettua näitä paineita vastaan, varsinkin kun ennestään on kiusattu. Mutta en tosiaan omaani yritä väkisin kasvattaa tässä vastarannan kiiskeksi, tai antanut hänen tosiaan tietämättömänä marssia sinne leijonan luolaan. Kuten kerroin, olen useasti huomannut ettei hän niitä silti ole tässä parin vuoden aikana useasti ajellut, pakota en suinkaan vaikka joskus sanon jos paidan alta näkyy jollei itse ole tajunnut, mutta hänen valintansahan se on.

[/quote]

Juuri tuollaisella huomauttelulla ja vihjailulla kasvatat omastakin lapsestasi lopulta sellaisen, joka kammoksuu karvoja ensin itsellään ja sen jälkeen kammoksuu niitä myös muilla.

Vierailija
24/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on varsinaiset pro-kainalokarva -kokoontumisajot käynnissä.

Sivuhuomautuksena vaan, etten ole koskaan vielä tavannut miestä, joka pitäisi naisten kainalokarvoista. Kyllä ne pääsääntöisesti ovat aika kova turn-off. Mutta av-mammallehan sillä ei ole väliä, kun seksiä ei tule muutenkaan harrastettua.

Vierailija
25/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siskoseni...! Kamppailen täällä aivan saman asian kanssa.

Meillä tosin kyseessä on POIKA, joka ei suostu ajelemaan viiksen haiveniaan suupielistä...:-(

Vierailija
26/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvojen ajelu todellakin vasta 2000-luvun "villitys", kuten joku aiemmista vastaajista väitti? Muistaakseni esimerkiksi Rubensin taulujen uhkeilla naisilla (viitisen sataa vuotta sitten) ei juuri karvoja tursuillut.

Vierailija
27/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:48"]Voi kamala mitä vastauksia täällä! Kyllä kainalokarvojen ajelu kuuluu perusasioihin, samoin kuin se ettei bikinirajoista kasva puskat rannalla.

Sitten kun lapsi on tarpeeksi vanha ja itsevarma olemaan ajelematta kainaloitaan, niin fine. Siihen asti ohjeistan omani. Lempeästi.

Enkä näe tätä sovinistisena statementtinä. Vaikka asuisin yksin erämaassa, ajelisin kainaloni. Epävarmalle hapuilevalle teinille kerrotaan, että niin on tapana ja aikuisena voi toimia toisin jos haluaa. On vähän sama asia kuin että tukka harjataan päivittäin.

[/quote]

Oikeasti ajelisit kainalot vaikka asuisit erakkona erämaassa? Miksi IHMEESSÄ?!? No jotkut toki meikkaavatkin jo ennen aamupalalle menoa, ettei kukaan edes perhernjäsenistä näkisi heitä luonnontilassa.

Vierailija
28/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Samoin. Onneksi meillä kotona ei koskaan ahdistettu johonkin ahtaaseen "naisen kuuluu olla tällainen ja vain tällainen" -muottiin. Niinpä minustakin kasvoi itsenäisesti ajatteleva ja suvaitseva aikuinen.

Vierailija
29/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:18"]

Miten ihmeessä hien haju jää kainalokarvoihin, kun aina sanotaan, että posliinit ovat likaisia ja karvat pitävät alakerran puhtaana, hajuttomana ja hikoilemattomama? Odotan vastausta suurella mielenkiinnolla.

[/quote]

Huoh.

Oletko nainen? Onko anatomia tuttua? Harvan naisen ongelmana on alapään hikoilu. Mutta vaginassa on bakteereja ja hiivaa ja se kehon osa ei saa hengitettyä kun se on aina haudottuna pikkuhousuihin. Karvat tuo "ilmapatjan" alapään ja housujen väliin.

Alapään kainalokarvoilla on siis tärkeämpi funktio kuin kainaloiden. Kainalokarvatkin on tosin aikalailla oma asia, kyllä niidenkin kanssa hygieniasta voi pitää huolta - eihän suurin osa miehistäkään haise kuvottavalta vaikka karvaisia onkin.

Ap, älä painosta tytärtäsi. Hän on varmasti hämmentynyt muutenkin kehonsa muutoksista. Laita vaikka kylppärin kaappiin sheivereitä, kuukautissuojia yms. ja kerro, että sieltä voi ottaa jos tarvetta on. Ole ystävällinen äläkä nolaa tai painosta.

Vierailija
30/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri tuollaisella huomauttelulla ja vihjailulla kasvatat omastakin lapsestasi lopulta sellaisen, joka kammoksuu karvoja ensin itsellään ja sen jälkeen kammoksuu niitä myös muilla.

[/quote]Ai niin kuin minulla, kun itselläni kasvaa puolimetriset turppaat? En usko, mutta todellakaan en laita porukoista ulkopuolista pojaksi haukuttua tyttöä niiden piraijojen keskelle kertomatta että muut naiset ajelevat mutta minä en.

Vierailija
31/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]

Täällähän on varsinaiset pro-kainalokarva -kokoontumisajot käynnissä.

Sivuhuomautuksena vaan, etten ole koskaan vielä tavannut miestä, joka pitäisi naisten kainalokarvoista. Kyllä ne pääsääntöisesti ovat aika kova turn-off. Mutta av-mammallehan sillä ei ole väliä, kun seksiä ei tule muutenkaan harrastettua.

[/quote]

Ei oma miehenikään erityisesti pidä kainalokarvoistani. Pahin vaihe karvoissa on se sänki, mutta kun sen yli päästään, niin mieskin on jo tasaisemmassa olotilassa. Ei ole petipuuhat vielä kainalo- taikka muihinkaan karvoihin kaatuneet. Yleensä myös lopettaa nyrpistelynsä, kun näytän hänen omaa kainalotuheroaan.

Ja aikaisemmin jo kirjoitinkin, että joskus on ajelusta pakko pitää taukoa, ettei iho kärsi. Olen siis kauneusihanteiden orja tässä mielessä, että tykkään omista kainaloistani ja häpykummusta enemmän siistinä. En silti tuomitse/pakota muita ajelemaan omia kainalokarvojaan. En katso paheksuvasti, peräänny kauemmas, nyrpistä nenääni tai edes ihmettele naisen kainalokarvoja. Toiset vain päättävät elää toisenlaisilla valinnoilla, mitä väärää siinä on niin kauan, kun ei vahingoita ketään?

Vierailija
32/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalo on herkkä alue, kuten kaulakin. Olisi syytä antaa karvan kasvaa niille tarkoitetuille alueille. Ei ole esimerkiksi kivaa, kun aurinko on polttanut alapään ihon pilalle, saati kainalon, jossa sijaitsee imusuonikkeet.

Vierailija
33/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:12"]Kerrot että hien haju jää niihin karvoihin, joten ne on hyvä ajella

[/quote]

Miksi niin pitäisi sanoa? Sehän ei ole totta

Pesu auttaa.

Vierailija
34/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]Täällähän on varsinaiset pro-kainalokarva -kokoontumisajot käynnissä.

[/quote]

Ja sehän se on tärkeintä, että miehiä miellyttää! Työskenteletkö kadulla vai oletko ihan paremman luokan prostituoitu?

Vierailija
35/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:12"]

Kerrot että hien haju jää niihin karvoihin, joten ne on hyvä ajella

[/quote]

Hienhajuun vetoaminen onnistuu vain siinä tapauksessa,  että perheen miesväkikin ajelee kainalokarvansa. Jos taas isillä ja veljellä saa karvat kasvaa ja hienhaju pidetään loitolla dödöä käyttämällä, on turha vedota hikeen tytönkään kohdalla. 

Itse ajelen karvani esteettisistä syistä. Hienhajuun riittäisi pelkkä dödökin. Tästä syystä en alkaisi hikeen vetoamaan lapsenkaan kohdalla. Oppii se lapsi varmaan ajan kanssa karvansa ajelemaan jos sen hyväksi näkee. 

[/quote]

Ja pillu se vasta löyhkääkin ellei karvoja ajeta, vai ?

[/quote]

Päästä nyt puhumattakaan

Vierailija
36/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]Voi siskoseni...! Kamppailen täällä aivan saman asian kanssa.

Meillä tosin kyseessä on POIKA, joka ei suostu ajelemaan viiksen haiveniaan suupielistä...:-(

[/quote]

Ajaako kuitenkin kainalokarvansa?

Vierailija
37/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka te mitä väittäisitte,  niin kyllä, se karvainen kainalo, toosa, vehje, haisee voimakkaammin/ pahemmin kuin sheivattu. Kuten myös suuseksi puolin ja toisin on etovaa karvapesäkkeeseen. Enkä voi ymmärtää ettei tuon ikäiset teinit ole itse älynneet alkaa heivaamaan!?  :O itsellä on karvat alkaneet kasvaa 9 vuotiaana, 11 vuotiaana oli itsestään selvää että ne vedetään pois... Ällöä, rumaa, haisevaa ja epäsiistiä... Ps. Äitini alkoi sheivaamaan vasta lähemmäs 50 vuotiaana, eli sieltä en mitään oppeja ole saanut...

Vierailija
38/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:24"]

No vaikka te mitä väittäisitte,  niin kyllä, se karvainen kainalo, toosa, vehje, haisee voimakkaammin/ pahemmin kuin sheivattu. Kuten myös suuseksi puolin ja toisin on etovaa karvapesäkkeeseen. Enkä voi ymmärtää ettei tuon ikäiset teinit ole itse älynneet alkaa heivaamaan!?  :O itsellä on karvat alkaneet kasvaa 9 vuotiaana, 11 vuotiaana oli itsestään selvää että ne vedetään pois... Ällöä, rumaa, haisevaa ja epäsiistiä... Ps. Äitini alkoi sheivaamaan vasta lähemmäs 50 vuotiaana, eli sieltä en mitään oppeja ole saanut...

[/quote]

Mun mielestä on vähän surullista, että jo 11-vuotias miettii peniksen/klitoriksen lutkutusta, jonka takia päättää ajella karvansa...

Vierailija
39/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oikeasti ajelisit kainalot vaikka asuisit erakkona erämaassa? Miksi IHMEESSÄ?!? No jotkut toki meikkaavatkin jo ennen aamupalalle menoa, ettei kukaan edes perhernjäsenistä näkisi heitä luonnontilassa.

[/quote]

Vastaan omasta puolestani. Ajelen karvat (kainalot, sääret, käsivarret ja bikiniraja) oman viihtyvyyteni takia. Ajeltu, sileä iho on miellyttävämpi ja hygieenisemmän tuntuinen, kuin rehottava pehko. Muuten kyllä osaan olla kovinkin luonnontilassa, nakkena ja meikitönnä on kiva olla.

Vierailija
40/98 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:36"]Onko karvojen ajelu todellakin vasta 2000-luvun "villitys", kuten joku aiemmista vastaajista väitti? Muistaakseni esimerkiksi Rubensin taulujen uhkeilla naisilla (viitisen sataa vuotta sitten) ei juuri karvoja tursuillut.

[/quote]

Ei niitä karvoja sen ajan miehilläkään näyttänyt olevan. Olisiko ihan taiteellinen vapaus kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan